abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 maart 2023 @ 06:59:19 #1
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_208214335
https://www.telegraaf.nl/(...)eid-cocaine-verkopen

goede zaak lijkt me
weg met alle pablos

In de belastingpot die miljarden drugsgeld

quote:
Canadees bedrijf mag van overheid cocaïne verkopen
36 min geleden in BUITENLAND

OTTAWA - Het Canadese biowetenschappelijk bedrijf Sunshine Earth Labs heeft een vergunning gekregen om cocaïne te produceren en te verkopen.
De licentieovereenkomst is het gevolg van een beleidswijziging van de Canadese federale overheid
Die heeft al aan duizenden mensen het leven gekost.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  vrijdag 3 maart 2023 @ 07:16:10 #2
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_208214395
quote:
On the heels of Adastra’s announcement, another Canadian company, Sunshine Earth Labs, announced that it has also received approval to produce and distribute cocaine, but also MDMA, morphine, opium and diacetylmorphine.

[..]

It isn’t known how this might impact consumers or if we’ll see cocaine on store shelves at dispensaries at some point in the future.

BC recently gained approval from Health Canada for an exemption under the Controlled Drugs and Substances Act, which allows people over 18 to possess up to 2.5 grams of certain illicit substances.

The move made BC the first province to decriminalize small amounts of controlled drugs.
https://dailyhive.com/canada/canadian-cannabis-company-cocaine
are we infinite or am I alone
pi_208214433
Gaan de kartel cowboys blij mee zijn. Ik zal er niet vreemd van opkijken dat deze gasten het er niet bij laten zitten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Gibson88 op 03-03-2023 11:19:08 ]
Ook in moeilijke tijden.
  vrijdag 3 maart 2023 @ 07:32:17 #4
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_208214455
Prachtig nieuws
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_208214458
Wat zal dit met de prijs doen?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  vrijdag 3 maart 2023 @ 07:38:22 #6
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_208214478
Sunshine Earth Labs, dit klinkt echt als iets uit een game of een serie.
Maar ik vind het goed nieuws. Als snuivers dan maar bij me uit de buurt blijven want ik vind ze zo irritant.
  vrijdag 3 maart 2023 @ 07:52:28 #7
168739 Red_85
'echt wel'
pi_208214539

War on drugs heeft niemand wat aan.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_208214549
Weer een land dat nog een stapje verder gaat! _O_

Hebben ze nou eindelijk door dat ze deze oorlog nooit gaan winnen...tenzij ze het zelf gaan produceren!!! en voordeel is dat het schimmige er vanaf gaat, de geldstromen nu naar de overheid/bedrijfsleven gaat ipv naar een paar zware jongens!? :@
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 3 maart 2023 @ 08:03:19 #9
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_208214590
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 06:59 schreef michaelmoore het volgende:
De licentieovereenkomst is het gevolg van een beleidswijziging van de Canadese federale overheid
Beetje mislukte copy-paste, nu klinkt het alsof de beleidswijziging aan duizenden mensen het leven gekost heeft, maar als je het wél gewoon volledig copy-paste krijg je dit :+

quote:
De licentieovereenkomst is het gevolg van een beleidswijziging van de Canadese federale gezondheidsdienst om de epidemie aan overdosissen in de Canadese provincie British Columbia aan te pakken. Die heeft al aan duizenden mensen het leven gekost.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_208214595
Jammer dat amfetamine er geen onderdeel van uitmaakt.
#freeWillemM
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2682522/1/25#p209511850" target="_blank" >woensdag 14 juni 2023 19:05</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/221644" target="_blank" >timmmmm</a> het volgende:[/b]
Ik heb in ieder geval liever huidkanker dan dit topic lezen
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 3 maart 2023 @ 08:04:10 #11
284411 crew  heywoodu
pi_208214596
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 07:54 schreef Chandler het volgende:
Weer een land dat nog een stapje verder gaat! _O_

Hebben ze nou eindelijk door dat ze deze oorlog nooit gaan winnen...tenzij ze het zelf gaan produceren!!! en voordeel is dat het schimmige er vanaf gaat, de geldstromen nu naar de overheid/bedrijfsleven gaat ipv naar een paar zware jongens!? :@
Ik neem aan dat de geldstromen voorlopig vooral naar de beveiliging gaan, want hier gaan een paar iets te machtige onderwereldfiguren niet zo blij mee zijn :D

Extra schietpartijen incoming.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
  vrijdag 3 maart 2023 @ 08:10:08 #12
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_208214620
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 08:04 schreef NaarMensje het volgende:
Jammer dat amfetamine er geen onderdeel van uitmaakt.
Misschien omdat amfetamines reeds legaal verkocht worden (op doktersvoorschrift)? Adderall, Ritalin, Dextrostat, Dexedrine, Adzenys, Dyanavel, Evekeo, etc.
are we infinite or am I alone
pi_208214631
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 08:04 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik neem aan dat de geldstromen voorlopig vooral naar de beveiliging gaan, want hier gaan een paar iets te machtige onderwereldfiguren niet zo blij mee zijn :D

Ik denk dat dat wel meevalt.

Ik woon zelf vlak bij een legale wietkweker in de buurt, die zal vast extra beveiliging hebben, maar van buiten af zie je daar weinig van. Ook zijn daar nog nooit incidenten geweest
  vrijdag 3 maart 2023 @ 08:42:00 #14
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_208214806
Legalisering van drugs en de gecontroleerde distributie ervan is een pragmatische oplossing voor een enorm sociaal economisch en gezondheidsprobleem. Verbieden en streng bestraffen is een Calvinistische denkwijze die gewoon niet werkt.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 3 maart 2023 @ 08:56:53 #15
284411 crew  heywoodu
pi_208214937
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 08:13 schreef PS. het volgende:

[..]
Ik denk dat dat wel meevalt.

Ik woon zelf vlak bij een legale wietkweker in de buurt, die zal vast extra beveiliging hebben, maar van buiten af zie je daar weinig van. Ook zijn daar nog nooit incidenten geweest
Is de cocaïnemarkt niet nog véél groter dan, internationaal gezien? :o

Ik ben er verder wel voorstander van hoor, daar niet van. Alleen zou ik niet graag bij dat genoemde bedrijf werken, zeg maar :+
pi_208214994
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 08:04 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Mogelijk! Bij het starten van een bedrijf moet je vaak meer investeren dan je er eerst uithaalt, maar de beste klap die je er mee uitdeelt is dat er veel minder geld naar criminelen gaat, tenzij die daar weer in gaan investeren! :+
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  Trouwste user 2022 vrijdag 3 maart 2023 @ 09:22:49 #17
7889 tong80
Spleenheup
pi_208215207
Nu alcohol verbieden graag.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Redactie Frontpage vrijdag 3 maart 2023 @ 10:02:20 #18
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_208215560
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 06:59 schreef michaelmoore het volgende:
Wat? De licentieovereenkomst heeft aan duizenden mensen het leven gekost???
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  vrijdag 3 maart 2023 @ 10:12:11 #19
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_208215647
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 10:02 schreef JeMoeder het volgende:

[..]
Wat? De licentieovereenkomst heeft aan duizenden mensen het leven gekost???
Foutje van TS, de zin in het originele artikel is:

quote:
De licentieovereenkomst is het gevolg van een beleidswijziging van de Canadese federale gezondheidsdienst om de epidemie aan overdosissen in de Canadese provincie British Columbia aan te pakken. Die heeft al aan duizenden mensen het leven gekost.
die verwijst hier dus naar de epidemie aan overdosisen
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_208215673
"British Columbia is het epicentrum van een crisis met meer dan 10.000 doden door een overdosis, sinds de provincie in 2016 een noodsituatie voor de volksgezondheid afkondigde."

Hoe hebben ze dat gepresteerd, 10.000 overdosis doden in 6 jaar tijd ?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 3 maart 2023 @ 10:25:10 #21
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_208215780
quote:
5s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 10:14 schreef Slayage het volgende:
"British Columbia is het epicentrum van een crisis met meer dan 10.000 doden door een overdosis, sinds de provincie in 2016 een noodsituatie voor de volksgezondheid afkondigde."

Hoe hebben ze dat gepresteerd, 10.000 overdosis doden in 6 jaar tijd ?
quote:

Guy Felicella, peer clinical advisor, Vancouver Coastal Health, BC Centre on Substance Use –

“Six years ago, nearly 1,000 people in this province died from the illicit drug supply in a single year. Today, the same number of people died in just half the time. The only thing that’s really changed is that the unregulated drug supply has gotten worse (...)".
https://news.gov.bc.ca/releases/2022PSSG0056-001250
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  vrijdag 3 maart 2023 @ 10:31:14 #22
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_208215826
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 07:52 schreef Red_85 het volgende:

War on drugs heeft niemand wat aan.
De Narcos kunnen wel inpakken, gaan vast nu voor de klas staan of de gezondheidszorg in, post rondbrengen of bejaarden vermaken
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_208216025
quote:
Kwaliteit van de drugs is kennelijk slecht "toxic" in die regio.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 3 maart 2023 @ 11:01:05 #24
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_208216134
Het is niet verbazingwekkend dat men in Canada tot dit soort beleid komt. Dat land wordt gerund door autoritaire fantasten. Nieuw-Zeeland zal wel snel volgen wat dat betreft, daar heb je eenzelfde soort regime. Ik blijf het desalniettemin bijzonder vinden dat sommige mensen serieus lijken te geloven dat als harddrugs gelegaliseerd zou worden, je allerlei problemen inclusief illegale handel zou wegnemen.

Het doet mij denken aan discussie die ik een paar jaar geleden had tijdens een werkgroep, daar wisten mensen ook de meest bijzondere dingen (o.a. gratis gezondheidszorg, gratis onderwijs of een sterkere herverdeling van de welvaart) aan te halen als oplossing voor drugsproblematiek.

De 'war on drugs' is in principe een uitstekend idee, maar de uitvoering klopt van geen kant. Daar gaat het mis.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 3 maart 2023 @ 11:13:41 #25
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_208216323
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 11:01 schreef HowardRoark het volgende:
Het is niet verbazingwekkend dat men in Canada tot dit soort beleid komt. Dat land wordt gerund door autoritaire fantasten. Nieuw-Zeeland zal wel snel volgen wat dat betreft, daar heb je eenzelfde soort regime. Ik blijf het desalniettemin bijzonder vinden dat sommige mensen serieus lijken te geloven dat als harddrugs gelegaliseerd zou worden, je allerlei problemen inclusief illegale handel zou wegnemen.

De 'war on drugs' is in principe een uitstekend idee,
Also sprach Howard Roark
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')