Ze valt bij mij meer en meer door de mandquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:24 schreef mootie het volgende:
Bep over haar avonturen met Ciano vannacht. Spekkie naar haar bekkie, en man die bezet is.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:30 schreef Dotteke het volgende:
Babette weer in het nest en maar fluisteren en fluisteren
Als het datzelfde ding is als hij gisteravond uit z'n zak haald, dan is het (als ik sommige medecossers mag geloven) de podcastquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hiervoor in de keuken haalt hij al iets uit z'n zak, stop het er weer in, rommelt daarna wat in de kast in zijn kamer en loopt dan naar die kast bij het managers kantoor. Geen idee wat het is. Hoop in ieder geval niet dat dit gaat zoals met die tondeuse...
Filmpje vanaf de keuken: https://streamable.com/c8h982
Nee, na Mori de manager kamer verliet hoorde ik Rupert zeggen hallo Wanda, maar beeld was al weg.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:22 schreef greysbones het volgende:
Wanda heeft een gesprek met Rupie gehad
gisteravond?
Hij stak vanmorgen ook een aansteker in zijn zak die hij vond.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
Als het datzelfde ding is als hij gisteravond uit z'n zak haald, dan is het (als ik sommige medecossers mag geloven) de podcast
Zeker weten!! morgen Gaat Jef gewoon weer eentje opnemen met iemand, ligt op dezelfde plek..en niks is gebeurd ondertussen, waarom stiekum omdat Erik er 1 is..quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
Als het datzelfde ding is als hij gisteravond uit z'n zak haald, dan is het (als ik sommige medecossers mag geloven) de podcast
Dat staan ze daar wel heel vaak toe hequote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:32 schreef spapaars het volgende:
Tijd voor een dikke vette gele kaart met dat gefluister.
Toen hij gisteren even op bed lag haalde hij ook iets uit z'n zak. Dat bleek later de stappenteller (zonder geel bandje) te zijn. Hij wilde testen of de stappen ook geteld werden als hij het in zijn broekzat droeg.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij stak vanmorgen ook een aansteker in zijn zak die hij vond.
Hij kan van alles in zijn zak hebben![]()
Ondertussen smeert Babette al fluisterend de handen van Zoë in met vaseline.
Zie het kan dus van alles zijnquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Toen hij gisteren even op bed lag haalde hij ook iets uit z'n zak. Dat bleek later de stappenteller (zonder geel bandje) te zijn. Hij wilde testen of de stappen ook geteld werden als hij het in zijn broekzat droeg.
Dat haalt ie toch niet uit xn zak waar Wendy bij staat in de keukenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
quote:
Dat was niet de zwarte spijkerbroek, dit was een beige broek ofzo?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Toen hij gisteren even op bed lag haalde hij ook iets uit z'n zak. Dat bleek later de stappenteller (zonder geel bandje) te zijn. Hij wilde testen of de stappen ook geteld werden als hij het in zijn broekzat droeg.
hij lag op bed, maar ik lees net dat het de stappenteller zonder bandje was. Inmiddels weet ik het niet meer. En doorrrrrrr...quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:37 schreef woxxel het volgende:
[..]
Dat haalt ie toch niet uit xn zak waar Wendy bij staat in de keuken
was een zwarte spijkerbroek die hij gisteren aan hadquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:40 schreef Silves het volgende:
[..]
Dat was niet de zwarte spijkerbroek, dit was een beige broek ofzo?
Hij is de hele week al stiekum aan het doen met dit ding..maar oke we gaan het zien als er weer een nieuwe podcast opname is ..quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
was een zwarte spijkerbroek die hij gisteren aan had
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
hij lag op bed, maar ik lees net dat het de stappenteller zonder bandje was. Inmiddels weet ik het niet meer. En doorrrrrrr...
--SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:10 schreef Deisyy het volgende:
Het is dus niet het podcastding wat in de broekzak van Erik zit, hij haalde het weer uit zijn zak en zei tegen JW dat hij een oplossing had voor het polsbandje, door het ding in zijn zak te dragen.
De stappenteller?
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Kim zei vanmiddag al: Kim W heeft vast haar huis gesloopt als ze die streams heeft gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.--
Babs wilde in eerste instantie niet bij Marciano in bed want 'morgen heb je echt praatjes hoor!' had ze tegen hem gezegd..
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:55 schreef Silves het volgende:
Maar met Bep heb je wel altijd gesprekstof...
Snap het wel want een aantrekkelijke oerman en ze waant zich zo bij de Chippendales want is zo'n kerel niet gewendquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:38 schreef Silves het volgende:
Eunice is helemaal van slag door Ice..normaal kijkt ze naar het innerlijke, maar dit is voorbij zegt ze, knap, sterk ook lekker..
Waar haal je dat weer vandaan? Weet jij of dat voor haar normaal is een man te versieren die bezet isquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:24 schreef mootie het volgende:
Bep over haar avonturen met Ciano vannacht. Spekkie naar haar bekkie, en man die bezet is.
Zou heel goed kunnen dat het die podcast is.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hiervoor in de keuken haalt hij al iets uit z'n zak, stop het er weer in, rommelt daarna wat in de kast in zijn kamer en loopt dan naar die kast bij het managers kantoor. Geen idee wat het is. Hoop in ieder geval niet dat dit gaat zoals met die tondeuse...
Filmpje vanaf de keuken: https://streamable.com/c8h982
Klopt idd en hij heeft ook gezegd dat het werkt in zijn broekzakquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Het lijkt mij een plek waar niemand raar van op zal kijken als hij daar ligt..quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen dat het die podcast is.
Hij heeft die stappenteller in zijn linkerbroekzak en wat hij in de spellenkast legt haalde hij uit zijn rechterbroekzakquote:
Geile Eunicequote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:38 schreef Silves het volgende:
Eunice is helemaal van slag door Ice..normaal kijkt ze naar het innerlijke, maar dit is voorbij zegt ze, knap, sterk ook lekker..
Wegens overweldigend succes gecanceld...net als GJ...quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:06 schreef Kakadylo het volgende:
Heb hier overigens helemaal niks meer gelezen over Avondzuur
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:08 schreef Was-beer het volgende:
Morgen wordt het een topzondag volgens Wanda. Haar laatste dag?
Jajaquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:52 schreef Silves het volgende:
De monninken mastruberen niet aldus Eunice..te veel energie kost dit
Janet zei er gisteren iets van en toen gaf ze als antwoordt dat het aan haar lichaam lagquote:
Dat was Moraima, die vond dat het aan de opvoeding lag, waarop Kenzy antwoorde dat het aan haar lichaam lagquote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Janet zei er gisteren iets van en toen gaf ze als antwoordt dat het aan haar lichaam lag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |