anders moet ze misschien wat doenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:43 schreef Dotteke het volgende:
Waarom ligt Babette de hele tijd in der nest?
Moraima heeft de slappe lach
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Deze bedoel je denk ik.Kim kan beter hier komen Cossen dan streamverhalen op Insta zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt het vast over Sas?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
anders moet ze misschien wat doen
Alsjeblieft nietquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kim kan beter hier komen Cossen dan streamverhalen op Insta zetten
omdat babel moe is van het roddelen en lullenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:43 schreef Dotteke het volgende:
Waarom ligt Babette de hele tijd in der nest?
Moraima heeft de slappe lach
Logischquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:49 schreef cinsan het volgende:
[..]
omdat babel moe is van het roddelen en lullen
waarom is dat treurig?quote:
Omdat ze zich baseert op streams ? En waarschijnlijker omdat Bep en Marciano in één bed hebben geslapen wat blijkbaar al vreemdgaan isquote:
6 maanden is nog lang, Babs en Marciano kunnen nog héel dicht naar elkaar toegroeienquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Omdat ze zich baseert op streams ? En waarschijnlijker omdat Bep en Marciano in één bed hebben geslapen wat blijkbaar al vreemdgaan is
jij baseert je beeldvorming toch ook op de streams? waarom mag zij dat niet. En als zij dat in 1 bed slapen te ver vindt gaan dan mag dat toch? Ik zie er niets triests in. Als ze zou gaan schelden zoals ze in de loods deed, dat zou ik pas triest vinden.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Omdat ze zich baseert op streams ? En waarschijnlijker omdat Bep en Marciano in één bed hebben geslapen wat blijkbaar al vreemdgaan is
Er is toch niets gebeurdquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
jij baseert je beeldvorming toch ook op de streams? waarom mag zij dat niet. En als zij dat in 1 bed slapen te ver vindt gaan dan mag dat toch? Ik zie er niets triests in. Als ze zou gaan schelden zoals ze in de loods deed, dat zou ik pas triest vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |