abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208249045
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2023 12:08 schreef spapaars het volgende:

[..]
Met RLS'en is het vaak zo dat niets is wat het lijkt.
Veel gezopen tijdens het half jaars feest. Wanda en Jappie belanden samen in bed. Later heeft Wada spijt, trekt zicht terug, gaat naar K5 en wordt helemaal uit beeld gehouden. Gaat ze binnenkort naar huis?
Jappie zuipt zich sindsdien nog meer te pletter. Kruipt bij Jan en alleman in bed. Afleidingsmanoeuvres? Weet hij meer? Wanda naar huis?

Als dit een vooropgezet FEBO plan is, dan wordt er grof misbruik gemaakt van iemand met een verslaving ) Jappie), van iemands angst voor het thuisfront (Wanda) en van iemands nare karaktertrekken (Sas)

Is dit geen vooropgezet plan, dan zijn verhaalljnen alsnog "gestuurd"door keuze mensen bij casting.
  zondag 5 maart 2023 @ 12:23:09 #27
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_208249066
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2023 12:21 schreef dakpanlos het volgende:

[..]
Veel gezopen tijdens het half jaars feest. Wanda en Jappie belanden samen in bed. Later heeft Wada spijt, trekt zicht terug, gaat naar K5 en wordt helemaal uit beeld gehouden. Gaat ze binnenkort naar huis?
Jappie zuipt zich sindsdien nog meer te pletter. Kruipt bij Jan en alleman in bed. Afleidingsmanoeuvres? Weet hij meer? Wanda naar huis?

Als dit een vooropgezet FEBO plan is, dan wordt er grof misbruik gemaakt van iemand met een verslaving ) Jappie), van iemands angst voor het thuisfront (Wanda) en van iemands nare karaktertrekken (Sas)

Is dit geen vooropgezet plan, dan zijn verhaalljnen alsnog "gestuurd"door keuze mensen bij casting.
Wanda werd al uit beeld gehouden na die laatste scheldpartij.
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
pi_208249076
quote:
17s.gif Op zondag 5 maart 2023 12:21 schreef lojanda het volgende:
En weer terug naar de zagende klagende oude bankhangers.. en waar hebben ze het over?? Ja hoor, weer over biljarten :{w
Ik wou net zeggen...er is stream 1 en stream 2, maar kunnen ze niet gewoon 1 stream omdopen tot 'Babette'. En dan die andere gewoon 'De rest, maar waarschijnlijk bejaarden soos' noemen ..
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  zondag 5 maart 2023 @ 12:24:49 #29
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_208249093
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2023 12:21 schreef dakpanlos het volgende:

[..]

Dat zuipen kunnen ze gewoon niets van laten zien..
  Moderator zondag 5 maart 2023 @ 12:25:30 #30
388664 crew  Dotteke
pi_208249102
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2023 11:54 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Het was haar bed :+

Eens hoor, ik vind het raar, ze wilde amper met Bern in bed slapen, maar nu mag Jappie er wel bij. Ik ben ook zeer benieuwd wat Bern hier van vindt.
Dan had ze hem helemaal niet erin moeten laten :P

Herrie in de keuken en Babette staat weer aan, die ratelt wat af op een dag.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zondag 5 maart 2023 @ 12:27:04 #31
388664 crew  Dotteke
pi_208249130
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2023 12:01 schreef spapaars het volgende:

[..]
En Jappie zou dat niet hoeven te doen als hij enig geweten in zijn kippenborst had.
Maar gisteren zei hij daarover met Wanda: kom op, we zijn hier om tv te maken.
IK kan mij nog een gesprek van een tijdje terug herinneren toen er ruzie was. Toen waren zijn woorden dat hij voor zijn sportcarrière niet met dat zooitje geassocieerd wilde worden. :P
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_208249135
Erik veegt zijn ooghoek schoon en steekt het in zijn mond terwijl hij in gesprek is met JW.. waarom zegt niemand daar iets van?? Iedereen ziet hem uit zijn neus eten en ook zijn oogsnotjes opeten.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
  zondag 5 maart 2023 @ 12:27:54 #33
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_208249145
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2023 12:24 schreef spapaars het volgende:

[..]
Dat zuipen kunnen ze gewoon niets van laten zien..
Nee maar als hij richting slaapkamer loopt dan is het niet waarschijnlijk dat het voor zijn eigen bed is die daar overbodig staat maar voor de inhoud van zijn kast.
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
pi_208249160
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2023 12:23 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Ik wou net zeggen...er is stream 1 en stream 2, maar kunnen ze niet gewoon 1 stream omdopen tot 'Babette'. En dan die andere gewoon 'De rest, maar waarschijnlijk bejaarden soos' noemen ..
Stream Babette vind ik niet erg want daar gebeurd tenminste altijd wat :P

Maar een Erik.. mij niet bellen.
pi_208249169
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2023 12:27 schreef Dotteke het volgende:

[..]
IK kan mij nog een gesprek van een tijdje terug herinneren toen er ruzie was. Toen waren zijn woorden dat hij voor zijn sportcarrière niet met dat zooitje geassocieerd wilde worden. :P
Ja maar op dat moment was hij nog net nuchter :')
  zondag 5 maart 2023 @ 12:30:54 #36
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_208249183
Vandaag is ook al af te strepen als nutteloos
pi_208249194
Eunice gaat maar weer eens een gesprek aan met Erik.. en maar doorvragen en doorvragen.. benieuwd wanneer hij weer zegt te stoppen met het gesprek _O-
pi_208249201
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2023 12:30 schreef 5thencounter het volgende:
Vandaag is ook al af te strepen als nutteloos
Vandaag niets op het programma voor ze?
pi_208249204
Pak gewoon die kapstok haken om ze op te leggen. Waarom doen ze moeilijk
pi_208249206
Pfff Zoë weer : ik voel het nog steeds er hangt sex in de lucht. Want zisaac va daag in de keuken keek naar Mirthe haar kont. Met zo'n blik van zooooo.
Kan dat kind nergens anders aan denken?
pi_208249222
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2023 12:32 schreef pingu66 het volgende:
Pfff Zoë weer : ik voel het nog steeds er hangt sex in de lucht. Want zisaac va daag in de keuken keek naar Mirthe haar kont. Met zo'n blik van zooooo.
nee en maar roddelen en vuurtjes stoken dat poederloeder
  zondag 5 maart 2023 @ 12:33:57 #42
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_208249226
quote:
17s.gif Op zondag 5 maart 2023 12:32 schreef lojanda het volgende:

[..]
Vandaag niets op het programma voor ze?
Roddelen?
pi_208249253
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2023 12:33 schreef cinsan het volgende:

[..]
poederloeder _O-
pi_208249256
quote:
Steeds vaker..... dan krijgt ze een bepaalde blik..... mondje half (zogenaamd sexy) open en ja hoor dan komt er weer een zwaar oversexte waterval uit....
Ze is kampioen in het dingen verdraaien.... ze weten hoe ze is, en toch wordt alles geaccepteerd (ze is immers het kleine zusje dat niet helemaal spoort)..... maar het resultaat is keer op keer dat er shit van komt
pi_208249258
quote:
17s.gif Op zondag 5 maart 2023 12:27 schreef lojanda het volgende:
Erik veegt zijn ooghoek schoon en steekt het in zijn mond terwijl hij in gesprek is met JW.. waarom zegt niemand daar iets van?? Iedereen ziet hem uit zijn neus eten en ook zijn oogsnotjes opeten.
Dat is al meerdere keren gedaan door o.a Moira en Esther: Moira was het meest duidelijk
pi_208249269
quote:
Op dat soort praat gaat Zoë goed. Hoe platter hoe beter :r

Kan me ook altijd zo irriteren hoe ze haar pink omhoog houdt bij het vasthouden van een glas of een vork 8)7 .. lekker chic doen maar als je dan hoort wat voor vuil er uit haar mond komt..blehhh
pi_208249272
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2023 12:33 schreef cinsan het volgende:

[..]
:D
pi_208249283
Zoe denkt ook echt dat ze een kans maakt bij Isaac? Als hij maar gedronken heeft..
Die man heeft een vrouw en kinderen thuis..wat denkt ze nou :r
pi_208249285
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2023 12:36 schreef pingu66 het volgende:

[..]
Dat is al meerdere keren gedaan door o.a Moira en Esther: Moira was het meest duidelijk
Echt waar.. jammer dat ik dat nooit heb gezien.
pi_208249369
Erik zegt kom niet in mijn (pod) kast. 😉
Iemand had een zaagje terug gelegd in zijn kast en dat mag niet ( hij vindt het wel aardig maar niet in zijn kast komen)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')