Nee, we moeten gewoon winnen en hopen dat de speelronde daarna Sparta wat kan doen. Dan hebben we 2/3 punten voorsprong met PSV uit en AZ thuis voor de boeg.quote:Op maandag 13 maart 2023 20:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja wel.
Dat jodengeluk houdt echt een keer op.
Jodengeluk… we hadden een serie waar we 10 tot 15 zekere punten verloren.quote:Op maandag 13 maart 2023 20:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja wel.
Dat jodengeluk houdt echt een keer op.
Ben jij naar harvard geweest ofzo? Dacht het niet hè?!quote:Op zondag 12 maart 2023 19:14 schreef papert het volgende:
[..]
Nee, dat is een verkeerde uitleg van statistiek. Het is, als er maar een hele kleine kans is op een gebeurtenis binnen een bepaalde setting, maar deze setting komt gigantisch veel voor, is er een grote kans dat deze gebeurtenis wel gaat voorkomen.
Dus, stel dat Ajax 90 procent kans heeft om van Feyenoord te winnen, hebben ze ook de komende wedstrijd 90 procent kans. Ongeacht wat de afgelopen 10 wedstrijden gebeurt is.
Maar als Ajax 90 procent kans heeft om te winnen, dan weet je dat over de komende 10 wedstrijden de kans groot is dat Ajax er minimaal 1 niet wint. Mocht Ajax de eerste 9 hier van winnen, hebben ze natuurlijk de tiende wedstrijd nog steeds gewoon 90 procent kans.
Soow koekoek…!quote:Op zondag 12 maart 2023 23:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)4159222?t=1678640807
Dus ze lijken echt voor die Ward te gaan. Wel een gewaagde keuze om voor een buitenlandse TD te gaan, maar wellicht uitermate slim met zijn PL connecties en netwerk.quote:Op maandag 13 maart 2023 21:28 schreef PowerLoungen het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)-liverpool~a6df857f/
In NL is ook niet veel keus en het gaat om de internationale contacten dus wie weet is het wat, ik hoop wel dat Huntelaar blijft om wat van hem op te steken en eventueel over te nemen want dit lijkt me geen man die 10 jaar blijft maar hooguit een seizoen of 2 want dan is hij weer vrij om in de PL te werken.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 07:17 schreef manny het volgende:
[..]
Dus ze lijken echt voor die Ward te gaan. Wel een gewaagde keuze om voor een buitenlandse TD te gaan, maar wellicht uitermate slim met zijn PL connecties en netwerk.
Kan artikel niet lezen vanwege paywall en ken die hele Ward verder niet, maar zover ik weet zijn er niet zo veel nederlandse clubs met een buitenlandse TD.
Die heeft in januari bijgetekend zie ik dus lijkt me een beetje onwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 08:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jaarlijkse AZ-aankoop komt er weer aan
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 07:17 schreef manny het volgende:
[..]
Dus ze lijken echt voor die Ward te gaan. Wel een gewaagde keuze om voor een buitenlandse TD te gaan, maar wellicht uitermate slim met zijn PL connecties en netwerk.
Kan artikel niet lezen vanwege paywall en ken die hele Ward verder niet, maar zover ik weet zijn er niet zo veel nederlandse clubs met een buitenlandse TD.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
feyenoord heeft jodengeluk dommerdquote:Op maandag 13 maart 2023 22:21 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Jodengeluk… we hadden een serie waar we 10 tot 15 zekere punten verloren.
Dat we nog steeds in de race zijn voor het kampioenschap heeft niets met geluk te maken, maar omdat de rest er ook niet veel van kan.
Ik wilde net zeggenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 08:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jaarlijkse AZ-aankoop komt er weer aan
We zijn in ieder geval veel minder in de slotfases ontsnapt dan Feyenoord en PSV, al is dat wellicht ook een bepaalde kwaliteit ipv geluk.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:36 schreef Black-Death het volgende:
Kunt veel zeggen over het spel van Ajax dit seizoen, maar er zijn toch weinig momenten geweest waar we echt veel geluk hadden..? Of mis ik echt even iets?
Zowel een gebrek aan kwaliteit als een kwaliteit als het om Feyenoord gaat. In ongeveer al die wedstrijden speelde Feyenoord minimaal een helft lang rondom de 16 van de tegenstander. Dat je het niet eerder beslist is het gebrek, dat je een tegenstander zo wegspeelt dat hij dan altijd wel een keer valt een kwaliteit.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We zijn in ieder geval veel minder in de slotfases ontsnapt dan Feyenoord en PSV, al is dat wellicht ook een bepaalde kwaliteit ipv geluk.
Kun je inderdaad altijd beide kanten op redeneren.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Zowel een gebrek aan kwaliteit als een kwaliteit als het om Feyenoord gaat. In ongeveer al die wedstrijden speelde Feyenoord minimaal een helft lang rondom de 16 van de tegenstander. Dat je het niet eerder beslist is het gebrek, dat je een tegenstander zo wegspeelt dat hij dan altijd wel een keer valt een kwaliteit.
Ja, wel mee eens eigenlijk. Feyenoord heeft altijd wel iets van 20 doelpogingen, dus het is niet alsof er niks gecreëerd wordt. Scorend vermogen lijkt wel een probleem de laatste tijd, dus ben benieuwd of dit jullie nog ergens gaat opbreken.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Zowel een gebrek aan kwaliteit als een kwaliteit als het om Feyenoord gaat. In ongeveer al die wedstrijden speelde Feyenoord minimaal een helft lang rondom de 16 van de tegenstander. Dat je het niet eerder beslist is het gebrek, dat je een tegenstander zo wegspeelt dat hij dan altijd wel een keer valt een kwaliteit.
Nouja doelpogingen zijn leuk maar Feyenoord komt wel heel moeizaam tot echte kansen imo. Simpelweg omdat de voorste linie de minste kwaliteit herbergt waar dat bij Ajax precies andersom lijkt te zijn. Als je Feyenoord laat komen en je gaat een beetje counteren (zoals PSV in de Kuip deed) heb je doorgaans een relatief makkelijke dag. In dat licht wordt zondag in ieder geval interessant, want dat gaat Ajax zeker niet doen.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:54 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja, wel mee eens eigenlijk. Feyenoord heeft altijd wel iets van 20 doelpogingen, dus het is niet alsof er niks gecreëerd wordt. Scorend vermogen lijkt wel een probleem de laatste tijd, dus ben benieuwd of dit jullie nog ergens gaat opbreken.
Ze hebben hun jaarlijkse instortmomentje nog niet gehad, Ajax had een ongewoon lang instortmoment, zonder dat was het waarschijnlijk niet eens meer spannend geweest.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:54 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja, wel mee eens eigenlijk. Feyenoord heeft altijd wel iets van 20 doelpogingen, dus het is niet alsof er niks gecreëerd wordt. Scorend vermogen lijkt wel een probleem de laatste tijd, dus ben benieuwd of dit jullie nog ergens gaat opbreken.
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat Feyenoord met afstand de meeste goals van buiten de 16 heeftquote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja doelpogingen zijn leuk maar Feyenoord komt wel heel moeizaam tot echte kansen imo. Simpelweg omdat de voorste linie de minste kwaliteit herbergt waar dat bij Ajax precies andersom lijkt te zijn. Als je Feyenoord laat komen en je gaat een beetje counteren (zoals PSV in de Kuip deed) heb je doorgaans een relatief makkelijke dag. In dat licht wordt zondag in ieder geval interessant, want dat gaat Ajax zeker niet doen.
Dat instortmoment zie ik echt niet meer gebeuren met dat resterende programmaquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hebben hun jaarlijkse instortmomentje nog niet gehad, Ajax had een ongewoon lang instortmoment, zonder dat was het waarschijnlijk niet eens meer spannend geweest.
O jawel hoor, zoals altijd in januari met puntverlies tegen Utrecht, Ajax, Twente en PSV.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hebben hun jaarlijkse instortmomentje nog niet gehad
Ja dat onderstreept mijn punt van het moeizaam kansen creëren.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat Feyenoord met afstand de meeste goals van buiten de 16 heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |