Hij mist je vriendelijke woorden.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 09:58 schreef Rozevla het volgende:
Laatste bezoek17 uur, 27 minuten geleden.
Hoer eens op loser!!!!
Je eigen kloon quotenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:30 schreef Eenheid. het volgende:
@:corehype, FOK! mist je, je hebt een tijd niet ingelogd.
Deze post is automatisch door FOK! gegenereerd, reacties erop zullen worden genegeerd.
Tegen niemand zeggen alsjeblieft. Even tussen ons, ja ik ben corehype, vogeltjesdans, Rozevla en Cockwhale. Mijn mama komt nu naar boven, ik ga uitloggen.quote:
En viesdik dan? Of is dat weer een kloon van iemand anders?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:01 schreef Eenheid. het volgende:
[..]
Tegen niemand zeggen alsjeblieft. Even tussen ons, ja ik ben corehype, vogeltjesdans, Rozevla en Cockwhale. Mijn mama komt nu naar boven, ik ga uitloggen.
Je vergeet Joopklepzeiker.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:01 schreef Eenheid. het volgende:
[..]
Tegen niemand zeggen alsjeblieft. Even tussen ons, ja ik ben corehype, vogeltjesdans, Rozevla en Cockwhale. Mijn mama komt nu naar boven, ik ga uitloggen.
zo deed die idioot werkman het ookquote:Op maandag 6 maart 2023 15:25 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Je hebt het niet eens 24 uur vol gehouden
Laatste bezoek3 uur, 18 minuten geleden.
KLB 1%quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:52 schreef Näsenbar het volgende:
Het schijnt dat TS ondertussen is geklapt door de FOK! knokploeg afdeling KLB.
Ik steek niet gouw veren in iemand zijn reet maar die paint topics zijn geweldig en die verhalen over je vriendin en de tweede hands winkelquote:Op zondag 5 maart 2023 14:27 schreef Werkman het volgende:
[..]
Dank je wel.
Gaat trouwens goed met me.
Ik vond gewoon dat Fok! na corona veranderd was en eigenlijk ook dat mijn humor zijn langste tijd gehad had.
Af en toe kom ik nog wel eens buurten.
Nee je ging weg.quote:Op zondag 5 maart 2023 14:27 schreef Werkman het volgende:
[..]
Dank je wel.
Gaat trouwens goed met me.
Ik vond gewoon dat Fok! na corona veranderd was en eigenlijk ook dat mijn humor zijn langste tijd gehad had.
Af en toe kom ik nog wel eens buurten.
quote:Op zondag 12 maart 2023 15:47 schreef Twiitch het volgende:
Ik ga ook weg. Maar te lui om zelf een topic aan te maken of te zoeken hoe je een account verwijderd. Bedankt luitjes, het waren 15 (fucking hell, gewoon echt 15) geweldige jaren. Het gaat jullie goed.
Tot morgen.quote:Op zondag 12 maart 2023 15:47 schreef Twiitch het volgende:
Ik ga ook weg. Maar te lui om zelf een topic aan te maken of te zoeken hoe je een account verwijderd. Bedankt luitjes, het waren 15 (fucking hell, gewoon echt 15) geweldige jaren. Het gaat jullie goed.
Hoi ik ben er weer. grt grtquote:Op zondag 12 maart 2023 15:47 schreef Twiitch het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |