Dat ook weer niet, dat doe je bij fjes voetbal misschien.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 07:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee die pak je niet aan. Daar zeg je tegen dat het kan gebeuren.
Eerste reactie na zo'n blunder is wel vaak 'het ligt niet aan mij!!!' (zo ook bij Beune gisteren) en dat getuigt niet bepaald van veel zelfreflectie + je benadeelt twee ploeggenoten. Maar goed, je kunt er ook niet heel veel meer aan doen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:26 schreef Malavita het volgende:
[..]
Dat ook weer niet, dat doe je bij fjes voetbal misschien.
Er is een tussenweg waarbij je iemand best erop kan aanspreken en daarnaast kan motiveren op hetzelfde moment.
Ik vermoed dat ze al genoeg gestraft is.quote:
niet gezien, maar zoiets kan ook gewoon uit teleurstelling worden gezegd.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Eerste reactie na zo'n blunder is wel vaak 'het ligt niet aan mij!!!' (zo ook bij Beune gisteren) en dat getuigt niet bepaald van veel zelfreflectie + je benadeelt twee ploeggenoten. Maar goed, je kunt er ook niet heel veel meer aan doen.
Dat is zo.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze al genoeg gestraft is.
Dan heb je dat gesprek ipv afbranden.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Eerste reactie na zo'n blunder is wel vaak 'het ligt niet aan mij!!!' (zo ook bij Beune gisteren) en dat getuigt niet bepaald van veel zelfreflectie + je benadeelt twee ploeggenoten. Maar goed, je kunt er ook niet heel veel meer aan doen.
Gelukkig kunnen we hem dit weekend nog twee keer zien schroeien.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 02:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik had een wedstrijd vanavond, maar blij dat ik het heb teruggekeken. Dit kan zomaar een treble worden met 2 baanrecords
Ook erg mooi voor Kok en de TP mannen. Die diskwalificatie bij de vrouwen
baanrecords en persoonlijke records voor hem dan? Zie dat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:45 schreef Aguero het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we hem dit weekend nog twee keer zien schroeien.
1.06,xx en 1.42,xx?
e:
De Canadezen van CBC waren een beetje enthiouiast bij de opening van Murakami en het rondje van Stolz.
https://streamable.com/wj2ojn
Denk het ook niet...luchtdruk is nog steeds aan de hoge kant (1022 mbar)quote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:17 schreef Malavita het volgende:
[..]
baanrecords en persoonlijke records voor hem dan? Zie dat niet gebeuren.
Ik doe het niet voor minder. Barrieres zijn er om gebroken te worden.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk het ook niet...luchtdruk is nog steeds aan de hoge kant (1022 mbar)
Waarom niet? Begin van het seizoen viel ie op de 1000m in Heerenveen en op de 1500m worstelde hij met z'n schema. Als ie gewoon voluit durft te schaatsen kan ie zeker baanrecords rijden. Vandaag alvast een ideale loting tegen Otterspeer.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:17 schreef Malavita het volgende:
[..]
baanrecords en persoonlijke records voor hem dan? Zie dat niet gebeuren.
De Canadese Jose Beensquote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:45 schreef Aguero het volgende:
[..]
1.06,xx en 1.42,xx?
e:
De Canadezen van CBC waren een beetje enthiouiast bij de opening van Murakami en het rondje van Stolz.
Op de Twitters maar met een VPN kan je op de website ook alles terugkijken.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De Canadese Jose Beens
Wel grappig om eens niet-onderkoelde vrouwen te horen ipv Herbert voor wie het allemaal te snel gaat en Erik van Dijk die überhaupt maar wat roept.
Waar vond je dit trouwens?
Al die overacting. Do normal man.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:45 schreef Aguero het volgende:
[..]
1.06,xx en 1.42,xx?
e:
Wat een gekrijs, dat is ook weer niet nodig.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:45 schreef Aguero het volgende:
[..]
1.06,xx en 1.42,xx?
e:
https://streamable.com/wj2ojne
En dan vonden wij ONZE commentatoren al irritant.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat een gekrijs, dat is ook weer niet nodig.
vast wel. En zo veel geks zei die niet toch?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:31 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
In the heat of the moment. Hopelijk.
Wat zei die?quote:
Ik vond het wat flauw. Regels zijn regels, en je kunt het ermee eens zijn of niet, je hebt je er wel aan te houden.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:32 schreef Malavita het volgende:
[..]
vast wel. En zo veel geks zei die niet toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |