SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is jullie mening hierover? Herkenbaar of gewoon toeval dat ik deze mensen spreek?
Ja nou zijn vooral 40+, met dit uitsprakrnquote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:57 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Discotheek? Jaren 70 belde.
Ze willen hun klacht terug.
Terrordochters anno 2023 sturen naaktpics via hun mobiel.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:25 schreef schommelstoel het volgende:
Ik: Lekker lezen op FOK!
FOK!: Wacht maar tot Roos weer een typisch Roos94 topic aanmaakt.
Next step is dan "my little ponies"quote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:48 schreef etuiedelapiel het volgende:
Hele tienertijd zeuren om een paard en dan komen ze zelf op hun 15e met een ezel thuis.
Eerst dansen op de Marokkaanse bruiloftquote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:49 schreef maily het volgende:
[..]
Next step is dan "my little ponies"![]()
Leuk voor oma-roos @:Roos84
In dat geval is de klacht dat het meisje in kwestie een uiterst slechte opvoeding heeft gehad en ze als pauper is groot getrokkenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:48 schreef etuiedelapiel het volgende:
Hele tienertijd zeuren om een paard en dan komen ze zelf op hun 15e met een ezel thuis.
Wat moet je dan als Jeugd zijnde? Leren voor een opleiding waar je toch geen huis mee kunt kopen, maar wel een schuld krijgt? Waarom zou je. Boomers gaan de komende 10 jaar toch alles opvreten. Kortom: Leef die leef en fuck iedereen (vandaar al die condooms).quote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:52 schreef suijkerbuijk het volgende:
Nu zijn je kinderen bij 16/18 jaar.
Dat ze met vrienden buiten zitten en hun hersens weg snuiven met lachgas.
Muziek er bij.
Hier op de strant is het bijna elke dag weer raak
Gasfles laten ze achter .
Vreten en verpakking neer gepleurd.
Condooms liggen rond te slingeren.
Je zal bijna geen zeggen dat de flower power tijd weer terug gaat komen.
De boomers zijn zo goed als allemaal al dood na 10 jaar .quote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:56 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Wat moet je dan als Jeugd zijnde? Leren voor een opleiding waar je toch geen huis mee kunt kopen, maar wel een schuld krijgt? Waarom zou je. Boomers gaan de komende 10 jaar toch alles opvreten. Kortom: Leef die leef en fuck iedereen (vandaar al die condooms).
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:56 schreef roos94 het volgende:
Zullen we stoppen met dit verwachtingspatroon? Ik zat als tiener vooral thuis met vrienden, gamen, films kijken, bios. Nooit stappen nooit clubs. Mijn moeder vond dit "heel raar en afwijkend".Dat is ook wel apart ja, een beetje tiener van jou generatie was toch wel een breezerslet en stond op een bangalijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is jullie mening hierover? Herkenbaar of gewoon toeval dat ik deze mensen spreek?
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:15 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
De boomers zijn zo goed als allemaal al dood na 10 jaar .
Dat zijn namelijk mensen die na de oorlog geboren zijn
Tussen 1941 en 1955.
Waar de jongste nu dus 70 jaar aanloopt.
Waar je last van heb is de generatie x die gaat komen.
En het wel best vinden.
https://youngworks.nl/blo(...)mer-tot-generatie-z/
Maar die Boomers zijn nu toch nog geen 90? Dus zitten we de komende ~20 jaar met een hoog niet-productief gedeelte van de bevolking die wel hoge zorgkosten genereert. En dat is nog niet eens gen X.quote:De boomers zijn zo goed als allemaal al dood na 10 jaar
Vroeger waren mijn weekend avonden ook zo, lekker voor wiet bietsen bij de coffeeshop, proberen smirnoff ice mee te krijgen terwijl je geen 16 was en lekker buiten hangen met chicka's waar je te onzeker van was om ook maar tegen te praten. En of je daar nou zoveel slechter van wordt, iedereen is goed op zijn pootjes terecht gekomen van die groep. Zo ben ik zelf voorman van de plantsoenendienst bij de gemeente.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:56 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Wat moet je dan als Jeugd zijnde? Leren voor een opleiding waar je toch geen huis mee kunt kopen, maar wel een schuld krijgt? Waarom zou je. Boomers gaan de komende 10 jaar toch alles opvreten. Kortom: Leef die leef en fuck iedereen (vandaar al die condooms).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |