quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:43 schreef orange500 het volgende:
Gaan we nou de hele tijd naar die kut biljart kijken?
Oke oke. Ik ga wel weer kijken. Ze herhalen toch alles 100x. .quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:39 schreef Harry het volgende:
[..]
Je kan het proberen, iemand vinden die van alle streams van vandaag een clip voor woxxel gaat maken.
dat is het eerste wat je leert bij koorquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe : Ik ga het bloesje van Jeff strijken.
Martin : Overhemd! Je kunt het maar beter gelijk goed leren. Vrouwen dragen bloesjes .. mannen hemden.
Het eerste is toch dat elke vrouw een h*** is ?quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is het eerste wat je leert bij koor
dat is bij de korpsballenquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het eerste is toch dat elke vrouw een h*** is ?
Ja maar JW heeft al een half jaar geen keu meer vast gehad, en hij doet altijd 3-banden, dat is anders dan wat ze nu doen. En hij moet ook nog wennen aan het biljartje en de randjes en ......quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:46 schreef orange500 het volgende:
JW elke dag zeuren voor biljart en dan ook nog ingemaakt worden door Erik hahaha
Erik is al de wandelende SLquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:48 schreef orange500 het volgende:
Wel goed voor de FEBO. Kunnen ze elk moment wanneer het te heet wordt, switchen naar biljart.
Ach zit toch nog steeds ruim 900k in de pot dus maakt het uitquote:
En ook de windrichting waarschijnlijkquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja maar JW heeft al een half jaar geen keu meer vast gehad, en hij doet altijd 3-banden, dat is anders dan wat ze nu doen. En hij moet ook nog wennen aan het biljartje en de randjes en ......
Zijn woorden, ongeveer..
Ik wil niet echt een offtopic discussie starten maar de twee programma's en de productie ervan zijn echt niet te vergelijken. Compleet andere insteek.quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:50 schreef greysbones het volgende:
@:Kodiak100![]()
de FEBO in EJVJL is bijna net zo gek als de FEBO in BB![]()
Greysquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:50 schreef greysbones het volgende:
@:Kodiak100![]()
de FEBO in EJVJL is bijna net zo gek als de FEBO in BB![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |