Zijn altijd verwarmd.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom moet eigenlijk dat biljart strooom hebben?
Het zou mij niet verbazenquote:Op donderdag 2 maart 2023 23:16 schreef cinsan het volgende:
dus als jef morgen nog zo slecht gezind is , kan jer donder opzeggen dat het hommeles word en dan nog drank in zijn dolle kop. zie hem nog voor in staat om het feest te verpesten omdat zich gepasseerd voelt
Zijn stemmingen zijn ook zo wisselend dat het ook zomaar kan dat hij redelijk normaal kan doen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:16 schreef cinsan het volgende:
dus als jef morgen nog zo slecht gezind is , kan jer donder opzeggen dat het hommeles word en dan nog drank in zijn dolle kop. zie hem nog voor in staat om het feest te verpesten omdat zich gepasseerd voelt
hij is redelijk verslaafd aan drank en peuken , o wee als dat er niet is dan is hij des duivelsquote:Op donderdag 2 maart 2023 23:17 schreef Li0nHeart het volgende:
De ervaring leert dat drank over het algemeen de stemming van Jeff ten goede komt.
Met drank wordt ie rustig en gezelligquote:Op donderdag 2 maart 2023 23:16 schreef cinsan het volgende:
Waarom deze 2 met elkaar vergelijken? Ze zijn beide vreselijk. Ik heb liever dat iemand mij in mijn gezicht zegt wat hij van me vind, dan stiekem achter mijn rug om lullen en uitschelden. Schreeuwen tegen mij accepteer ik helemaal niet, dan loop ik gewoon weg. ik vind van beide de gedragingen onacceptabelquote:Op donderdag 2 maart 2023 23:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nu ben ik niet bang aangelegd, maar praat liever met een kwade Wanda, dan een kwade Jeff. Jeff is intimiderend tot vrij agressief, dat is Wanda niet. Wanda kraamt ook geen bull uit zoals Jeff deed over Kenzy. Hij zou Kenzy wel even dwars gaan zitten tijdens haar manager periode.
Je weet bovendien niet wat er allemaal achter de schermen plaatsvindt. In z'n managersperiode had hij of z'n vriendin zomaar een gele kaart kunnen krijgen die ie vervolgens zelf had moeten voorlezen. Het zijn juist die momenten waar het programma hun geloofwaardigheid verloor. Vervolgens is er nog een hele opeenstapeling geweest tot aan de censuur van vandaag aan toe en het zal niet gaan veranderen ook. Op televisie hanteren ze een kinderslot terwijl wat-willen-wij-laten-zien op de streams.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat het meestal buiten beeld wordt gehouden.
Wat ik vreselijk vind om te zien is als Kim weer eens door het stof gaat als meneer een bui heeft.
Schatje… schat… schaaahaaat. Schatje… kusje knuf.
Kun je weglopen, hij komt gewoon achter je aan.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waarom deze 2 met elkaar vergelijken? Ze zijn beide vreselijk. Ik heb liever dat iemand mij in mijn gezicht zegt wat hij van me vind, dan stiekem achter mijn rug om lullen en uitschelden. Schreeuwen tegen mij accepteer ik helemaal niet, dan loop ik gewoon weg. ik vind van beide de gedragingen onacceptabel
En toch accepteer je het gedrag van Jeffquote:Op donderdag 2 maart 2023 23:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waarom deze 2 met elkaar vergelijken? Ze zijn beide vreselijk. Ik heb liever dat iemand mij in mijn gezicht zegt wat hij van me vind, dan stiekem achter mijn rug om lullen en uitschelden. Schreeuwen tegen mij accepteer ik helemaal niet, dan loop ik gewoon weg. ik vind van beide de gedragingen onacceptabel
wat iemand achter mijn rug over mij vertelt, kan me eigenlijk niet boeien, dat hoor ik toch niet dus ze doen hun best maar.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze zoekt zulke kerels met alsmede die kick natuurlijk zelf op en zijzelf met een vrouw dan sta ik totaal niet voor haar inquote:Op donderdag 2 maart 2023 23:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Die is vermoedelijk gewend aan dit soort relaties.
Wat een rare (persoonlijke) opmerking weer. Ik zeg net dat ik het gedrag van beide onacceptabel vind. Maar fijn dat jullie mij beter kennen dan ik zelfquote:Op donderdag 2 maart 2023 23:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En toch accepteer je het gedrag van Jeff
Ik heb meerdere mensen in mijn werkngezien die na een bijvoorbeeld auto-ongeluk een hersen letsel hadden op gelopen en veel in karakter waren veranderd. Ja en vaak agressief waren geworden ( naar familie)quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ondanks dat ik die Jeff voor geen meter mag en een walgelijke klootzak vind, vind ik dit nogal uitspraken.
Niets persoonlijks aan en ik baseer het op eerdere postings van je.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat een rare (persoonlijke) opmerking weer. Ik zeg net dat ik het gedrag van beide onacceptabel vind. Maar fijn dat jullie mij beter kennen dan ik zelf
Huh?? dit gaat me echt even te ver..quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:44 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik heb meerdere mensen in mijn werkngezien die na een bijvoorbeeld auto-ongeluk een hersen letsel hadden op gelopen en veel in karakter waren veranderd. Ja en vaak agressief waren geworden ( naar familie)
Je hebt aannames en aannames .. maar dit is wel de overtreffende trap in het kwadraat...quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:44 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik heb meerdere mensen in mijn werkngezien die na een bijvoorbeeld auto-ongeluk een hersen letsel hadden op gelopen en veel in karakter waren veranderd. Ja en vaak agressief waren geworden ( naar familie)
Babs probeert hem in het gareel te houden met veelal naar de mond praten en dient dan als een soort van uitlaatklap. Maar ondertussen moet ze allerlei scheldkanonnades ondergaan om vervolgens tranen en spuug weg te vegen als ie daarna weer weg is. Ze heeft als vrouw (lees: ook jullie zijn zwak vlees) een zwak vanwege die andere kant icm het liefst drank en peukenquote:Op donderdag 2 maart 2023 23:03 schreef Hoempah het volgende:
Babette kon zich ook best goed verweren tegen Jeffrey
Ben nu al benieuwd naar morgen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs probeert hem in het gareel te houden met veelal naar de mond praten en dient dan als een soort van uitlaatklap. Maar ondertussen moet ze allerlei scheldkanonnades ondergaan om vervolgens tranen en spuug weg te vegen als ie daarna weer weg is. Ze heeft als vrouw (lees: ook jullie zijn zwak vlees) een zwak vanwege die andere kant icm het liefst drank en peuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |