quote:Op zondag 5 maart 2023 15:55 schreef PzKpfw het volgende:
Ineens is er weer ene of andere onbekende schaatser die vanuit het niets wint. Zal wel weer een gevalletje Kuliznikov zijn.
Ga weg. Ghiotto is een held.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:55 schreef PzKpfw het volgende:
Ineens is er weer ene of andere onbekende schaatser die vanuit het niets wint. Zal wel weer een gevalletje Kuliznikov zijn.
Ik zou het bij dat idee latenquote:Op zondag 5 maart 2023 15:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik heb bij de mannen 10 en vrouwen 5 altijd het idee dat als je er een zomertje voor gaat trainen je zo top 3 rijdt. Individueel zo'n beetje de 'makkelijkste' olympische medailles.
Vergeet Curling nietquote:Op zondag 5 maart 2023 15:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik heb bij de mannen 10 en vrouwen 5 altijd het idee dat als je er een zomertje voor gaat trainen je zo top 3 rijdt. Individueel zo'n beetje de 'makkelijkste' olympische medailles.
Ach PietjePukquote:Op zondag 5 maart 2023 15:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Kortom: aan de slag!quote:Op zondag 5 maart 2023 15:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Doe dit maar niet meer.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Aan u om de sluiting van de ijsbaan in Quebec te bewerkstelligen.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:58 schreef Mani89 het volgende:
Het moet echt verboden worden voor Canadezen om op laaglandbanen te schaatsen.
Die trainde er 1 zomertje voor inderdaad, verder niksquote:Op zondag 5 maart 2023 15:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja wat. Als je ziet dat op de 5 bij de vrouwen een Kleibeuker nog brons kon halen.
Correct.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die trainde er 1 zomertje voor inderdaad, verder niks
Dat je te dom bent om te poepen als je dit soort uitspraken doet.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja wat. Als je ziet dat op de 5 bij de vrouwen een Kleibeuker nog brons kon halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |