quote:Op maandag 6 maart 2023 09:05 schreef Kayro het volgende:
[..]
😜😖 volgens mij werkt dat niet met dat foto icoon plak d3 link er keurig tussen..
Je moet achter de link altijd .png zetten en is het een gifje zet je er .gif achter en dan insluiten in de IMG codequote:Op maandag 6 maart 2023 09:06 schreef Dotteke het volgende:
@:Kayro heb het even hierheen gehaald
[..]
Ja het is gelukt het plaatje staat erquote:
Bij mij niet??quote:Op maandag 6 maart 2023 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is gelukt het plaatje staat er
Thanks!!quote:Op maandag 6 maart 2023 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is gelukt het plaatje staat er
ZIe ji jgeen zwart vlak met een tekst?quote:
Ik zie een zwart vlak met een tekst, dat betekend dat het plaatje wat je geupload hebt weg is,quote:
Hoe moet dit spel gespeeld worden?quote:Op maandag 6 maart 2023 10:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is.toch geen spel is gewoon fatsoen van de anderen die meer hebben.
Ik gok omdat mensen denken in COS te zitten. Heb die fout ook al eens gemaaktquote:Op maandag 6 maart 2023 10:44 schreef Joyce-43 het volgende:
hoezo komen hier dingen te staan die gewoon in cos horen, dingen over stream enz
begrijp er echt niets meer van sorry dat ik het zeg is ook geen aanval maar vind dat er erg streng gemodereerd word zo nu en dan
ja dat zou idd kunnen jah hahaquote:Op maandag 6 maart 2023 10:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik gok omdat mensen denken in COS te zitten. Heb die fout ook al eens gemaakt
ik snap het wel, reacties op jou tekst zullen al snel off topic zijn, dus ik snap je keus, zou het zelf ook zo gedaan hebben.quote:Op maandag 6 maart 2023 11:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zet het hier neer omdat het wellicht off-topic is, en er in COS alleen on-topic gepost mag worden. Wil er ook mee voorkomen dat mijn standpunt verloren gaat als het wel wordt weggeknipt.
In bovenstaande reactie deed ik het omdat ik er wellicht een discussie bij verwacht die helemaal off-topic gaat
Precies dat, ik zou zeggen leuk dat je jarig bent en gefeliciteerd, maar geen coin van mij. Zal wel als egoïstisch worden bestempeld, maar zo werkt hetquote:Op maandag 6 maart 2023 11:52 schreef rinardo het volgende:
komt er dus op neer dat als je geen coins hebt , en altijd alles maar koopt, je nergens aan mee hoeft te betalen.
En BB heeft gezegd ieder speelt voor zich, het is individueel, mensen kijken veel te veel naar samen spelen, ze denken alles samen te moeten doen, terwijl het individueel is. iemand zn verjaardag zou je een worst moeten zijn, tenminste zo zou ik het spel spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |