Mario is rumkogels koningquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:19 schreef drakin het volgende:
Rumkogels had ik in de TT of OP willen hebben
* SBEquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:20 schreef drakin het volgende:
Ik heb vandaag 2 pannen snert gemaakt, heeft iemand morgen zin in een kommetje?
Pohh hemels etenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:20 schreef drakin het volgende:
Ja hoor .. kom maar langsquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:20 schreef drakin het volgende:
ok morgen staat een bakje voor je klaarquote:
Ik heb eens iemand op Fok gekend die dat zei. Bleek ze 3 straten verderop te wonen.quote:
Welterusten .. Slaap zacht .. tot morgenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik ga zo slapen, slaaplekker allemaal
Kom maar een bakje halen.quote:
Mijn gasfornuis past niet in de auto. Ik serveer enkel hete snertquote:
Doe je niet aan porties ?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijn gasfornuis past niet in de auto. Ik serveer enkel hete snert
Wat een vragen.quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat een vragen.
Ik heb 2 soorten snert
graag of niet
Jij ookquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik ga zo slapen, slaaplekker allemaal
niet dan maarquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat een vragen.
Ik heb 2 soorten snert
graag of niet
Die maakt mega mooie chocoladedingenquote:
Echt wel, gewoon te mooi om op te eten.quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Echt wel, gewoon te mooi om op te eten.
Ze zijn er.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:55 schreef drakin het volgende:
Niet eens gezocht naar een chocoladebadeend
De mijne is groterquote:
Oh ja?quote:
Bij laag water moet je spijkers zoeken.quote:
Ja hou dat kleine ding maar eens naast mijn draakquote:
Noem je jezelf nou groot?quote:Op zondag 5 maart 2023 00:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja hou dat kleine ding maar eens naast mijn draak
Oorsprong van gezegdes vind ik best wel leuk om uit te zoeken.quote:
Doe je gangquote:Op zondag 5 maart 2023 00:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oorsprong van gezegdes vind ik best wel leuk om uit te zoeken.
De meeste hebben wel een verklaring behalve spuit 11. Daar is geen verklaring voor. Er zijn wel een paar maar welke de oorsprong is duister.quote:
Morgen niet vergeten danquote:Op zondag 5 maart 2023 00:15 schreef drakin het volgende:
Snert is een dag later het lekkerst, ik moet dus niet nu snoepen ervan
Dat is onmogelijk het ruikt echt heerlijk hier.quote:
Ambisnertquote:Op zondag 5 maart 2023 00:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk het ruikt echt heerlijk hier.
Ik kook niet elektrischquote:
Het had ook nog op een petroleumstel gekundquote:
Lekker stinkenquote:Op zondag 5 maart 2023 00:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Het had ook nog op een petroleumstel gekund
Op een primus koken.quote:Op zondag 5 maart 2023 00:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Het had ook nog op een petroleumstel gekund
Of een kampvuurtje in de tuinquote:Op zondag 5 maart 2023 00:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Op een primus koken.![]()
[ afbeelding ]
Er zullen niet veel mensen zijn die dat kunnen zonder spiritus ofzo te gebruiken.quote:
Geef mij maarquote:Op zondag 5 maart 2023 00:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zullen niet veel mensen zijn die dat kunnen zonder spiritus ofzo te gebruiken.
Moest ondersteboven hangen om hem te zien. Dotje weerquote:
Hoiquote:Op zondag 5 maart 2023 11:49 schreef Deisyy het volgende:
Morning![]()
Hoe is het met je arm(en) @:marcb1974 ?
In den beginne was het toch maar één arm waar je last van had, die ander ging later toch pas mee doen?quote:Op zondag 5 maart 2023 11:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
Mwah, rechts gaat nog wel vooruit, links niets.
Morgen toch benieuwd naar de foto
Ja, was alleen rechts. Links kwam later pas. Of die pijn viel weg tegen die van rechts.quote:Op zondag 5 maart 2023 11:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In den beginne was het toch maar één arm waar je last van had, die ander ging later toch pas mee doen?
En nu is rechts beter en heb je nog last van links, balen man, morgen inderdaad maar even een foto maken.quote:Op zondag 5 maart 2023 11:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, was alleen rechts. Links kwam later pas. Of die pijn viel weg tegen die van rechts.
Ik kan gelukkig met links wel redelijk wat. Er mag alleen geen druk op komen.quote:Op zondag 5 maart 2023 12:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En nu is rechts beter en heb je nog last van links, balen man, morgen inderdaad maar even een foto maken.
Wel een brede smile.quote:
Wat heb je voor lekkers gegeten?quote:Op zondag 5 maart 2023 12:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kan gelukkig met links wel redelijk wat. Er mag alleen geen druk op komen.
Met stokjes eten lukte gisteren weer wel tot mijn grote verrassing
Sushi en een bowl (toen ze eenmaal bezorgdenquote:
Wees blij dat ze dat bezorgen, het enige wat we hier kunnen bestellen is pizza en shoarmaquote:Op zondag 5 maart 2023 12:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sushi en een bowl (toen ze eenmaal bezorgden)
He, pizzaquote:Op zondag 5 maart 2023 12:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wees blij dat ze dat bezorgen, het enige wat we hier kunnen bestellen is pizza en shoarma
McDonalds laen bezorgen terwijl je sushi en poke bowls kan laten bezorgenquote:Op zondag 5 maart 2023 12:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
He, pizza
Ik kan hier ook MacD laten bezorgen. 3 verschillende vestigingen. Ze scoren alle 3 dramatisch
Ik heb zo'n zin weer in een meer McD, maar bezorgen wordt het dus nietquote:Op zondag 5 maart 2023 12:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
McDonalds laen bezorgen terwijl je sushi en poke bowls kan laten bezorgen
Daar ben ik wel een beetje jaloers opquote:Op zondag 5 maart 2023 12:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n zin weer in een meer McD, maar bezorgen wordt het dus niet
En de rest ben ik aan het uitproberen. Geloof dat ik kan kiezen uit 150 restaurants oid (kleine stad maar)
Wat zeur jij, ik heb alleen de optie patat of pizza 😂quote:Op zondag 5 maart 2023 12:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n zin weer in een meer McD, maar bezorgen wordt het dus niet
En de rest ben ik aan het uitproberen. Geloof dat ik kan kiezen uit 150 restaurants oid (kleine stad maar)
Tijd om te verhuizen dan.quote:
ik denk over beide opties nog even na, maar bedankt voor de tipsquote:Op zondag 5 maart 2023 12:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tijd om te verhuizen dan.
Of, je hebt nu de mogelijkheid, zelf een paar restaurants beginnen
Lijkt het je niets, goed restaurant met ananas ofzo?quote:Op zondag 5 maart 2023 12:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik denk over beide opties nog even na, maar bedankt voor de tips
Ik wil wel soep maken voor jequote:Op zondag 5 maart 2023 12:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik denk over beide opties nog even na, maar bedankt voor de tips
Daarover gesproken, gisteren ging de winkel van mijn zwager open en omdat er nogal drukte werd verwacht heb ik geholpen in de winkel, maar er zijn toch nog aardig wat zwemshorts met ananasjes erop verkochtquote:Op zondag 5 maart 2023 12:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lijkt het je niets, goed restaurant met ananas ofzo?
Goed plan, er zitten hier wel meer users die lekker kunnen koken, misschien kunnen we met elkaar iets opzettenquote:
Naar wat voor soort parken ga jij normaal gesproken op vakantie?quote:Op zondag 5 maart 2023 12:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarover gesproken, gisteren ging de winkel van mijn zwager open en omdat er nogal drukte werd verwacht heb ik geholpen in de winkel, maar er zijn toch nog aardig wat zwemshorts met ananasjes erop verkocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 maart 2023 12:46 schreef chufi het volgende:
Beetje te ?LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou wel van wat opvallende printjes
Zelf heb ik een mondkapje en een petje met ananasjes eropOp dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Beetje te ?Soort van camouflageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaa, een 40+ restaurantquote:Op zondag 5 maart 2023 12:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed plan, er zitten hier wel meer users die lekker kunnen koken, misschien kunnen we met elkaar iets opzetten
Ik heb geen zwembroek met ananasjesquote:Op zondag 5 maart 2023 12:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Naar wat voor soort parken ga jij normaal gesproken op vakantie?
Als het klopt wat Deisy zegt ben jij druk bezig danquote:Op zondag 5 maart 2023 12:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
LeukIk hou wel van wat opvallende printjes
Zelf heb ik een mondkapje en een petje met ananasjes erop
Beetje te ?Wat een lelijk dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Chufi wil jij paella en tortilla's maken voor het 40+ restaurant?Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ja hoor geen probleem...quote:Op zondag 5 maart 2023 12:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een lelijk ding![]()
Chufi wil jij paella en tortilla's maken voor het 40+ restaurant?
Echt mega lekker! 2 pannen waarvan 1 echt behoorlijk goed opgestijfd is. Blok beton snert dus.quote:Op zondag 5 maart 2023 12:46 schreef maily het volgende:
[..]
@:Drakin maakt goeie snert.
Ze bezorgt alleen niet thuis
Deze is leuk voor Domniquote:Op zondag 5 maart 2023 12:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
LeukIk hou wel van wat opvallende printjes
Zelf heb ik een mondkapje en een petje met ananasjes erop
quote:Op zondag 5 maart 2023 12:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Echt mega lekker! 2 pannen waarvan 1 echt behoorlijk goed opgestijfd is. Blok beton snert dus.
En nee hier halen, en max 2 personen. De rest wil ik zelf eten want lekker.
Jij kan dan bijdragen met vega gerechtenquote:
Internet zegt het, ik heb het niet verzonnenquote:Op zondag 5 maart 2023 12:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als het klopt wat Deisy zegt ben jij druk bezig dan
Top. Ja, de vega afdeling /(soep)ballen schuif ik ff door naar @Aoibhinquote:Op zondag 5 maart 2023 12:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed plan, er zitten hier wel meer users die lekker kunnen koken, misschien kunnen we met elkaar iets opzetten
Ok! Ik ga zo zelf vegetarische saucijzenbroodjes maken. Hopelijk loop ik geen voedselvergiftiging opquote:
Alweer want gisteren wou je ze ook al makenquote:Op zondag 5 maart 2023 13:00 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ok! Ik ga zo zelf vegetarische saucijzenbroodjes maken. Hopelijk loop ik geen voedselvergiftiging op
Probeer ze eerst zelf maar uit dan, ik zal er morgen nog wel naar vragenquote:Op zondag 5 maart 2023 13:00 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ok! Ik ga zo zelf vegetarische saucijzenbroodjes maken. Hopelijk loop ik geen voedselvergiftiging op
quote:
quote:Op zondag 5 maart 2023 12:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij kan dan bijdragen met vega gerechten![]()
@:fann @:fanvanheteersteuur @:fanvanhetlaatsteuur kom je bij ons eten?
Dat kan ik wel doenquote:Op zondag 5 maart 2023 12:59 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Top. Ja, de vega afdeling /(soep)ballen schuif ik ff door naar @:Aoibhin
Tuurlijk!quote:
Nou, mijn eerste aanvaring met vegetarisch gehakt verloor ik bijna.quote:Op zondag 5 maart 2023 13:00 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Mijn zoon werkt in een vegan restaurant, die kan ons wel wat tips geven.quote:Op zondag 5 maart 2023 13:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Dat kan ik wel doenVegan kan ik me ook nog wel aan wagen
Nog steeds had gisteren geen zin meer!quote:Op zondag 5 maart 2023 13:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Alweer want gisteren wou je ze ook al maken
Leuk zeg!quote:Op zondag 5 maart 2023 13:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zoon werkt in een vegan restaurant, die kan ons wel wat tips geven.
Ja al sinds mijn 7de. Ik heb de tijd mee gemaakt dat vleesvervangers amper op de markt warenquote:Op zondag 5 maart 2023 13:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tuurlijk!![]()
Ben jij ook vegetariër trouwens?
Wat was er dan?quote:Op zondag 5 maart 2023 13:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nou, mijn eerste aanvaring met vegetarisch gehakt verloor ik bijna.
Sterkte ermee.
Uiteraard, je kan er niet vroeg genoeg bij zijn, het gaat natuurlijk stormlopenquote:Op zondag 5 maart 2023 13:10 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Leuk zeg!![]()
Kan ik al reserveren voor het 40+ restaurant?
Ik snap dat dat de slogan isquote:Op zondag 5 maart 2023 13:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik vind het dikke prima anders was ik al wel geswitched he.
1 van de snert pannen is zelfs vega, vrij makkelijk om dat zonder vlees of dierproducten te makenquote:Op zondag 5 maart 2023 12:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij kan dan bijdragen met vega gerechten![]()
@:fann @:fanvanheteersteuur @:fannvanhetlaatsteuur kom je bij ons eten?
Ik ben carnivoor jaquote:Op zondag 5 maart 2023 13:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Maar jij bent een echte vleeseter begrijp ik?
Snert heeft ook helemaal geen vlees nodig, maar ik vind het er wel lekker inquote:Op zondag 5 maart 2023 13:21 schreef drakin het volgende:
[..]
1 van de snert pannen is zelfs vega, vrij makkelijk om dat zonder vlees of dierproducten te maken
pan 2 zit extra veel vlees in, ik heb nu een kom gemixt als lunch
correctie, niet vega maar vegetarisch, er zit vegetarische boterhamworst in.quote:Op zondag 5 maart 2023 13:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Snert heeft ook helemaal geen vlees nodig, maar ik vind het er wel lekker in
Oh ja dat is waar ook! Dat is handigquote:Op zondag 5 maart 2023 13:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zoon werkt in een vegan restaurant, die kan ons wel wat tips geven.
Er is tegenwoordig veel meer keuze in de winkel inderdaad. Ook meer kennis over hoe je voedingsstoffen binnenkrijgt zonder persé nepvlees te moeten nemen.quote:Op zondag 5 maart 2023 13:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja al sinds mijn 7de. Ik heb de tijd mee gemaakt dat vleesvervangers amper op de markt waren
waarom eet je het broodje als je carnivoor bent?quote:Op zondag 5 maart 2023 13:22 schreef marcb1974 het volgende:
Kocht pas per ongeluk vegetarische worstebroodjes bij de Jumbo.
Die rubber inhoud is weggeflikkerd, de broodjes opgegeten
Klopt, daar begon het zo’n beetje mee. Ik mos vooral die mediterraanse burger zonder paneerzooi van valess. Eet sowieso maar 2 keer per week zo’n vervanger.quote:Op zondag 5 maart 2023 13:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er is tegenwoordig veel meer keuze in de winkel inderdaad. Ook meer kennis over hoe je voedingsstoffen binnenkrijgt zonder persé nepvlees te moeten nemen.
'Vroeger' zag je die Javaanse schijf nog wel vaak.
Alsof er in een normaal worstebroodje puur vlees zit.quote:Op zondag 5 maart 2023 13:22 schreef marcb1974 het volgende:
Kocht pas per ongeluk vegetarische worstebroodjes bij de Jumbo.
Die rubber inhoud is weggeflikkerd, de broodjes opgegeten
Als ze niet raar ruiken en ze nog aardig stevig zijn kan je die gewoon nog eten, bij champignons zie je dat snel genoeg.quote:Op zondag 5 maart 2023 13:36 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ben alleen in dubio of mijn champignons nog bruikbaar zijn. Er staat op te gebruiken tot 3 maart. Ze hebben gewoon netjes in de koelkast gelegen. Zo het zakje maar openen kijken of het nog eetbaar is
Ik had groentesoep met (vega)ballen en snack gehaktballetjes gemaakt voor sommige meeters. maar dat gehakt plakt bijna niet.Dus op een gegeven moment zat ik met mijn dochter ongeveer onder tafel om die zooi aan elkaar te boetseren.quote:
Ze ruiken niet heel neutraal dus voor de zekerheid ga ik toch even andere kopen. Kan ik meteen chocolade halenquote:Op zondag 5 maart 2023 13:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ze niet raar ruiken en ze nog aardig stevig zijn kan je die gewoon nog eten, bij champignons zie je dat snel genoeg.
Haha het heeft jullie dus wel bezig gehouden. Nu moet ik eerlijk zeggen ik ben geen keukenprinses. Bakken vind ik leuk maar gewoon koken..quote:Op zondag 5 maart 2023 13:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik had groentesoep met (vega)ballen en snack gehaktballetjes gemaakt voor sommige meeters. maar dat gehakt plakt bijna niet.Dus op een gegeven moment zat ik met mijn dochter ongeveer onder tafel om die zooi aan elkaar te boetseren.
Neem je ook voor mij mee, ik zag dat ik nog maar 1 blokje heb.quote:Op zondag 5 maart 2023 13:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ze ruiken niet heel neutraal dus voor de zekerheid ga ik toch even andere kopen. Kan ik meteen chocolade halen
Dat laatste is een goede reden om verse champignons te gaan halenquote:Op zondag 5 maart 2023 13:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ze ruiken niet heel neutraal dus voor de zekerheid ga ik toch even andere kopen. Kan ik meteen chocolade halen
Ze waren wel lekkerquote:Op zondag 5 maart 2023 13:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik had groentesoep met (vega)ballen en snack gehaktballetjes gemaakt voor sommige meeters. maar dat gehakt plakt bijna niet.Dus op een gegeven moment zat ik met mijn dochter ongeveer onder tafel om die zooi aan elkaar te boetseren.
Ja?quote:
Zonnetje hier.quote:Op zondag 5 maart 2023 14:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja?
T is hier vies grijs wel.
En komende week wordt echt bagger zeggen ze
Ik zag net boven de 20 graden volgende week.quote:Op zondag 5 maart 2023 14:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja?
T is hier vies grijs wel.
En komende week wordt echt bagger zeggen ze
Dan moeten ze het hebben aangepast of zit je in een ander land.quote:Op zondag 5 maart 2023 14:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zag net boven de 20 graden volgende week.
Hier is het zonnig grijs
Huh, waar zag je dat?quote:Op zondag 5 maart 2023 14:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zag net boven de 20 graden volgende week.
Hier is het zonnig grijs
Ik las dat net in CULquote:Op zondag 5 maart 2023 14:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Huh, waar zag je dat?
Het wordt amper 7 graden.
quote:Op zondag 5 maart 2023 08:02 schreef sigme het volgende:
Weersvoorspelling voor komende week ziet er goed uit :
[ afbeelding ]
Komende de blote konten in beeld
Ik wil wel met je delen?quote:Op zondag 5 maart 2023 13:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Neem je ook voor mij mee, ik zag dat ik nog maar 1 blokje heb.
Noord Nederland woont zequote:
Het wordt de komende 2 weken niet waarom dan een graad of 11 in Noord NL,quote:Op zondag 5 maart 2023 14:32 schreef Loveable het volgende:
[..]
Huh echt?! Hier nog steeds onder de 10 graden
Het zal vast een voorspelling van ergens zijn ja,quote:Op zondag 5 maart 2023 14:36 schreef drakin het volgende:
Ik denk dat ze dan vast volgende week op vakantie gaat ofzo als het niet de juiste weervoorspelling is.
Was het maar wel zoquote:Op zondag 5 maart 2023 14:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het zal vast een voorspelling van ergens zijn ja,
helaas niet van hier
Waarom dan pas?quote:Op zondag 5 maart 2023 14:44 schreef cafca het volgende:
Och, over twee maanden lopen we weer te zeuren dat het zo warm is
Liever nog laterquote:
Juni vaak al, augustus is meestal een natte boelquote:Op zondag 5 maart 2023 15:11 schreef Loveable het volgende:
Juli/Augustus worden wel weer hete maanden
Vorig jaar toch redelijk droge zomer gehad?quote:Op zondag 5 maart 2023 15:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Juni vaak al, augustus is meestal een natte boel
Tot half augustus, en de regens gingen ook nog eens de droge grond niet in.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:13 schreef Loveable het volgende:
[..]
Vorig jaar toch redelijk droge zomer gehad?
T is nu ook vrij droog hier. Erg grijs, maar amper regen.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:13 schreef Loveable het volgende:
[..]
Vorig jaar toch redelijk droge zomer gehad?
Ah ja was idd een hele droge zomer.. maar volgens mij is waterpeil in de grond wel weer stabiel hoorquote:Op zondag 5 maart 2023 15:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Tot half augustus, en de regens gingen ook nog eens de droge grond niet in.
Heeft de grond nog steeds last van overigens, nattigheid blijft te oppervlakkig waardoor het in de aarde droog blijft.
Nou als op landerijen kijkt, ligt er op sommige stukken wel aardige plassen water.. en in plassen is waterpeil ook wel hoog..quote:Op zondag 5 maart 2023 15:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is nu ook vrij droog hier. Erg grijs, maar amper regen.
Al mijn maanden zijn heet.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:11 schreef Loveable het volgende:
Juli/Augustus worden wel weer hete maanden
O gaafquote:Op zondag 5 maart 2023 15:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
Heb een uitnodiging gekregen voor een feestje met peaky blinders dresscode. Ik zit al helemaal enthousiast ideetjes op te doen voor mijn outfitt
Ah ja elektrische deken is wel warm dan.. ik lig op de bank onder een plaid maar soms is dat al te warmquote:Op zondag 5 maart 2023 15:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
In de winter onder mijn elektrische deken en in de zomer alles boven de 23 graden 😂
quote:Op zondag 5 maart 2023 15:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
In de winter onder mijn elektrische deken en in de zomer alles boven de 23 graden 😂
Ik ben een piepert. Ik wil liever jurkjes en pantys aan dan een warme trui en een broek. Maar gevolg is wel dat ik het daarna bijna niet meer warm krijg.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:31 schreef drakin het volgende:
Ik dacht dat Monsterkoekie zelf heet was, maar het is precies andersom![]()
Als je de temperatuur zo hoog moet hebben ben je koud, niet heet
Nou 😢quote:Op zondag 5 maart 2023 15:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ik had nog wel een goede Peaky Blinders tip, maar die geef ik nu niet
Genoeg leuke dingen te vinden, helemaal als je van jurkjes en pantys houdtquote:
Ja alleen nu heb ik ook toffe outfits gezien volgens de mannendresscode wat me dan ook wel weer leuk lijkt.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Genoeg leuke dingen te vinden, helemaal als je van jurkjes en pantys houdt
Misschien komt dat juist doordat je het zo warm maakt, je lichaam is dan niet meer gewent om je warm te houden.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik ben een piepert. Ik wil liever jurkjes en pantys aan dan een warme trui en een broek. Maar gevolg is wel dat ik het daarna bijna niet meer warm krijg.
Ut Grunn dusquote:
Zou kunnen inderdaad, heb wel meer slechte gewoontesquote:Op zondag 5 maart 2023 15:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Misschien komt dat juist doordat je het zo warm maakt, je lichaam is dan niet meer gewent om je warm te houden.
In Groningen wonen is er ook 1 vanquote:Op zondag 5 maart 2023 15:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zou kunnen inderdaad, heb wel meer slechte gewoontes
Noord oosten is grootquote:Op zondag 5 maart 2023 15:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Das bij MrsL in de buurt, toch @:Loveable ?
Toch niet uit Koekangequote:
Ja ook maar ik vind die Charlestonjurkjes ook wel erg leuk hoor, sigaret in zo'n houder erbijquote:Op zondag 5 maart 2023 15:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja alleen nu heb ik ook toffe outfits gezien volgens de mannendresscode wat me dan ook wel weer leuk lijkt.
Vervelend wel. Moet ik maar 2 outfitts samenstellen zodat ik de dag zelf kan kiezenquote:Op zondag 5 maart 2023 15:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ook maar ik vind die Charlestonjurkjes ook wel erg leuk hoor, sigaret in zo'n houder erbij
Dan zou ik nog even terug naar de basisschool en opnieuw topografie lessen nemenquote:
Alsjeblieft niet zeg. Horrortijd.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan zou ik nog even terug naar de basisschool en opnieuw topografie lessen nemen
En halverwege kan wisselenquote:Op zondag 5 maart 2023 15:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Vervelend wel. Moet ik maar 2 outfitts samenstellen zodat ik de dag zelf kan kiezen
MiddenOostenquote:Op zondag 5 maart 2023 15:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ligt er aan vanuit welke hoek je het bekijkt :p
Dat is duidelijk nu als je het verschil tussen noord en zuid niet weet. Gelderland ligt echt onder het midden.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg. Horrortijd.
Je raadt 9 uit 9 correct in 11 pogingen.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:55 schreef marcb1974 het volgende:
Voor iedereen die topo wil testen,
doe deze maar eens.
https://worldle.teuteuf.fr/
Die van vandaag is heel erg goed te doen
Doe ook even alle bonusvragen
Welke landen had je erbij gegokt??quote:Op zondag 5 maart 2023 16:02 schreef Loveable het volgende:
[..]
Je raadt 9 uit 9 correct in 11 pogingen.
Voor gld’s begrip woon ik in het noord oosten. Het zal me eerlijk gezegd verder echt aan mijn reet roesten.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is duidelijk nu als je het verschil tussen noord en zuid niet weet. Gelderland ligt echt onder het midden.
Schoolvakanties regio midden deel en ander deel regio zuid. Of je woont in Hattem, enige gemeente die bij Noord hoort maar dat ligt dan weer niet oostelijk
Bijna allemaalquote:
Je woont in het noordoosten van Gelderland jaquote:Op zondag 5 maart 2023 16:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Voor gld’s begrip woon ik in het noord oosten. Het zal me eerlijk gezegd verder echt aan mijn reet roesten.
Hij is gecrasht en doet niet meer mee?quote:
Je zei in NL niet in Gld in eerste instantie.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Voor gld’s begrip woon ik in het noord oosten. Het zal me eerlijk gezegd verder echt aan mijn reet roesten.
Neequote:Op zondag 5 maart 2023 16:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij is gecrasht en doet niet meer mee?
Dordt iddquote:Op zondag 5 maart 2023 16:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Je zei in NL niet in Gld in eerste instantie.
Maar je zal wel uit Den Haag oorspronkelijk komen ofzo, dan is dat stukje NL heel ver weg naar het noorden en naar het oosten toe
Hoe dichter bij dordt, hoe rotter het wordt?quote:
Die dusquote:Op zondag 5 maart 2023 16:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe dichter bij dordt, hoe rotter het wordt?
Dan woon ik ook in het Noorden jaquote:Op zondag 5 maart 2023 16:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Alles boven de rivieren is Noord-Nederland
Dat dachten de klanten de eerste keer wel jaquote:
Neequote:Op zondag 5 maart 2023 16:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je verhuisd vanwege die uitdrukking?
Nou nee .. nog nietquote:Op zondag 5 maart 2023 17:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt toch ook in ZW Europa gewoond?
quote:
Dammit gemist danquote:
Rivier? Welke rivier?quote:Op zondag 5 maart 2023 16:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Alles boven de rivieren is Noord-Nederland
Land van Nerds? Waar ligt dat land, ik wil daarheen!quote:Op zondag 5 maart 2023 17:46 schreef pullup het volgende:
Ik woon in de meest toeristische stad van Nerderland
Dat is gewoon Fok!, toch? Daar ben je alquote:Op zondag 5 maart 2023 18:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Land van Nerds? Waar ligt dat land, ik wil daarheen!
Cafcaquote:Op zondag 5 maart 2023 18:11 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat is gewoon Fok!, toch? Daar ben je al
Sommige wel jaquote:Op zondag 5 maart 2023 18:10 schreef pullup het volgende:
Die Nederlandse atleten kunnen beter een wat andere sport kiezen
We wonen ook allemaal op een klein klontje wat door het heelal zweeft. We zijn allemaal dichtbij elkaarquote:Op zondag 5 maart 2023 18:10 schreef Domnivoor het volgende:
Ik woon ook ergens. Komt wel dichtbij zo…
Pale Blue Dotquote:Op zondag 5 maart 2023 18:13 schreef cafca het volgende:
[..]
We wonen ook allemaal op een klein klontje wat door het heelal zweeft. We zijn allemaal dichtbij elkaar
Maak je koffie en daar doe je dan stukjes chocola in?quote:Op zondag 5 maart 2023 18:14 schreef drakin het volgende:
Vanmiddag maakte ik trouwens weer ongelooflijk lekkere chocokoffie waar mijn 1 na laatste blokje chocola zelfs in ging.
Gemaakt van cacao, slagroom, zelf de bonen gemaald voor het koffie gedeelte.
Enige wat nog mistte was een scheutje rum, ik heb geen rum in huis. Al een tijdje niet meer![]()
Ik mis rum
Ik maak sterke koffie waar ik de bonen vers voor maal en ik maak chocomelk van oa een blokje chocola en slagroom wat het wat romiger maakt.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:15 schreef Loveable het volgende:
[..]
Maak je koffie en daar doe je dan stukjes chocola in?
Dat klinkt heerlijkquote:Op zondag 5 maart 2023 18:14 schreef drakin het volgende:
Vanmiddag maakte ik trouwens weer ongelooflijk lekkere chocokoffie waar mijn 1 na laatste blokje chocola zelfs in ging.
Gemaakt van cacao, slagroom, zelf de bonen gemaald voor het koffie gedeelte.
Enige wat nog mistte was een scheutje rum, ik heb geen rum in huis. Al een tijdje niet meer![]()
Ik mis rum
Hhmm dat klinkt wel lekkerquote:Op zondag 5 maart 2023 18:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik maak sterke koffie waar ik de bonen vers voor maal en ik maak chocomelk van oa een blokje chocola en slagroom wat het wat romiger maakt.
koffiedeel zat ook nog stukjes kaneel en sinaasappelschil bij, heerlijk aroma!
2 posts boven jequote:Op zondag 5 maart 2023 18:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat klinkt heerlijkHopelijk heb je er zonder de rum ook goed van genoten
Voortaan @:Koen66 even lief aankijken voor de rum
Dat vind ik zo'n prachtige fotoquote:
Ik ben weer eens een spuit 11quote:
Oh wat dat betreft, even terug lezen.quote:
Spuit elf geeft modder' is de langere versie. Vroeger gebruikte men water uit de stadsgracht om branden te bestrijden. Bij tien spuiten was de gracht zo zwaar belast dat de elfde alleen nog modder oppompte. Waarschijnlijk zei men spottend tegen de laatste brandweerman: 'Spuit elf geeft modder!quote:Op zondag 5 maart 2023 00:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De meeste hebben wel een verklaring behalve spuit 11. Daar is geen verklaring voor. Er zijn wel een paar maar welke de oorsprong is duister.
Mijn moeder zei dat vaak "Spuit 11 geeft modder"quote:Op zondag 5 maart 2023 18:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Spuit elf geeft modder' is de langere versie. Vroeger gebruikte men water uit de stadsgracht om branden te bestrijden. Bij tien spuiten was de gracht zo zwaar belast dat de elfde alleen nog modder oppompte. Waarschijnlijk zei men spottend tegen de laatste brandweerman: 'Spuit elf geeft modder!
quote:Op zondag 5 maart 2023 18:43 schreef drakin het volgende:
modder sluit een brand beter af dan water dus meteen met die spuit beginnen.
Poeder blusserquote:Op zondag 5 maart 2023 18:43 schreef drakin het volgende:
modder sluit een brand beter af dan water dus meteen met die spuit beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |