Geen zin in beiden, dus lees het verslag hier welquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:26 schreef utopia2.0 het volgende:
Volgens mij begint het gezeik al. Babette en Ruppie
Nee, zij is altijd snel in de lorum.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wendy is alleen maar druk geweest, iedereen het haar doen, afgelopen nacht versieren, ze is denk ik ook moe en dan valt drank al snel verkeerd
JW heefttoch dikke BMWquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind Eunice een type dat valt op mannen met geld.. komt ze alleen bij JW bedrogen uit.
Jeff welquote:
Ze heeft tot gisteren volgehouden dat ze hem zag als een oomquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:26 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Zie je meteen aan haar als ze bij Jan-Willem in de buurt is altijd zo giegelen
Met een oom kun je...ow, nee, laat maarquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze heeft tot gisteren volgehouden dat ze hem zag als een oomZe heeft tegen Erik gisteren gezegd dat zecher wel een heel leuke man vindt maar verder niets wil..
(Bijna) iedereen heeft haar inmiddels wel doorquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:28 schreef mootie het volgende:
[..]
En ze kan liegen alsof het gedrukt staat.
Hij heeft laatst nog gezegd dat hij niet weet hoe het er nu voorstaat met zijn financiën. Buiten was er van alles aan de hand.quote:
Hij heeft wat dingen te koop staan die als het goed is al verkocht zijn, en hij had een rechtzaak lopen waar ie veel geld terug kreeg van de belastingenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij heeft laatst nog gezegd dat hij niet weet hoe het er nu voorstaat met zijn financiën. Buiten was er van alles aan de hand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |