die is naar voren gegaan, ik zag 'm toen ze net bijna tegen de camera liepquote:
Kan mij niet voorstellen dat hij alleen weigert mee te doen eigenlijk. Zeker nu de knop omgezet is. Even shirtje wisselen is ook zo gedaan.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff op dit moment nog in het volledig zwart.. geen idee of hij zich nog gaat omkleden.
jurkje van babel is van zoe , wat babel had besteld paste nietquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:12 schreef Dotteke het volgende:
Jurkje van Babette is net een nachthemd
Ik zie Jeff helemaal in het zwart?
waar moet hij die dan laten?quote:
Ja maar als er iemand goed uitziet in zwart....quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:14 schreef engine het volgende:
[..]
Kan mij niet voorstellen dat hij alleen weigert mee te doen eigenlijk. Zeker nu de knop omgezet is. Even shirtje wisselen is ook zo gedaan.
Ik zet in op 8 minutenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:14 schreef Dotteke het volgende:
En JW zit al met een biertje in het EI hoelang zou het duren voor Esther er zit?
SNeu voor haar, maar dit is haar veel te groot hangt als een zoutzak om haar lijftquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:14 schreef cinsan het volgende:
[..]
jurkje van babel is van zoe , wat babel had besteld paste niet
Wat ze gekocht had was ook veel te groot.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SNeu voor haar, maar dit is haar veel te groot hangt als een zoutzak om haar lijft
Staat een naaimachine ze had het in kunnen nemen tochquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat ze gekocht had was ook veel te groot.
Marciano heeft een erg holle rug en vandaar dat buikje.. ik denk niet dat er een grammetje vet aan zitquote:
Echt?quote:
hij doet gewoon mee hoor, hij heeft niet voor niks zijn haar gestyled. ik zou er trouwens een broertje dood aan hebben, ik heb een hekel aan dit soort themafeestjes.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:14 schreef engine het volgende:
[..]
Kan mij niet voorstellen dat hij alleen weigert mee te doen eigenlijk. Zeker nu de knop omgezet is. Even shirtje wisselen is ook zo gedaan.
Niet echt dik maar heel rond. Of hij een bal heeft ingeslikt, Kan best zijn dat het van die zooi is, hoor,quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
komt door de poedertjes en de pilletjes
die van Matin is dikkerquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?
Martin zit elke keer al te zeuren over de buik van MArciano, dat hij hem moet trainen enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |