'Met deze meid krijg je frikandellen als ontbijt'quote:Op zaterdag 4 maart 2023 02:49 schreef Hoempah het volgende:
Zoë heeft nog even de frituur aan gegooid.
Isaac en Mora hebben het over K1quote:Op zaterdag 4 maart 2023 02:43 schreef Flow3r het volgende:
[..]
volgens mij liggen Kim en Jeff in kamer 2, zag Zoe daar rechts van haar bed naar beneden kijken in het donker
Wanda en Jappie liggen in kamer 3 dacht ik
Het is zo.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 03:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Isaac en Mora hebben het over K1
Is het zo dan is Wanda extreem dom
In dat geval haat ze Bern dus ookquote:Op zaterdag 4 maart 2023 03:05 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]
vlak na deze cap draait ze naar Bern en zegt ze "ik haat mijn leven"
Een dronkenmanswipje van hooguit enkele minuten wat je 900k kost én je leventje buitenquote:
Snap niet dat hij zo dom is om in haar gemanipuleer te trappen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 03:11 schreef Flow3r het volgende:
Nou het is gelukt, ze heeft hem waar ze hem hebben wou, bij haar en niet in kamer 3 op een matras op de grond gezellige lol hebben met wanda en jappie
Als dat niet mag dan graag even twee gele kaarten met de groeten van GJquote:Op zaterdag 4 maart 2023 03:33 schreef HopScotch het volgende:
Babette heeft d'r matras op de grond naast dat van Marciano gelegd en dat van Zoe tussen Martin en Isaac op de grond. Wat daar de lol van is begrijp ik niet helemaal maar oké.
Martin ligt toch ook op kamer 3 en het lijkt er stil te zijnquote:Op zaterdag 4 maart 2023 03:46 schreef Flow3r het volgende:
Ja hoor , lol in kamer 3 waar Zoe waarschijnlijk net naar toe is gegaan, maar wij krijgen een slapende Erik in beeld, voorspelbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |