Veel gezopen tijdens het half jaars feest. Wanda en Jappie belanden samen in bed. Later heeft Wada spijt, trekt zicht terug, gaat naar K5 en wordt helemaal uit beeld gehouden. Gaat ze binnenkort naar huis?quote:Op zondag 5 maart 2023 12:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met RLS'en is het vaak zo dat niets is wat het lijkt.
Wanda werd al uit beeld gehouden na die laatste scheldpartij.quote:Op zondag 5 maart 2023 12:21 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Veel gezopen tijdens het half jaars feest. Wanda en Jappie belanden samen in bed. Later heeft Wada spijt, trekt zicht terug, gaat naar K5 en wordt helemaal uit beeld gehouden. Gaat ze binnenkort naar huis?
Jappie zuipt zich sindsdien nog meer te pletter. Kruipt bij Jan en alleman in bed. Afleidingsmanoeuvres? Weet hij meer? Wanda naar huis?
Als dit een vooropgezet FEBO plan is, dan wordt er grof misbruik gemaakt van iemand met een verslaving ) Jappie), van iemands angst voor het thuisfront (Wanda) en van iemands nare karaktertrekken (Sas)
Is dit geen vooropgezet plan, dan zijn verhaalljnen alsnog "gestuurd"door keuze mensen bij casting.
Ik wou net zeggen...er is stream 1 en stream 2, maar kunnen ze niet gewoon 1 stream omdopen tot 'Babette'. En dan die andere gewoon 'De rest, maar waarschijnlijk bejaarden soos' noemen ..quote:Op zondag 5 maart 2023 12:21 schreef lojanda het volgende:
En weer terug naar de zagende klagende oude bankhangers.. en waar hebben ze het over?? Ja hoor, weer over biljarten
Dat zuipen kunnen ze gewoon niets van laten zien..quote:Op zondag 5 maart 2023 12:21 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Veel gezopen tijdens het half jaars feest. Wanda en Jappie belanden samen in bed. Later heeft Wada spijt, trekt zicht terug, gaat naar K5 en wordt helemaal uit beeld gehouden. Gaat ze binnenkort naar huis?
Jappie zuipt zich sindsdien nog meer te pletter. Kruipt bij Jan en alleman in bed. Afleidingsmanoeuvres? Weet hij meer? Wanda naar huis?
Als dit een vooropgezet FEBO plan is, dan wordt er grof misbruik gemaakt van iemand met een verslaving ) Jappie), van iemands angst voor het thuisfront (Wanda) en van iemands nare karaktertrekken (Sas)
Is dit geen vooropgezet plan, dan zijn verhaalljnen alsnog "gestuurd"door keuze mensen bij casting.
Dan had ze hem helemaal niet erin moeten latenquote:Op zondag 5 maart 2023 11:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was haar bed![]()
Eens hoor, ik vind het raar, ze wilde amper met Bern in bed slapen, maar nu mag Jappie er wel bij. Ik ben ook zeer benieuwd wat Bern hier van vindt.
IK kan mij nog een gesprek van een tijdje terug herinneren toen er ruzie was. Toen waren zijn woorden dat hij voor zijn sportcarrière niet met dat zooitje geassocieerd wilde worden.quote:Op zondag 5 maart 2023 12:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
En Jappie zou dat niet hoeven te doen als hij enig geweten in zijn kippenborst had.
Maar gisteren zei hij daarover met Wanda: kom op, we zijn hier om tv te maken.
Nee maar als hij richting slaapkamer loopt dan is het niet waarschijnlijk dat het voor zijn eigen bed is die daar overbodig staat maar voor de inhoud van zijn kast.quote:Op zondag 5 maart 2023 12:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat zuipen kunnen ze gewoon niets van laten zien..
Stream Babette vind ik niet erg want daar gebeurd tenminste altijd watquote:Op zondag 5 maart 2023 12:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen...er is stream 1 en stream 2, maar kunnen ze niet gewoon 1 stream omdopen tot 'Babette'. En dan die andere gewoon 'De rest, maar waarschijnlijk bejaarden soos' noemen ..
Ja maar op dat moment was hij nog net nuchterquote:Op zondag 5 maart 2023 12:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK kan mij nog een gesprek van een tijdje terug herinneren toen er ruzie was. Toen waren zijn woorden dat hij voor zijn sportcarrière niet met dat zooitje geassocieerd wilde worden.
Vandaag niets op het programma voor ze?quote:Op zondag 5 maart 2023 12:30 schreef 5thencounter het volgende:
Vandaag is ook al af te strepen als nutteloos
nee en maar roddelen en vuurtjes stoken dat poederloederquote:Op zondag 5 maart 2023 12:32 schreef pingu66 het volgende:
Pfff Zoë weer : ik voel het nog steeds er hangt sex in de lucht. Want zisaac va daag in de keuken keek naar Mirthe haar kont. Met zo'n blik van zooooo.
Kan dat kind nergens anders aan denken?
Roddelen?quote:Op zondag 5 maart 2023 12:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Vandaag niets op het programma voor ze?
poederloederquote:Op zondag 5 maart 2023 12:33 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee en maar roddelen en vuurtjes stoken dat poederloeder
Steeds vaker..... dan krijgt ze een bepaalde blik..... mondje half (zogenaamd sexy) open en ja hoor dan komt er weer een zwaar oversexte waterval uit....quote:Op zondag 5 maart 2023 12:32 schreef pingu66 het volgende:
Pfff Zoë weer : ik voel het nog steeds er hangt sex in de lucht. Want zisaac va daag in de keuken keek naar Mirthe haar kont. Met zo'n blik van zooooo.
Dat is al meerdere keren gedaan door o.a Moira en Esther: Moira was het meest duidelijkquote:Op zondag 5 maart 2023 12:27 schreef lojanda het volgende:
Erik veegt zijn ooghoek schoon en steekt het in zijn mond terwijl hij in gesprek is met JW.. waarom zegt niemand daar iets van?? Iedereen ziet hem uit zijn neus eten en ook zijn oogsnotjes opeten.
Op dat soort praat gaat Zoë goed. Hoe platter hoe beterquote:Op zondag 5 maart 2023 12:32 schreef pingu66 het volgende:
quote:Op zondag 5 maart 2023 12:33 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee en maar roddelen en vuurtjes stoken dat poederloeder
Echt waar.. jammer dat ik dat nooit heb gezien.quote:Op zondag 5 maart 2023 12:36 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat is al meerdere keren gedaan door o.a Moira en Esther: Moira was het meest duidelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |