abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208215432
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 09:45 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Zijn eigen partij zal het niet doen dus wat blijft er dan over? Hooguit journalisten maar die hoef je geen antwoord te geven.
Dan is mijn vraag; Hoe ver kan Baudet gaan met zijn overgebleven 2 zetels.
Een Ferrari kopen?
Verkrachting goedpraten?
Glasvezelinternet aanbieden met mainstreammedia en anti-Rusland filter?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_208215455
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 09:48 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Een Ferrari kopen?
Verkrachting goedpraten?
Binnen de wet mag hij dit zelf weten en buiten de wet ook als hij de consequenties accepteert.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_208215477
quote:

[..]
Een Ferrari kopen?
Verkrachting goedpraten?
Ja. Ja. Ja.

De strijder tegen de kartels is vooral bezig met zelfverrijking maar dat is geen nieuws, denk ik, het is alleen nieuws hoever dat gaat naar mijn mening. Ieder weldenkend mens is dan ook allang weg bij zijn partij.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2023 09:53:52 ]
pi_208215483
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 08:16 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Moest lachen :')

Verder lijkt dit me een prima voorstel:
[ twitter ]

De achterban van Baudet bestaat uit wappies, die zullen ten alle tijden geloven dat er een complot bestaat en dat Baudet dus de waarheid spreekt. Het zijn ironisch gezien letterlijk de schaapjes die ze anderen verwijten te zijn. :')
pi_208215502
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 22:44 schreef Gehrman het volgende:
Het is toch vrij duidelijk dat FvD een verdienmodel is voor Tjer, met z'n overpriced boekjes.
Qua boeken is de stand nu 14-14 volgens wikipedia.

Lubach bracht zijn eerste boek wel vier jaar eerder uit.
pi_208215505
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 09:52 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
De achterban van Baudet bestaat uit wappies, die zullen ten alle tijden geloven dat er een complot bestaat en dat Baudet dus de waarheid spreekt. Het zijn ironisch gezien letterlijk de schaapjes die ze anderen verwijten te zijn. :')
Het is een beetje het Apple fenomeen "Think Different....zolang het maar hetzelfde is als wij denken"
pi_208215516
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 09:54 schreef Nober het volgende:

[..]

Lubach is geen politicus en zit niet in de 2e Kamer, nogal een relevant verschil.
pi_208215588
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 09:56 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Lubach is geen politicus en zit niet in de 2e Kamer, nogal een relevant verschil.
Doen we de periode voordat hij politicus werd.

13-8 voor Lubach
pi_208215646
Verschil is dat je bij elk boek van Baudet vooraf al weet welke onzin er in staat.
The great reset, World Economic Forum, tweedeling van de maatschappij, het westen is de oorlog tegen Oekraine begonnen.
Zielige verhalen van mensen die een trauma hebben omdat ze even niet bij de HEMA naar binnen mochten.
  vrijdag 3 maart 2023 @ 10:16:18 #35
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_208215691
quote:

[..]
Een Ferrari kopen?
Verkrachting goedpraten?
Het zijn leden van een sekte dus dan kan er heel veel.
pi_208215708
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 10:05 schreef Nober het volgende:

[..]
Doen we de periode voordat hij politicus werd.

13-8 voor Lubach
Nog steeds totaal niet relevant.
pi_208215830
Wacht even, je weet bij voorbaat al dat dit een reeks gaat worden? O-)
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_208216439
quote:

[..]

Maar Lubach is ook gewoon eerlijk dat zijn tvshow zijn verdienmodel is. Baudet doet alsof hij bezig is voor mensen die op hem stemmen en aan het strijden is tegen een 'kartel'. Ondertussen vooral geld in zijn zak stekend en daarop met zijn maten aan het drinken in het Kamergebouw: https://www.ad.nl/politie(...)getroffen~a22331166/
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_208216558
Uit het jaarverslag van 2021 van FvD:

eerste kolom is 2021, tweede kolom 2020

bron: https://admini.fvd.nl/sto(...)NneujXaDLfAKFnY7.pdf
pi_208216627
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 11:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
Uit het jaarverslag van 2021 van FvD:

eerste kolom is 2021, tweede kolom 2020
[ afbeelding ]

bron: https://admini.fvd.nl/sto(...)NneujXaDLfAKFnY7.pdf
Ook wel heel expliciet zo genoemd, als ik hun accountant was had ik de bekeuringen onder overige geduwd...
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_208216902
quote:

[..]

Ik zou graag ¤100 betalen voor een gesigneerd exemplaar met een persoonlijke boodschap van Arjen Lubach.

Kijk trouwens gerust eens rond in de webshops van andere partijen en vergelijk.

[ Bericht 6% gewijzigd door Magister_Artium op 03-03-2023 12:07:37 ]
pi_208216983
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 11:23 schreef Hanca het volgende:

[..]
Maar Lubach is ook gewoon eerlijk dat zijn tvshow zijn verdienmodel is. Baudet doet alsof hij bezig is voor mensen die op hem stemmen en aan het strijden is tegen een 'kartel'. Ondertussen vooral geld in zijn zak stekend en daarop met zijn maten aan het drinken in het Kamergebouw: https://www.ad.nl/politie(...)getroffen~a22331166/
Verdienmodel? Kun je lid worden van de Lubach-fanclub? Kun je allerlei Avondshow-merchandising, zoals ondergoed, schoolagenda’s, kleurpotloden en melkbekers, kopen in de webshop?

Maar ik snap wel wat je bedoelt: Lubach is een producent van televisieprogramma’s en verdient geld met het geven van zijn mening en het schrijven van boeken. En daar is in principe niets mis mee.
pi_208217531
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 12:04 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Verdienmodel? Kun je lid worden van de Lubach-fanclub? Kun je allerlei Avondshow-merchandising, zoals ondergoed, schoolagenda’s, kleurpotloden en melkbekers, kopen in de webshop?

Maar ik snap wel wat je bedoelt: Lubach is een producent van televisieprogramma’s en verdient geld met het geven van zijn mening en het schrijven van boeken. En daar is in principe niets mis mee.
Hij promoot met die show ook zijn eigen boeken en met name zijn theatertour. Maar zoals je zegt: daar is niks mis mee.
pi_208217598
Volgens een vrouw die er blijkbaar verstand van heeft is Lubach ook nog eens beter in bed dan Baudet.
pi_208217815
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 08:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
Baudet heeft een hypotheek afgesloten van 1,7 miljoen euro.
Nee, er is een hypotheek gevestigd op zijn pand van max 1,7M; dat is wat anders.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_208217959
Het satirisch-maatschappelijke actualiteitenprogramma De Avondshow met Arjen Lubach wordt geproduceerd door de echtgenote van D66-minister Kajsa Ollongren.

Nou, dat is geen probleem. Het zou pas een schijn van D66 - heid geven als hij in de redactie zou zitten.

Verschil tussen productie en redactie niet kennen :N
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_208218013
Verder inderdaad maar een matig itempje van Lubach, maar dat zijn we wel gewend van hem. Oei, bv's, eng, verrijken, publieke gelden. ;(
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_208218025
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 13:19 schreef LangeTabbetje het volgende:
Het zou pas een schijn van D66 - heid geven als hij in de redactie zou zitten.
Kajsa is lesbisch.
Friedman on Donahue
pi_208219384
twitter

twitter

Stukje zelfverrijking.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2023 15:14:42 ]
pi_208219585
quote:
11s.gif Op donderdag 2 maart 2023 21:20 schreef OP het volgende:
Allereerst: Lubach stelt dat een aantal bestuursleden, waaronder Baudet, Forum voor Democratie BV zouden hebben opgericht. Dit is onjuist. Forum voor Democratie BV is niet opgericht door bestuursleden van de vereniging; maar door de vereniging zélf. De BV is 100% eigendom van de partij. Dientengevolge komen alle gelden die Forum voor Democratie BV verwerft volledig ten goede aan de partij. Niet aan de individuele bestuurders van de partij.

Het bestuurslid zijn gaat dan ook niet over Forum B.V. maar over diverse andere bvtjes zoals dat eten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')