abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 maart 2023 @ 10:26:35 #1
405361 GVU
Nooit op tijd.
pi_208215793
Beste FOK! forumleden,

Ik moet even mijn frustratie delen over iets wat mij is overkomen op het werk. Ik ben namelijk afgewezen door een vrouwelijke collega en ik voel me nu alsof ik net een voetbalwedstrijd heb verloren: volledig verslagen!

Ik dacht dat we een klik hadden. We lachten samen om de flauwe grapjes van onze baas en we hadden zelfs een keer een 'per ongeluk tegen elkaar opbotsen' momentje bij de koffieautomaat. Maar toen ik haar uitvroeg, kreeg ik een afwijzing die harder binnenkwam dan de keer dat ik tijdens het potje tafelvoetbal een eigen doelpunt maakte.

Ze zei dat ze geen tijd had voor een relatie en dat ze liever gefocust bleef op haar werk. Maar serieus, wie heeft er nou geen tijd voor liefde? Ik werk net zo hard als zij, misschien zelfs harder, en ik vind nog tijd om mijn planten water te geven en mijn hond uit te laten.

Maar goed, ik laat me niet uit het veld slaan. Ik ben vastbesloten om een dame te vinden die wel ziet hoe fantastisch ik ben. Misschien moet ik mijn geluk eens beproeven bij de kantinejuffrouw, of wie weet heeft de receptioniste wel interesse. Alles is beter dan afgewezen worden door een collega die denkt dat ze te goed voor me is.

Groetjes,
Een teleurgestelde maar vastberaden collega
Je kan nu inchecken met je bankpas!
pi_208215802
Willen daten met collega's :') :') :') :') gast

Don't shit where you eat.
pi_208215805
Goed idee man. Ben je straks afgewezen door het hele bedrijf!
  vrijdag 3 maart 2023 @ 10:30:30 #4
405361 GVU
Nooit op tijd.
pi_208215822
quote:
80s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 10:27 schreef Document1 het volgende:
Goed idee man. Ben je straks afgewezen door het hele bedrijf!
Waarom gaan vrouwelijke collega's dan met mij flirten als ze verder geen intenties hebben?

Dat is ook verwarrend.
pi_208215828
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 10:27 schreef Erasmus het volgende:
Willen daten met collega's :') :') :') :') gast

Don't shit where you eat.
Dit niet doen.
pi_208215868
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 10:30 schreef GVU het volgende:

[..]
Waarom gaan vrouwelijke collega's dan met mij flirten als ze verder geen intenties hebben?

Dat is ook verwarrend.
Je moet collegiaal en aardig doen niet verwarren met flirten.
pi_208215884
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 10:31 schreef Questular het volgende:

[..]
Dit niet doen.
Toen ik als jong pikkie jarenlang in de horeca en callcentra werkte was het prima hoor. De consequenties waren dan verwaarloosbaar.

Maar nu met een grote mensen baan let ik er wel op.

[ Bericht 2% gewijzigd door Erasmus op 03-03-2023 10:39:06 ]
  vrijdag 3 maart 2023 @ 10:37:57 #8
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_208215887
Kantinejuffrouwen schijnen enorm druk te zijn met hun carriere dus ik zou het niet bij haar proberen om verdere afwijzing te voorkomen.
  Moderator vrijdag 3 maart 2023 @ 10:39:18 #9
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_208215902
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 10:26 schreef GVU het volgende:
Beste FOK! forumleden,

Ik moet even mijn frustratie delen over iets wat mij is overkomen op het werk. Ik ben namelijk afgewezen door een vrouwelijke collega en ik voel me nu alsof ik net een voetbalwedstrijd heb verloren: volledig verslagen!

Ik dacht dat we een klik hadden. We lachten samen om de flauwe grapjes van onze baas en we hadden zelfs een keer een 'per ongeluk tegen elkaar opbotsen' momentje bij de koffieautomaat. Maar toen ik haar uitvroeg, kreeg ik een afwijzing die harder binnenkwam dan de keer dat ik tijdens het potje tafelvoetbal een eigen doelpunt maakte.

Ze zei dat ze geen tijd had voor een relatie en dat ze liever gefocust bleef op haar werk. Maar serieus, wie heeft er nou geen tijd voor liefde? Ik werk net zo hard als zij, misschien zelfs harder, en ik vind nog tijd om mijn planten water te geven en mijn hond uit te laten.

Maar goed, ik laat me niet uit het veld slaan. Ik ben vastbesloten om een dame te vinden die wel ziet hoe fantastisch ik ben. Misschien moet ik mijn geluk eens beproeven bij de kantinejuffrouw, of wie weet heeft de receptioniste wel interesse. Alles is beter dan afgewezen worden door een collega die denkt dat ze te goed voor me is.

Groetjes,
Een teleurgestelde maar vastberaden collega
Ze heeft wel tijd voor liefde. Ze heeft geen tijd voor liefde met jou.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 3 maart 2023 @ 10:54:48 #10
405361 GVU
Nooit op tijd.
pi_208216053
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 10:39 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ze heeft wel tijd voor liefde. Ze heeft geen tijd voor liefde met jou.
Dat weet ze dus niet als ze mij niet eens de kans geeft
  vrijdag 3 maart 2023 @ 10:57:21 #11
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_208216090
quote:
88s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 10:35 schreef Document1 het volgende:

[..]
Je moet collegiaal en aardig doen niet verwarren met flirten.
Dit dus...
  Moderator vrijdag 3 maart 2023 @ 10:57:45 #12
16180 crew  CoolGuy
pi_208216093
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 10:54 schreef GVU het volgende:

[..]
Dat weet ze dus niet als ze mij niet eens de kans geeft
Dat weet ze dus wel, want in tegenstelling tot wat jij wil geloven heeft ze geen interesse in je. Zij weet genoeg van je om te weten dat ze geen interesse in je heeft en/of ze vindt je niet aantrekkelijk. Daar kun iets anders van willen maken tot je een ons weegt, maar dat gaat je niet helpen.
  vrijdag 3 maart 2023 @ 10:59:23 #13
405361 GVU
Nooit op tijd.
pi_208216114
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 10:57 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Dat weet ze dus wel, want in tegenstelling tot wat jij wil geloven heeft ze geen interesse in je. Zij weet genoeg van je om te weten dat ze geen interesse in je heeft en/of ze vindt je niet aantrekkelijk. Daar kun iets anders van willen maken tot je een ons weegt, maar dat gaat je niet helpen.
Ik ga proberen ripped te worden, misschien ziet ze mij volgend jaar dan wel zitten.
pi_208216164
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 10:59 schreef GVU het volgende:

[..]
Ik ga proberen ripped te worden, misschien ziet ze mij volgend jaar dan wel zitten.
Ben je echt zo creepy of doe je dit expres?
pi_208216173
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 10:37 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Toen ik als jong pikkie jarenlang in de horeca en callcentra werkte was het prima hoor. De consequenties waren dan verwaarloosbaar.

Maar nu met een grote mensen baan let ik er wel op.
Ik heb een grote mensen baan en op dit werk 1x 3jaar een vriendin gehad en nu 10+ jaar al. Kwestie van je als een volwassen persoon gedragen mocht het uiteindelijk niet meer lekker gaan in je relatie.
  vrijdag 3 maart 2023 @ 11:06:41 #16
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_208216211
Ga er voor, je doet me denken aan @ph-buf, die is ook zo gepassioneerd
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_208216320
Ik vind je reactie wel heel erg dramatisch. Finaal verslagen te zijn....
Daarnaast bepaalt zijzelf wel waar zij wel of geen tijd voor heeft. In dit geval geen tijd en zin in jou, wat ik ergens wel kan begrijpen als ik jouw OP zo lees.

Was het trouwens echt 'per ongeluk' of deed jij het expres om haar aandacht te krijgen ?

Na de laatste alinea twijfel ik trouwens of dit überhaupt een serieus topic is of gewoon topic diarree.
Ook in moeilijke tijden.
pi_208216373
Je maakt een hele grote fout, door te zeggen "hoe fantastisch ik ben". Dan mis je een bepaalde vorm van bescheidenheid, dus het is niet raar dat je afgewezen wordt. Mensen die zeggen dat ze fantastisch zijn, daar zet ik al helemaal altijd vraagtekens bij. Dan mis je iets in je persoonlijkheid. En ben je misschien narcist.
pi_208216443
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 11:03 schreef Questular het volgende:
Ik heb een grote mensen baan en op dit werk 1x 3jaar een vriendin gehad en nu 10+ jaar al.
Nice man, heb je goed geregeld. Dit lees je niet vaak. Eerder de wanhopige verhalen van creeps als TS.

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 11:03 schreef Questular het volgende:
Kwestie van je als een volwassen persoon gedragen mocht het uiteindelijk niet meer lekker gaan in je relatie.
Compleet mee eens, niets hieraan toe te voegen. :)
pi_208216496
Hoi TS

Mijn advies is: ga vaak en heel lang naar haar staren. Als ze er ongemakkelijk van wordt, betekent het dat je beet hebt!

succes!
Eens kijken
pi_208216509
Volgende keer wachten tot het volgende bedrijfsfeestje waar flink gedronken wordt.
Eerst denken, dan typen
pi_208216540
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 11:24 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Nice man, heb je goed geregeld. Dit lees je niet vaak. Eerder de wanhopige verhalen van creeps als TS.
[..]
Compleet mee eens, niets hieraan toe te voegen. :)
Beetje ongepast om jouw users als creeps uit te maken.
pi_208216616
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 11:31 schreef LightCity het volgende:

[..]
Beetje ongepast om jouw users als creeps uit te maken.
User. Enkelvoud.

Verder: dit is KLB, geen serieus subforum als R&P.

Maar gezien je registratiedatum van januari dit jaar kon je dat niet weten. :)

[ Bericht 2% gewijzigd door Erasmus op 03-03-2023 11:37:39 ]
  Moderator vrijdag 3 maart 2023 @ 11:44:55 #24
16180 crew  CoolGuy
pi_208216698
quote:

[..]
Wat treurig.
  vrijdag 3 maart 2023 @ 12:08:42 #25
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_208217030
quote:

[..]
Boeit kantoorsletjes geen fuck is mijn ervaring.
Die vinden het juist geil als je bv Excel compleet domineert.
Of Six Sigma Master bent, dan heb je ze gewoon voor het uitkiezen _O_
pindazakje
pi_208217078
Jammer. Next (collega)!
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
  vrijdag 3 maart 2023 @ 12:47:11 #27
405361 GVU
Nooit op tijd.
pi_208217500
Uuuuh, boeit mij niet of jullie mij een creep vinden... Ik noem jullie ook geen cucks.

Maar goed, toen ik voor de lunch in een vergadering zat, werd ik plotseling opgeroepen om naar HR te komen. :{

Bleek dat mijn collega een klacht had ingediend bij HR over mij omdat ze zich niet meer veilig voelde op kantoor nadat ik haar had verteld over mijn gevoelens voor haar. Ik was totaal in shock! Ik bedoel, ik heb haar alleen maar gevraagd om iets leuks te doen buiten werktijd. Ik ben geen monster :{

Maar HR was onverbiddelijk. Ze vertelden me dat dit soort gedrag ongepast is en dat ik me niet zo moet gedragen op de werkvloer. Ze waarschuwden me dat dit tot een officiële waarschuwing zou kunnen leiden als ik niet zou veranderen. En als klap op de vuurpijl moest ik nu ook nog eens oogcontact vermijden en minstens 2 meter afstand houden van mijn collega.

Nou, daar gaat mijn kans om ooit nog met haar samen te werken aan een project. En als ik nu met haar wil praten, moet ik het via e-mail doen.

Ik voel me als een crimineel die onder toezicht staat :') Misschien moet ik toch maar eens op zoek gaan naar een nieuwe baan. Maar goed, als ik dan toch wegga, laat ik mijn collega wel weten dat ze een gemiste kans heeft laten gaan. Zij kan dan fijn in haar eentje naar het bedrijfsfeest gaan :W
  vrijdag 3 maart 2023 @ 12:51:47 #28
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_208217551
Sociale werkplaats struggles :')

Sterkte TS
Ik ben inmiddels overleden
pi_208217595
Ik krijg hier rare vibes van man.

Werkstruggles van @sirdanilot (die wél werk en privé scheiden kan houden itt TS) gecombineerd met de creepiness van @osodevo. Weet niet.

[ Bericht 4% gewijzigd door Erasmus op 03-03-2023 12:54:45 ]
  vrijdag 3 maart 2023 @ 13:09:33 #30
405361 GVU
Nooit op tijd.
pi_208217801
Ik zou pas een creep zijn als ik buiten werk om nog bezig met haar was
pi_208217850
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 13:09 schreef GVU het volgende:
Ik zou pas een creep zijn als ik buiten werk om nog bezig met haar was
Klopt, dit topic is daar dan ook het bewijs van (dat je dit zelf niet door hebt.. :|W ).

Terechte actie van je collega en HR.

Move on.

[ Bericht 3% gewijzigd door Erasmus op 03-03-2023 13:12:48 ]
pi_208218211
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 13:12 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Klopt, dit topic is daar dan ook het bewijs van (dat je dit zelf niet door hebt.. :|W ).
Move on.
Dat was de grap ook he ;) ;) ;) ;) ;) ;) :P :P :P :P :P wink wink wink wink
GOD WAT HAAT Ik DE :P en ;) smiley :r :r :r :r :r
  Moderator vrijdag 3 maart 2023 @ 13:36:10 #33
16180 crew  CoolGuy
pi_208218213
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 12:47 schreef GVU het volgende:
Uuuuh, boeit mij niet of jullie mij een creep vinden... Ik noem jullie ook geen cucks.

Maar goed, toen ik voor de lunch in een vergadering zat, werd ik plotseling opgeroepen om naar HR te komen. :{

Bleek dat mijn collega een klacht had ingediend bij HR over mij omdat ze zich niet meer veilig voelde op kantoor nadat ik haar had verteld over mijn gevoelens voor haar. Ik was totaal in shock! Ik bedoel, ik heb haar alleen maar gevraagd om iets leuks te doen buiten werktijd. Ik ben geen monster :{

Maar HR was onverbiddelijk. Ze vertelden me dat dit soort gedrag ongepast is en dat ik me niet zo moet gedragen op de werkvloer. Ze waarschuwden me dat dit tot een officiële waarschuwing zou kunnen leiden als ik niet zou veranderen. En als klap op de vuurpijl moest ik nu ook nog eens oogcontact vermijden en minstens 2 meter afstand houden van mijn collega.

Nou, daar gaat mijn kans om ooit nog met haar samen te werken aan een project. En als ik nu met haar wil praten, moet ik het via e-mail doen.

Ik voel me als een crimineel die onder toezicht staat :') Misschien moet ik toch maar eens op zoek gaan naar een nieuwe baan. Maar goed, als ik dan toch wegga, laat ik mijn collega wel weten dat ze een gemiste kans heeft laten gaan. Zij kan dan fijn in haar eentje naar het bedrijfsfeest gaan :W
Ik denk dat ze daar heel blij om is, want ze wil heel duidelijk helemaal 0,0 van je.

Mooi man.
  vrijdag 3 maart 2023 @ 14:10:07 #34
405361 GVU
Nooit op tijd.
pi_208218614
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 13:36 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ik denk dat ze daar heel blij om is, want ze wil heel duidelijk helemaal 0,0 van je.

Mooi man.
Dat weet ze dus niet. Ik verdien gewoon een eerlijke kans en dat heb ik niet gekregen :{

Het doet mij pijn om mijzelf zo open te stellen voor haar, haar te helpen met haar werk (hoevaak ik wel niet haar shit heb opgeruimd), heb haar zelfs eten naar kantoor gebracht.

Ik wil in ieder geval dat ze over een jaar spijt krijgt dat ze mij heeft laten lopen.
  Moderator vrijdag 3 maart 2023 @ 14:20:19 #35
16180 crew  CoolGuy
pi_208218721
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 14:10 schreef GVU het volgende:

[..]
Dat weet ze dus niet. Ik verdien gewoon een eerlijke kans en dat heb ik niet gekregen :{

Het doet mij pijn om mijzelf zo open te stellen voor haar, haar te helpen met haar werk (hoevaak ik wel niet haar shit heb opgeruimd), heb haar zelfs eten naar kantoor gebracht.

Ik wil in ieder geval dat ze over een jaar spijt krijgt dat ze mij heeft laten lopen.
Nee, zij kan gewoon prima op basis van HAAR gedachten en HAAR gevoelens bij jou een mening vormen over jou en op basis daarvan een conclusie trekken m.b.t. jouw kansen bij haar. Daar heeft ze jouw goedkeuring niet voor nodig.

Ja, dat wil je ja, en dát is nou precies dat dingetje waar vrouwen een neus voor hebben. Fake gedoe, want je doet vanalles voor d'r, maar als dat niet het door jou gewenste effect heeft dan wordt je rancuneus. Ik denk dat die meid een hele, héle goede keuze heeft gemaakt.
pi_208218732
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 14:10 schreef GVU het volgende:

[..]

Beta cuck noemen ze dit ook wel. En in de tussentijd wordt ze door de Chad van de afdeling in het printerhok aangeduwd.
pi_208218923
Grab her by the pussy. En als ze gaat klagen bij HR heb pak je die ook aan.
Dat zal vrouwen leren jouw pik te negeren!
  vrijdag 3 maart 2023 @ 14:50:02 #38
405361 GVU
Nooit op tijd.
pi_208219095
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 14:20 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Nee, zij kan gewoon prima op basis van HAAR gedachten en HAAR gevoelens bij jou een mening vormen over jou en op basis daarvan een conclusie trekken m.b.t. jouw kansen bij haar. Daar heeft ze jouw goedkeuring niet voor nodig.

Ja, dat wil je ja, en dát is nou precies dat dingetje waar vrouwen een neus voor hebben. Fake gedoe, want je doet vanalles voor d'r, maar als dat niet het door jou gewenste effect heeft dan wordt je rancuneus. Ik denk dat die meid een hele, héle goede keuze heeft gemaakt.
Ben gewoon een normale kerel die een poging heeft gedaan om zijn gevoelens te uiten. Het is toch niet verkeerd om iemand leuk te vinden en te proberen een date te regelen? Ik ben geen stalker en ik heb haar ook niet lastiggevallen op de werkvloer. Dus juist die HR-actie was ongepast gezien ik na haar afwijzing gewoon stilletjes afdroop.

Ik begrijp dat mijn collega zich misschien ongemakkelijk heeft gevoeld na mijn bekentenis, en daar ben ik echt wel verdrietig over. Maar om mij dan gelijk af te schilderen als een beta cuck gaat echt te ver.

Ben ook gewoon maar een mens met gevoelens en emoties, net als ieder ander in dit topic. Als het om liefde gaat, kan het soms moeilijk zijn om de juiste woorden te vinden of om het juiste moment te kiezen. Maar dat betekent niet dat ik eng ben.
pi_208219220
  Redactie Frontpage vrijdag 3 maart 2023 @ 15:03:04 #40
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_208219273
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 13:36 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Mooi man.
Dat je nog blijft doorgaan op deze doorzichtige troll poging... Geef deze man toch geen aandacht.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_208219500
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 14:50 schreef GVU het volgende:

[..]
Ben gewoon een normale kerel die een poging heeft gedaan om zijn gevoelens te uiten. Het is toch niet verkeerd om iemand leuk te vinden en te proberen een date te regelen? Ik ben geen stalker en ik heb haar ook niet lastiggevallen op de werkvloer. Dus juist die HR-actie was ongepast gezien ik na haar afwijzing gewoon stilletjes afdroop.

Ik begrijp dat mijn collega zich misschien ongemakkelijk heeft gevoeld na mijn bekentenis, en daar ben ik echt wel verdrietig over. Maar om mij dan gelijk af te schilderen als een beta cuck gaat echt te ver.

Ben ook gewoon maar een mens met gevoelens en emoties, net als ieder ander in dit topic. Als het om liefde gaat, kan het soms moeilijk zijn om de juiste woorden te vinden of om het juiste moment te kiezen. Maar dat betekent niet dat ik eng ben.
Wat heb je precies gezegd? Je hebt haar toch niet gecornered en een serenade gebracht?
  vrijdag 3 maart 2023 @ 15:43:11 #42
405361 GVU
Nooit op tijd.
pi_208219628
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 15:28 schreef SootSprite het volgende:

[..]
Wat heb je precies gezegd? Je hebt haar toch niet gecornered en een serenade gebracht?
Het was eigenlijk heel simpel.. Gewoon toegegeven dat ik haar wel leuk vond en had haar vervolgens gewoon gevraagd om iets leuks te doen buiten werktijd. Niets raars. Maar helaas was het resultaat niet wat ik had gehoopt. En nu heb ik het gevoel dat ik alles fout heb gedaan.

Ik blijf maar nadenken over wat ik anders had kunnen doen of zeggen, maar ik kan het gewoon niet bedenken. Misschien had ik een andere benadering moeten kiezen of misschien had ik het gewoon helemaal niet moeten doen... Maar nu is het te laat en zit ik met de gevolgen.

Ik voel me zo hopeloos en verdrietig nu. Het is alsof mijn hart in duizend stukken is gebroken. Ik kan niet stoppen met denken aan die ene persoon, het is alsof ik vastzit in een oneindige cyclus van pijn en verdriet.

Ik weet niet hoe ik hier overheen kan komen, maar ik moet wel doorgaan met mijn leven. Het is niet makkelijk, maar ik zal mijn best doen.
  vrijdag 3 maart 2023 @ 15:44:23 #43
405361 GVU
Nooit op tijd.
pi_208219637
Overigens kunnen de mensen die mij een troll of cuck noemen de vinkentering krijgen.
pi_208219640
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 15:43 schreef GVU het volgende:

[..]
Het was eigenlijk heel simpel.. Gewoon toegegeven dat ik haar wel leuk vond en had haar vervolgens gewoon gevraagd om iets leuks te doen buiten werktijd. Niets raars. Maar helaas was het resultaat niet wat ik had gehoopt. En nu heb ik het gevoel dat ik alles fout heb gedaan.

Ik blijf maar nadenken over wat ik anders had kunnen doen of zeggen, maar ik kan het gewoon niet bedenken. Misschien had ik een andere benadering moeten kiezen of misschien had ik het gewoon helemaal niet moeten doen... Maar nu is het te laat en zit ik met de gevolgen.

Ik voel me zo hopeloos en verdrietig nu. Het is alsof mijn hart in duizend stukken is gebroken. Ik kan niet stoppen met denken aan die ene persoon, het is alsof ik vastzit in een oneindige cyclus van pijn en verdriet.

Ik weet niet hoe ik hier overheen kan komen, maar ik moet wel doorgaan met mijn leven. Het is niet makkelijk, maar ik zal mijn best doen.
Wanneer deed je dat dan? In de pauze? Onderbrak je een meeting? Stuurde je haar een briefje?

Je kent haar niet eens buiten het werk om. Niemand is 100% zichzelf op kantoor.
  vrijdag 3 maart 2023 @ 15:48:03 #45
405361 GVU
Nooit op tijd.
pi_208219657
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 15:45 schreef SootSprite het volgende:

[..]
Wanneer deed je dat dan? In de pauze? Onderbrak je een meeting? Stuurde je haar een briefje?

Je kent haar niet eens buiten het werk om. Niemand is 100% zichzelf op kantoor.
We hadden al regelmatig contact via WhatsApp en social media en we stuurden elkaar elke dag memes.

Als ik haar een paar weken of maanden geen aandacht gaf, kwam ze het zelf halen.

Zo verwarrend is het.
  vrijdag 3 maart 2023 @ 15:50:20 #46
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_208219675
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 15:48 schreef GVU het volgende:

[..]
We hadden al regelmatig contact via WhatsApp en social media en we stuurden elkaar elke dag memes.

Als ik haar een paar weken of maanden geen aandacht gaf, kwam ze het zelf halen.

Zo verwarrend is het.
Je zat in de friendzone dus. En dat is nu helaas naar de knoppen. Het is heel erg jammer voor je, maar er zit denk ik helaas niks anders op voor je dan het te accepteren. Sterkte.
pi_208219687
quote:

[..]

Altijd een semi stijve piemel laten zien als je je gevoelens uit. Zo laat je al een beetje zien wat je in huis hebt zonder al volledig prijs te geven wat voor een geweld je in je hand hebt op dat moment.
pi_208219714
quote:

[..]

Als je écht geen troll bent (je kan het niemand kwalijk nemen dat er zo gedacht wordt, vooral in KLB met zo'n verhaal) en je hebt écht behoefte aan constructief advies, dan kan ik eventueel je topic schoonmaken en na eventuele goedkeuring van @CoolGuy naar R&P schoppen.

Maar de bal hiervoor ligt nu bij jou. Laat het maar weten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 03-03-2023 15:54:48 ]
pi_208219816
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 15:48 schreef GVU het volgende:

[..]

Zo verwarrend is het.
Ik stuur al mijn collega buddies memes. Dat zegt niks.

Nogmaals beschrijf hoe je het gebracht hebt en wanneer?
  vrijdag 3 maart 2023 @ 16:09:05 #50
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_208219869
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 12:54 schreef Erasmus het volgende:
Ik krijg hier rare vibes van man.

Werkstruggles van @:sirdanilot (die wél werk en privé scheiden kan houden itt TS) gecombineerd met de creepiness van @:osodevo. Weet niet.
Ik zie wel een verband. Of het is iemand met veel vrije tijd die aan het trollen is of wederom een kloontje.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')