Maar echt wat een fakking moeilijk kind die Sasha.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 02:32 schreef Hoempah het volgende:
Sasha: Weet je wat ik morgen ga doen
Bern: Dat heb je net gezegd
Sasha: Stel je je daar op in?
Dat zou hij juist moeten laten gebeuren, korte metten maken met al die dreigementenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 02:39 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Dat kan niet dan gaat sas de 24uur aanvragen en is het uit.
Ja vind ik ook hoor.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 02:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat zou hij juist moeten laten gebeuren, korte metten maken met al die dreigementen
Een soort dubbeldate met Jeff en KimD? In hetzelfde stapelbed dan toch?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 02:16 schreef Hoempah het volgende:
Wanda en Jasper dus in 1 bed als we Moraima moeten geloven
We moeten het nog officieel op beeld krijgen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 02:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Een soort dubbeldate met Jeff en KimD? In hetzelfde stapelbed dan toch?
Zo rolt FEBOquote:Op zaterdag 4 maart 2023 02:42 schreef Flow3r het volgende:
Kim en Jeff, Wanda en Jappie, Babette en Marciano, allemaal van de stream afgehouden, urenlang naar het gezever van Janwillem en Esther mogen luisteren
volgens mij liggen Kim en Jeff in kamer 2, zag Zoe daar rechts van haar bed naar beneden kijken in het donkerquote:Op zaterdag 4 maart 2023 02:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Een soort dubbeldate met Jeff en KimD? In hetzelfde stapelbed dan toch?
We moeten het vooral doen met mensen die erover pratenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 02:42 schreef Hoempah het volgende:
[..]
We moeten het nog officieel op beeld krijgen.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 02:42 schreef HopScotch het volgende:
Ik verwacht dat haar hoofd op ieder moment 360graden rond gaat draaien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |