Dat zijn geen worstenbroodjes maar kruidenvrouwtje broodjesquote:Op zondag 5 maart 2023 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
lapje bladerdeeg om een vegaworstje... zo moeilijk is het niet
Ach jesus..quote:
Van Drakin geleerd?quote:Op zondag 5 maart 2023 21:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zijn geen worstenbroodjes maar kruidenvrouwtje broodjes
Een strop knopen ook niet.quote:Op zondag 5 maart 2023 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 maart 2023 21:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Super jammer maar ik moet werken, anders had ik met liefde een ander smoesje bedacht 😳
Ik hou niet van worstenbroodjes zonder worstquote:Op zondag 5 maart 2023 21:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Ik hou niet van smoesjes.
Zeg gewoon, dat je er geen kut aan vindt
Ik zou het geblinddoekt nog kunnen.quote:
Ja, #doehetzelfmeet..toch maar pindarotsen dan? I.p.v. paaseitjesquote:Op zondag 5 maart 2023 21:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan moeten we toch maar zelf aan de slag misschien
Lekker als je ruzie hebt gehad in 2022.... Komt er in 2025 nog ff een oude koe naar bovenquote:
quote:
Dat is maar 3 jaar joh. Dat is niksquote:Op zondag 5 maart 2023 21:47 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Lekker als je ruzie hebt gehad in 2022.... Komt er in 2025 nog ff een oude koe naar boven
Dat is zonde toch. Ik zou er toch ff 1 proberen. Al die moeite.quote:Op zondag 5 maart 2023 21:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
2de lading zit nu in de oven. Moet zeggen ze ruiken wel lekker! De vorm klopt van geen kant maar heb er nu geen zin meer in dus ze morgen maar iets opwarmen voor ik er een ga proberen
Niet te nassen dus die vega wortel worstquote:Op zondag 5 maart 2023 21:48 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat is zonde toch. Ik zou er toch ff 1 proberen. Al die moeite.
Ik lust geen worstquote:Op zondag 5 maart 2023 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hou niet van worstenbroodjes zonder worst
Dat slaat nergens op er is worst en worstquote:
Ik wou de grap niet maken.quote:
Het is ook wat TE makkelijk he?quote:
Inkoppertje.quote:
Wat is de worst dan?quote:
Ho ho deeg heb ik ook zelf gemaakt.quote:Op zondag 5 maart 2023 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |