Ik vind hem stiekem wel een eindbaas.quote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 23:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vind hem stiekem wel een eindbaas.
1 april grap?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 22:03 schreef Ali_boo het volgende:
Zou sjerrie geïnspireerd zijn geraakt door de Tate bothers
[ twitter ]
Ik heb mijn eigen vermoedens, maar hoor het graag van jullie
[ twitter ]
Hij lijkt wat dikker geworden, check de love handelsquote:
Je weet het nooit bij hemquote:
Heb je het nu over jezelf?quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:29 schreef jigggy het volgende:
[..]
het enorm debiele leftie snowflake gezeik
Geen non binaire vegan transgender zijn.quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:29 schreef jigggy het volgende:
[..]
Niet geweldig,maar wel een tegengeluid tegen het enorm debiele leftie snowflake gezeik
Oh wouw. Dat lijf en die kop is echt opeens 10 jaar ouder geworden.quote:
Iemand die niet janktopic na janktopic opent over hoe kut het leven is al moet ik zeggen dat je dat flink hebt gereduceerd de laatste tijd. Hulde daarvoor.quote:
Dank compagnonquote:Op zaterdag 1 april 2023 22:38 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Iemand die niet janktopic na janktopic opent over hoe kut het leven is al moet ik zeggen dat je dat flink hebt gereduceerd de laatste tijd. Hulde daarvoor.
Messi, serieus?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 23:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vind hem stiekem wel een eindbaas.
Ik zie helemaal voor me dat hij een van z'n vrouwtjes heeft gevraagd: maak een opname van me waarin ik cool heen en weer loop en daarna posten we het met een 'diepe spirituele boodschap'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat interview met Tucker Carlson was nog van voor zijn arrestatie.quote:Op donderdag 13 juli 2023 09:18 schreef slashdotter3 het volgende:
Zit Andrew Tate niet vast in z'n villa in Roemenie? Of is Carlson bij hem langsgekomen?
Enne... een 2,5 uur video op Twitter![]()
[ twitter ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |