Spakenburg.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:10 schreef LordVoldermort het volgende:
Nog leuke outsiders? Volg het totaal niet meer
Jurjen vd Velde, Luke Littler, Mike De Decker (howel niet echt meer een outsider), Graham Hallquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:10 schreef LordVoldermort het volgende:
Nog leuke outsiders? Volg het totaal niet meer
Damian Mol god. V trijp godquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jurjen vd Velde, Luke Littler, Mike De Decker (howel niet echt meer een outsider), Graham Hall
Jelle Klaassen in vorm altijd een outsiderquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jurjen vd Velde, Luke Littler, Mike De Decker (howel niet echt meer een outsider), Graham Hall
Tis een PDC-toernooi. Zal dus wel weer niks gooien.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jelle Klaassen in vorm altijd een outsider
Jelle toen met die halve finale pdc wk was GENOTquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tis een PDC-toernooi. Zal dus wel weer niks gooien.
Ondertussen Kuivenhoven 6-0 afgedroogd
Dat is inmiddels alweer 7 jaar geleden. Daarna heeft ie geen zak meer bereikt.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jelle toen met die halve finale pdc wk was GENOT
Dutch open gewonnen vorig jaar Hans, dankjequote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is inmiddels alweer 7 jaar geleden. Daarna heeft ie geen zak meer bereikt.
Stukje Jichtquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kist gaat ook meteen weer eerste ronde zitten
Je bent wel erg snel tevredenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dutch open gewonnen vorig jaar Hans, dankje
Moeilijkste toernooi ter wereld om te winnen. Toch knap en won hem bijna back to back trouwensquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je bent wel erg snel tevreden
Auto beschadigd?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nentjes en Kuivenhoven schijnbaar betrokken bij een auto-ongeluk vanochtend
Staat het oventje al voor te verwarmen ouwe reus?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Veel zin in de leukste dartsdag van t jaar
Alleen de kop van Nentjes, maar die kwam van Urk dus daar kon toch weinig meer aan verkloot wordenquote:
Frituurpan pruttelt. Jij al wat ritalin in de kleine gegooid?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Staat het oventje al voor te verwarmen ouwe reus?
Kleine slaapt ouwe reus. Die is de rust zelve genotquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Alleen de kop van Nentjes, maar die kwam van Urk dus daar kon toch weinig meer aan verkloot worden
[..]
Frituurpan pruttelt. Jij al wat ritalin in de kleine gegooid?
Lijkt niet op zn vader dan, das wel fijn voor de moederquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kleine slaapt ouwe reus. Die is de rust zelve genot
Ik ben ook de rust zelve ouwe reus. Lig nu in badjasje tv te kijken.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lijkt niet op zn vader dan, das wel fijn voor de moeder
Lekker man, broekje uit heerlijkquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ben ook de rust zelve ouwe reus. Lig nu in badjasje tv te kijken.
Tis net een darterquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:02 schreef maxi-mus het volgende:
Luuk Hitler is smerigdik aan het worden.
Maar smerig goedquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:02 schreef maxi-mus het volgende:
Luuk Hitler is smerigdik aan het worden.
Littler is zo belachelijk goedquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Littler heeft inderdaad een zwemband om
Zeker, mag nu tegen Bialecki of Joshua Richardson, zoon vanquote:
Okquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:19 schreef Poepz0r het volgende:
Stelling: Topspelers moeten vanaf ronde 1 meedoen
Eens. Van Gerwen - Smith in de eerste ronde genotquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:19 schreef Poepz0r het volgende:
Stelling: Topspelers moeten vanaf ronde 1 meedoen
Littler tegen een van die gasten pohquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Eens. Van Gerwen - Smith in de eerste ronde genot
Jelle K laat je Payne is zienquote:
Heeft vrijwel geen last meer van zn blessure geloof ikquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jaar van wederopstanding van The Swan? Call of Duty-verveling
Oh die schele Molukkerquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Littler mag eerst eens van roestige Jake winnen
Exact maat. Veenstra gewoon 104 gemiddeld. Veenstra godquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik hou niet zo van de allure waarmee Brooks gooit. Alsof hij elke wedstrijd 100+ behoort te gooien, en vindt zichzelf iets te interessant heb ik het idee.
Riesjard gaat de vermoeiende Rodriguez ook gewoon eraf gooien. Komt helemaal goed.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Exact maat. Veenstra gewoon 104 gemiddeld. Veenstra god
Veenstra staat binnen een jaar top 40. Die is veel te goed.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Riesjard gaat de vermoeiende Rodriguez ook gewoon eraf gooien. Komt helemaal goed.
kamperquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Luc Peters met 65 gemiddeld. Applaus allen
Gekke worp GENOTquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Luc Peters met 65 gemiddeld. Applaus allen
Die mergelt s nachts Zweedse kinderen uitquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Doets komt uit lokale afkickkliniek
Waarom ze die weer t hoofdpodium hebben gegeven, is me een raadsel. Connor Scutt is aardig maar niet bijzonder.quote:
Kan hij weer een ticket van ¤1000 terug boeken naar dat stront land van ‘m.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:17 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
ECHTE Nederlander Doets wint van landverrader Zjuul
Jup zeer constant vooralquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gian van Veen heeft een hondslelijke worp, maar is echt goed.
Vanmorgen zijn eerste pot gezien, goed mannetje idd. Hoe lang is hij eigenlijk? Zag er uit als 2.05quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gian van Veen heeft een hondslelijke worp, maar is echt goed.
Re-break *2-4 dus valt wel mee.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Littler walst over roestige Sjaak heen
Tot nu toe een heerlijk potje!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Waarom ze die weer t hoofdpodium hebben gegeven, is me een raadsel. Connor Scutt is aardig maar niet bijzonder.
Fitzmaurice maar uit zijn graf scheppenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dus eigenlijk zijn alleen Noble en Bray als callers beschikbaar dit weekend?
Dan Dawson misschien?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Fitzmaurice maar uit zijn graf scheppen
Nieuwlaat baalt. Die had graag gewild dat ze hem hadden gevraagd. Jacques is middelmaat en wordt overgeslagen genotquote:
Marco Meijer zit gewoon commentaar te geven bij Viaplay, dus zo belangrijk zullen ze het niet vindenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Fitzmaurice maar uit zijn graf scheppen
Meijer is de slechtste caller ooit. Mr Minety mine (99 dus)quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:40 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Marco Meijer zit gewoon commentaar te geven bij Viaplay, dus zo belangrijk zullen ze het niet vinden
Nieuwlaat is ook callerquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:40 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Marco Meijer zit gewoon commentaar te geven bij Viaplay, dus zo belangrijk zullen ze het niet vinden
Ik hoor graag meer van deze callerquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Meijer is de slechtste caller ooit. Mr Minety mine (99 dus)
Weet jij waarom er tegenwoordig een Iers vlaggetje bij Mansell staat?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mansell in derde ronde tegen Suljovic. Grote kans dus dat we nog niet van Mansellaids af zijn
Stukje auto over de kopquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:44 schreef Mani89 het volgende:
Kuivenhoven eraf met 73 gemiddeld, wat een héér-lij-ke partij.
Auto ongeluk gehad vannachtquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:44 schreef Mani89 het volgende:
Kuivenhoven eraf met 73 gemiddeld, wat een héér-lij-ke partij.
PDC erkent zelfstandigheid Noord-Ierland niet meerquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Weet jij waarom er tegenwoordig een Iers vlaggetje bij Mansell staat?
Gewoon zo'n typisch overschat talent die alleen hype krijgt omdat hij nog jong is. Wordt niks meer dan een top 64 speler.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik hou niet zo van de allure waarmee Brooks gooit. Alsof hij elke wedstrijd 100+ behoort te gooien, en vindt zichzelf iets te interessant heb ik het idee.
Dave chisnall GENOTquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:47 schreef Mani89 het volgende:
Het is echt onvoorstelbaar dat je met zo'n worp uberhaupt een pijl in het bord krijgt. Hoe leer je dat jezelf aan?
Man heeft belachelijk veel talent. Iets anders kan ik er niet van maken.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit zou weleens de laatste pot ooit van Burnett op tv kunnen worden
Zeker. Scorende darts zijn prima, maar veel chokend op de dubbelsquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Man heeft belachelijk veel talent. Iets anders kan ik er niet van maken.
"Als u dit ziet ben ik inmiddels overleden. Geef voor ALS"quote:
Koekoekquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
"Als u dit ziet ben ik inmiddels overleden. Geef voor ALS"
Viesdikquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:54 schreef Mani89 het volgende:
Zoveel borden dat je zelfs Jitse van der Wal in actie kan zien. Uniek.
Verliest van niksnut Killingtonquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:54 schreef Mani89 het volgende:
Zoveel borden dat je zelfs Jitse van der Wal in actie kan zien. Uniek.
Die kun je gewoon melken manquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:56 schreef Poepz0r het volgende:
https://instagram.com/annaboermann?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Vrouwtje van Mol. Bohhh wat een geil ding @:de_boswachter
Pikachuquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:00 schreef Mani89 het volgende:
Jelle heeft geluk dat die Duitser totaal niet komt opdagen.
Hij begint steeds meer op Ricky Evans te lijken met die plofkop.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:28 schreef wimderon het volgende:
Rowby-Sjon staat uitgerekend tegen onze Riesjard zijn eerste fatsoenlijke pot in tijden te gooien.
Stukje Jelle Klaasen ookquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij begint steeds meer op Ricky Evans te lijken met die plofkop.
[ afbeelding ]
Ryan Joyce-Mike De Decker?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:27 schreef Mani89 het volgende:
Holy fuck Stephen Burton tegen Lewis Gurney is echt de battle van de downies.
Ik zie daar iets meer licht branden.quote:
Just 4 youquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Flyers heeft een probleem
Edit: en ligt eruit.
Darkroombezoeker 100%quote:
Niks mis mee. Leuk spelletje onder elkaar is je vinger onder iemands neus houden en vragen: kont of piemel? GENOTquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Darkroombezoeker 100%
Stukje afzuigen in het donker om vervolgens gezamenlijk met de lichten aan te douchen figuur.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niks mis mee. Leuk spelletje onder elkaar is je vinger onder iemands neus houden en vragen: kont of piemel? GENOT
Op de Molukken klapt men luidquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:20 schreef wimderon het volgende:
Zjurmeen gooit 180, schreeuwt, niemand klapt.
Stukje Foster parentsquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:20 schreef PowerLoungen het volgende:
Pinda maakt steeds de indruk dat die heel veel ritalin nodig heeft.
Neppe prince of Walesquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Lewy Williams laat zich simpel afslachten door Jansen, lol.
Je schrijft van Barneveld verkeerd Hahahahaquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
George Killington wordt sowieso de minste naam in de loting
Purple patch lijkt alweer over sinds het WK.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:33 schreef Poepz0r het volgende:
Scott Williams ook een act. Denkt ook dat hij al vijfvoudig wereldkampioen is
Hij heeft maniertjes, nu al. Walgelijkquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Purple patch lijkt alweer over sinds het WK.
Nee.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mogen we Littler nog een stuntje noemen als hij de grote avond haalt?
Winnaar van Slevin - Knops ook. Hoewel Slevin natuurlijk wel gemmakelijk door Q School heen kwamquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Banks vs Heneghan. Winnaar van die partij ook wel een verrasinkje in R4
Knops bijzonder ja. Altijd een goede speler geweest in de Superleague maar ineens tourkaartquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Winnaar van Slevin - Knops ook. Hoewel Slevin natuurlijk wel gemmakelijk door Q School heen kwam
Rock gooit 92 gemiddeld tjaquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Schijtfiguur Woodhouse heeft weer zijn dag.
Velde is geen godstalentquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Burnett 3-1 voor tegen godstalent Vd Velde
Roos thicccquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:49 schreef Madhouse11 het volgende:
63 gemiddeld Jurjen, je zus gooit dat ook
topper op de development tour wel. En paar prima gemiddeldes bij de profsquote:
Geen godstalent. Littler en Bennett en Cadby zijn godstalentenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
topper op de development tour wel. En paar prima gemiddeldes bij de profs
Van Cadby geloof ik t pas weer als ie mee kan draaien op de tour. Bennett zakt een beetje terug laatste tijdquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen godstalent. Littler en Bennett en Cadby zijn godstalenten
Cadby hoeft zich niet meer te bewijzen. Er zijn er maar heel weinig die direct een major finale halen en Taylor in z'n reet nemen met 105+ gemiddeldquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Van Cadby geloof ik t pas weer als ie mee kan draaien op de tour. Bennett zakt een beetje terug laatste tijd
Tegen Raya juichen wij voor Burnettquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Richie Burnett - Steve Beaton lijkt me wel een leuk potje vanavond. Of Burnett - Van Barneveld
Jij ziet er ook lekker uit maatquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Worp van Klaassen ziet er ook beter uit dan afgelopen jaren
Easy winquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Deze partij is typisch Klaasen wel van de laatste jaren bij de PDC. Q School, WK-kwalificatie, EuroTour Qualifiers. T niveau is er wel maar geeft t vaak weg in beslissende partijen
VTM zendt nu stage 2 uitquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Maar behalve MvG Chizzy is stage 2 veel leuker om naar te kijken
Zo zie je maar dat het hebben van geen blessures scheelt. Lekker om zwaantjes terug te zienquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
De Zwaan haalt zn tourcard terug en meteen ook ronde 5 vd UK Open
Zal vannacht wel opengescheurd worden door Bradley.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:49 schreef Poepz0r het volgende:
Annemarie haar blouse is niet ver genoeg open @:de_boswachter
Bradley wie?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zal vannacht wel opengescheurd worden door Bradley.
Hou op, schei uit. Ik ga nooit meer naar t stadion zolang ze dit soort kutselecties samenstellenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:03 schreef Poepz0r het volgende:
FC den Bosch heeft een GROOT PROBLEEM. @:maxi-mus
Ik was vroeger ballenjongen bij den Bosch. In de tijd van van nistelraum etcquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hou op, schei uit. Ik ga nooit meer naar t stadion zolang ze dit soort kutselecties samenstellen
Oh echt? Geinig. Ik kwam er vanaf 98/99 jaar van de eerste van 3 promoties in korte tijd vaak. Nog met 7-0 van Sparta zien winnen en toch degraderen in de eredivisie. HarryGoal was mn held.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik was vroeger ballenjongen bij den Bosch. In de tijd van van nistelraum etc
Ja echt. Kom er ook vandaan alleen woon er al 20 jaar niet meerquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oh echt? Geinig. Ik kwam er vanaf 98/99 jaar van de eerste van 3 promoties in korte tijd vaak. Nog met 7-0 van Sparta zien winnen en toch degraderen in de eredivisie. HarryGoal was mn held.
Tof. Welke buurt gewoond? Ik woonde tegen de Maaspoort aan tot mn 18e, daarna studeren en nu al 15 jaar in andere steden maar mn ouders wonen er nogquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja echt. Kom er ook vandaan alleen woon er al 20 jaar niet meer
Orthenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tof. Welke buurt gewoond? Ik woonde tegen de Maaspoort aan tot mn 18e, daarna studeren en nu al 15 jaar in andere steden maar mn ouders wonen er nog
De Gier buiten getrapt voor Jan lul. Wanneer gaan die investeerders er geld in pompen? Volgend seizoen?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
9-0. Dat worden sowieso dubbele cijfers
Die hebben inmiddels het hele bestuur vervangen incl technische hart maar ze kunnen beter fatsoenlijk in de selectie investeren. Jaar na jaar van die afdankertjes van Oostende en allerlei nietzeggende buitenlandse spelers die niet weten of er lucht of zand in een bal zitquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De Gier buiten getrapt voor Jan lul. Wanneer gaan die investeerders er geld in pompen? Volgend seizoen?
Snap je toch niet want die investeerders hebben poen zatquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die hebben inmiddels het hele bestuur vervangen incl technische hart maar ze kunnen beter fatsoenlijk in de selectie investeren. Jaar na jaar van die afdankertjes van Oostende en allerlei nietzeggende buitenlandse spelers die niet weten of er lucht of zand in een bal zit
Maar ja Oostende, Esjberg en Barnsley doen t ook kut. Bij Oostende hebben ze inmiddels 5 miljoen schuld. Geen idee waarom je dan een voetbalclub wilt hebbenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Snap je toch niet want die investeerders hebben poen zat
Oostende ook echtquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar ja Oostende, Esjberg en Barnsley doen t ook kut. Bij Oostende hebben ze inmiddels 5 miljoen schuld. Geen idee waarom je dan een voetbalclub wilt hebben
Witwassenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar ja Oostende, Esjberg en Barnsley doen t ook kut. Bij Oostende hebben ze inmiddels 5 miljoen schuld. Geen idee waarom je dan een voetbalclub wilt hebben
Bij het ingooien viel allesquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:27 schreef Wertha het volgende:
RvB staat weer raar te lachen en gooit zijn pijlen weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |