Het antwoord is ja.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:26 schreef Barreltje het volgende:
goed, de vraag was, moet ik een frituur pan
ja maar waarom?quote:
Kroketten.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:28 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ja maar waarom?ik moet de chef nog even overtuigen.. die wil een airfryer.. en ik een frituurpan er naast
Je hebt straks alle ruimte in een of andere schuur toch? Dus gewoon beidequote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:28 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ja maar waarom?ik moet de chef nog even overtuigen.. die wil een airfryer.. en ik een frituurpan er naast
mja die heb ik hier niet..quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
Sinds de airfryer mis ik de frituurpan niet. Voor de af en toe écht vette bek trek ga ik wel naar de snackbar.
"voorraadkamer"quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je hebt straks alle ruimte in een of andere schuur toch? Dus gewoon beide![]()
Ik vind zelf kroketten uit de frituur echt veel lekkerder. En bijvoorbeeld oliebollen kunnen echt niet in een airfryer.
Het is gewoon handig om te hebben
Die dingen kan je niet maken met een airfryer.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:42 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja die heb ik hier niet..![]()
en kan je dan ook olibollen en donuts etc ZELF maken in de airfryer?
daar moet ik nog even een ei over gaan leggen ja, die moestuinquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:50 schreef gcjoel het volgende:
Oh en je hebt straks een moestuin! Dus dan wil je een keer courgette frituren en die bloemen ook! Dus dan heb je zeker een frituurpan nodig
Als je denkt hem te gebruiken. Ze zijn niet zo duur geloof ik?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:26 schreef Barreltje het volgende:
goed, de vraag was, moet ik een frituur pan
Dichbtbij! Want je wil tijdens het koken soms nog wat pakken.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:51 schreef Barreltje het volgende:
[..]
daar moet ik nog even een ei over gaan leggen ja, die moestuinvooral hoe VER die bij het huis vandaan moet komen
Ik lees het woord Microsoft en het doet me direct denken aan frustraties uit mijn studententijd. Voel het gewoon weerquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
Enige uitslaap dag in twee weken… om half acht wakker. Maar wel lekker anderhalf uur nog liggen snoezelen, lezen![]()
Toen notulen uitgewerkt voor baan2 en weer eens ruzie gemaakt met de Microsoft 365 omgeving (ik HAAAAAT het!). Gelukkig had ik ergens anders een kopie opgeslagen die ik met een omweg kon versturen… nadat het systeem me eerst niet liet delen, en vervolgens maar helemaal de toegang weigerde. Ticket ICT gemaakt.
Dadelijk nog een e-learning maken.
Intussen voor baan1 wat last minute dingetjes gedaan voor een scholing dag die ik morgen organiseer.
Wat administratie voor het koor afgerond en een lade met cd’s eindelijk opgeruimd (cd’s in doos, hopen kabels en opladers in de lade).
Nu even met een kop erwtensoep op de bank en nadat ik die elearning heb gemaakt is mijn ‘vrije’ dag wel voorbij.
Op naar de volgende 6 werkdagen
hoeveel stappen doe jij naar je moestuin ?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dichbtbij! Want je wil tijdens het koken soms nog wat pakken.
Dat. En zorg dat er licht is. En een normaal begaanbaar pad. Want je hebt ook dingen nodig als het kutweer en/of donker is.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dichbtbij! Want je wil tijdens het koken soms nog wat pakken.
Airfryer is gewoon slimme marketing van een heteluchtoven.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:40 schreef Myraela het volgende:
Eigenlijk zie ik vooral geen reden voor een airfryer. Daar heb ik gewoon een oven voor, niet nog zo'n lomp apparaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |