Is hij niet de dode spelmomenten coach, of zit ik dan mis. Indien ja: Dan lijkt heel nederig in een hoekje zitten, hard werken en elke dag hopen dat je niet per direct ontslagen wordt mij een meer correcte opstelling.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 06:56 schreef Bugno3 het volgende:
Reiziger voelt zich dus (wat mij betreft volkomen terecht) gepasseerd met de aanstelling van Sjon.
Mag hij voelen maar dat ligt toch wel een beetje aan hem, hij zat naast Ten Hag en naast Schreuder maar liet die laatste de boel ontsporen, dan heeft continuiteit in de staf weinig zin.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 06:56 schreef Bugno3 het volgende:
Reiziger voelt zich dus (wat mij betreft volkomen terecht) gepasseerd met de aanstelling van Sjon.
Tja, kleurtjequote:Op vrijdag 10 maart 2023 06:56 schreef Bugno3 het volgende:
Maar dat zegt toch verder weinig behalve dat ze hem niet genoeg vinden als hoofdcoach?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:53 schreef Bugno3 het volgende:
We zijn natuurlijk allemaal niet op de werkvloer aanwezig, maar Reiziger ziet nu tot twee maal toe een andere assistent/jeugdcoach de voorkeur krijgen. Zeker de aanstelling van Heitinga zou in zijn geval wenkbrauwen doen stijgen, want de cv van Sjon is niet bepaald indrukwekkender dan die van Reiziger.
Maar waar baseren ze dan op dat Sjon dat wel zou zijn? Of Fredje eerder?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar dat zegt toch verder weinig behalve dat ze hem niet genoeg vinden als hoofdcoach?
Reiziger kwam vroeger altijd al wat verlegen over, ik denk dat ze hem wat te weinig persoonlijkheid vinden hebben.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:19 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Maar waar baseren ze dan op dat Sjon dat wel zou zijn? Of Fredje eerder?
Die eindigden in de poulefase ook al boven Union Berlin, dacht ikquote:Op vrijdag 10 maart 2023 00:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beschamend dat Ajax niet kon winnen van Union Berlin. Die spelen vandaag gelijk tegen Union St. Gilloise met Yorbe Vertessen, El Azzouzi en Bart Nieuwkoop in basis. Wat een armoe.
Geen idee maar het is wel topsport dus niet zo dat je rechten opbouwt omdat je er het langste zit.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:19 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Maar waar baseren ze dan op dat Sjon dat wel zou zijn? Of Fredje eerder?
Prima toch. Hij is vrij om te gaan en staan waar hij wil. Bedankt voor de bijdrage de laatste jaren.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:23 schreef Bugno3 het volgende:
Ja nogmaals: misschien is het een terechte keuze van Ajax, gaf alleen aan dat ik me in het gevoel van Reiziger kan verplaatsen.
Is natuurlijk niet vergelijkbaar qua spel. Union uit Duitsland moest nu het spel maken, wat ze niet kunnen. Ajax wil altijd enorm naïef voetballen wat nooit werkt tegen dat soort clubs.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 00:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beschamend dat Ajax niet kon winnen van Union Berlin. Die spelen vandaag gelijk tegen Union St. Gilloise met Yorbe Vertessen, El Azzouzi en Bart Nieuwkoop in basis. Wat een armoe.
Het kan wel maar dan moet je veel beter aan de bal zijn, het was allemaal te plichtmatig en te langzaam plus dat ze verdedigend de nodige steken lieten vallen.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 11:49 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Is natuurlijk niet vergelijkbaar qua spel. Union uit Duitsland moest nu het spel maken, wat ze niet kunnen. Ajax wil altijd enorm naïef voetballen wat nooit werkt tegen dat soort clubs.
Ja precies, maar daar zijn ze niet goed genoeg voor. Dat spel gaat dus Europees zelden werken, want niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het kan wel maar dan moet je veel beter aan de bal zijn, het was allemaal te plichtmatig en te langzaam plus dat ze verdedigend de nodige steken lieten vallen.
Hangt ook van de tegenstander af, niet dat ik denk dat het huidige Ajax goed is hoor maar in een underdog situatie kom je meer aan voetballen toe.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:07 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ja precies, maar daar zijn ze niet goed genoeg voor. Dat spel gaat dus Europees zelden werken, want niet goed genoeg.
Ik ken hem persoonlijk, en dat verlegen zijn valt privé wel mee. Hij heeft een aantekelijke lachquote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Reiziger kwam vroeger altijd al wat verlegen over, ik denk dat ze hem wat te weinig persoonlijkheid vinden hebben.
Via één of meerdere andere clubs terug naar Ajax lijkt me ook de betere weg, het is ook maar de vraag of Heitinga hoofdtrainer blijft.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ken hem persoonlijk, en dat verlegen zijn valt privé wel mee. Hij heeft een aantekelijke lach
Flappie heeft hem een kunstje geflikt, daarom is hij boos.
Welke clubs hadden Michels, Beenhakker, van Basten, de Boer en de Mos getraind voor Ajax ?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 09:36 schreef Scorpie het volgende:
Reiziger moet nog geen hoofdtrainer bij Ajax willen zijn joh, veel te grote klus voor hem. Idd eerst wat andere clubs trainen en omhoog werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |