Die eerste was voor hem, die 2e was iets te ver maar dan moet hij niet komen, al was daar ik meen Timber ook wel schuldig aan, luchtduels is ook niet zijn sterkste punt.quote:Op maandag 13 maart 2023 09:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah, heeft vooral met de afstemming tussen keeper en verdediging te maken. Ze dachten gisteren volgens mij een beetje van elkaar dat de ander het wel op zou lossen, en als je dan niet vol overtuiging voor die bal gaat ben je kansloos. Het waren twee goede leermomenten.
Feyenoord in amsterdam is wel altijd lachen. Lukt ze echt niet om te winnenquote:Op zondag 12 maart 2023 22:07 schreef Malavita het volgende:
Dit moeten we volgende week gewoon winnen
Het lukt ze thuis ook zelden, heb wel het idee dat Ajax er nu klaar voor is, dat was bij de uitwedstrijd niet zo.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Feyenoord in Amsterdam is wel altijd lachen. Lukt ze echt niet om te winnen
Als Rulli geen blunder(s) maakt zie ik het wel goedkomen.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het lukt ze thuis ook zelden, heb wel het idee dat Ajax er nu klaar voor is, dat was bij de uitwedstrijd niet zo.
Was niet best al kwam dat wel tijdens een slaapmomentje van meerdere spelers, ze hadden 2 kansen op 0-4, die paal en die penalty die het niet werd en toen zag je toch wel de gemakzucht erin sluipen, zo van het wordt een makkelijke middag, dat werd het uiteindelijk wel maar dit had je met 0-5 moeten winnen.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:32 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Als Rulli geen blunder(s) maakt zie ik het wel goedkomen.
Truequote:
Willem is wat zuur (wanneer niet?) dat Ajax zichzelf favoriet vindt zondag maar dan moet hij toch eerst eens naar de statistieken kijken.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:14 schreef Black-Death het volgende:
[..]
True
Maar dan moet je wel de nuance toevoegen dat Schreuder ook nooit won van kleine tegenstanders (plus alle wedstrijden tegen topploegen uit Nederland niet won)
als de statistieken altijd zouden kloppen dan zou ik nu miljardair geweest zijn met de totoquote:Op maandag 13 maart 2023 17:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Willem is wat zuur (wanneer niet?) dat Ajax zichzelf favoriet vindt zondag maar dan moet hij toch eerst eens naar de statistieken kijken.
Ajax is thuis altijd favoriet maar tegen Feyenoord helemaal.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
als de statistieken altijd zouden kloppen dan zou ik nu miljardair geweest zijn met de toto
quote:Op maandag 13 maart 2023 17:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax is thuis altijd favoriet maar tegen Feyenoord helemaal.
Ik gok eigenlijk nooit maar bedankt voor de tipquote:Op maandag 13 maart 2023 17:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
dan moet je gewoon op ajax inzetten
maak je een leuke winst als je 100 euro inzet als je zo zeker van je zaak bent
ik zet 100 euro op feyenoord in
mee eensquote:Op maandag 13 maart 2023 17:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik gok eigenlijk nooit maar bedankt voor de tip
Geef het dan aan de lbhti foundation als compensatie voor die idiote aanvoerder van julliequote:Op maandag 13 maart 2023 17:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Ik denk ook dat Ajax gaat winnen en ik ben altijd louter negatiefquote:Op maandag 13 maart 2023 17:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Ajax moet ook winnen anders is het wel klaar.quote:Op maandag 13 maart 2023 19:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Ajax gaat winnen en ik ben altijd louter negatief
Mwa gelijkspel zou ook nog wel kunnen. Maar Ajax lijkt een betere vorm te hebben. Alleen is het verval steeds zo groot, maar ik denk dat ze tegen Feyenoord wel de concentratie houden.quote:Op maandag 13 maart 2023 19:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax moet ook winnen anders is het wel klaar.
Met een gelijkspel ga je echt geen kampioen meer worden. Feyenoord gaat echt niet nog een keer verliezen of twee keer gelijkspelen met hun speelschema.quote:Op maandag 13 maart 2023 19:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mwa gelijkspel zou ook nog wel kunnen. Maar Ajax lijkt een betere vorm te hebben. Alleen is het verval steeds zo groot, maar ik denk dat ze tegen Feyenoord wel de concentratie houden.
Dit, je moet gewoon winnen en wordt het erna nog steeds moeilijk.quote:Op maandag 13 maart 2023 19:42 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Met een gelijkspel ga je echt geen kampioen meer worden. Feyenoord gaat echt niet nog een keer verliezen of twee keer gelijkspelen met hun speelschema.
Ja wel.quote:Op maandag 13 maart 2023 19:42 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Met een gelijkspel ga je echt geen kampioen meer worden. Feyenoord gaat echt niet nog een keer verliezen of twee keer gelijkspelen met hun speelschema.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |