quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:58 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik ben dus bang van blaffende honden.
Mijn ervaring is dat een blaffende hond ook zichzelf zo kan opnaaien door zijn eigen geblaf dat hij dus wel gaat bijten en niet meer tot rede te brengen is, of onder appel te krijgen is.
En men mag achter mijn rug over mij praten wat men wil, hoor ik niet heb ik ook geen last van.
nog even een toevoeging : Als iemand zo ontzettend tegen mij tekeer gaat, zoals Jeff doet tegen Kim, of heeft gedaan tegen Martin, zo kwetsend en hard en gemeen, hoef ik deze persoon nooit van mijn leven meer te zien.
het is gewoon een vorm van geweld, psychisch geweld om iemand zo verrot te schelden
Hij is gewoon een narcist.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Het gedrag van Jeff in de loods, tegenover Kim, maar ook tegenover anderen is gewoon een vorm van machtsmisbruik.
De juiste woordenquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:58 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik ben dus bang van blaffende honden.
Mijn ervaring is dat een blaffende hond ook zichzelf zo kan opnaaien door zijn eigen geblaf dat hij dus wel gaat bijten en niet meer tot rede te brengen is, of onder appel te krijgen is.
En men mag achter mijn rug over mij praten wat men wil, hoor ik niet heb ik ook geen last van.
nog even een toevoeging : Als iemand zo ontzettend tegen mij tekeer gaat, zoals Jeff doet tegen Kim, of heeft gedaan tegen Martin, zo kwetsend en hard en gemeen, hoef ik deze persoon nooit van mijn leven meer te zien.
het is gewoon een vorm van geweld, psychisch geweld om iemand zo verrot te schelden
Omdat het meestal buiten beeld wordt gehouden.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:04 schreef Seattle het volgende:
Eigenlijk als je het zo op een rijtje zet heel wonderlijk dat hij nog nooit een gele kaart heeft gehad
Ja, dat zag ik ook, en heb ik een paar keer teruggespoeld. Maar ze stond met haar rug naar de keuken, dus zag niet wat daar gebeurde. Ze deed de deur dicht om iets met een vuilniszak te doen die achter de deur stond.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:07 schreef woxxel het volgende:
Jeff is een hond met hondsdolheid.
Hij liep door de keuken net.
Wasvte xien vanuit de badkamer.
Kim deed de deur half dicht, alsof ze instructie kreeg hiervoor, want fie deur staat sltijd open
Ze gooide gewoon wat in de afvalbak die soort van achter de deur staat. Je kunt ook overal wat achter zoeken.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:07 schreef woxxel het volgende:
Jeff is een hond met hondsdolheid.
Hij liep door de keuken net.
Wasvte xien vanuit de badkamer.
Kim deed de deur half dicht, alsof ze instructie kreeg hiervoor, want fie deur staat sltijd open
Ze zitten nu in de verf, maar het is echt geen porum, zeker als Kim geen make up draagt.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:12 schreef HopScotch het volgende:
Weer van die veel te zwarte wenkies ook. Geen porum.
dat laat kim dan toch maar toe , waar is haar zelfrespekt danquote:Op donderdag 2 maart 2023 23:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat het meestal buiten beeld wordt gehouden.
Wat ik vreselijk vind om te zien is als Kim weer eens door het stof gaat als meneer een bui heeft.
Schatje… schat… schaaahaaat. Schatje… kusje knuf.
Die is vermoedelijk gewend aan dit soort relaties.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:13 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat laat kim dan toch maar toe , waar is haar zelfrespekt dan
mss zegt veel over haar danquote:Op donderdag 2 maart 2023 23:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Die is vermoedelijk gewend aan dit soort relaties.
Als je opgesloten zit in een beperkte ruimte, samen met een pitbull, houd je hem liever te vriend. Walgelijk, maar denk dat je het in die richting moet zoeken.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:13 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat laat kim dan toch maar toe , waar is haar zelfrespekt dan
Als je het sec bekijkt is het absoluut emotionele mishandeling. De dingen die hij zegt.quote:
Waarschijnlijk ja. Ik vind het wel sneu om te zien.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Die is vermoedelijk gewend aan dit soort relaties.
Ballen rollen beter op een verwarmd lakenquote:Op donderdag 2 maart 2023 23:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom moet eigenlijk dat biljart strooom hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |