Staat op punt om te beginnen dus niet al te veel uitleg.
UK Open darts.
Top-32 OoM bye naar 4e ronde Top 33-64 OoM bye naar 3e ronde Top 65-96 OoM bye naar 2e ronde En dan tot top-128 in 1e ronde met allerlei zooi vanuit Challenge Tour, Development Tour en local qualifiers erbij.
Na elk ronde wordt er geloot voor volgende ronde; dit levert verrassingen op en leuke match-ups.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende: Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-) Mag hij Messi bedienen :D
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende: Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-) Mag hij Messi bedienen :D
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.