Zeker om naar te kijken en ook voor de andere bewoners, dit gaat snel vervelenquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is zo saai, poolen was nog we leuk geweest.
Ze lijken nu te verzamelenquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:11 schreef Silves het volgende:
Heeft Wendy al haar droompresentatie gedaan?/..ze moest vandaag dit doen..
quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:11 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
De overdreven aanwezigheid/lach van Eunice.......
Heb heel die Eunice niet gezienquote:
Ik vind het nogal kortquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde er net iets over zeggen
Een speentje in haar mond zou niet misstaan
Nu wel, graag gedaanquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Heb heel die Eunice niet gezien
En toch haar vest uit gedaan, de logicaquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft het koud, gaat voor de haard staan, maar er wel zo bloot bij blijven lopen. Ik snap dat niet
Ze houdt JW ook een beetje warmquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft het koud, gaat voor de haard staan, maar er wel zo bloot bij blijven lopen. Ik snap dat niet
ik hoop dat Bep zo eerlijk is en zegt ga naar huisquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:08 schreef Silves het volgende:
hoop echt dat Bep niet weer degene moet zijn om hem weer moet aanspreken en aanmoedigen en hem duizend complimenten moet geven..om hem in gareel te krijgen
Ik vind het eigenlijk vooral gewoon figuur loos. Of vormloos.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kort ja
[ afbeelding ]
cap van Aardbeienmoes
quote:
Heel gezelligquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:13 schreef engine het volgende:
Woestboze Jeff komt er ook gezellig bij zitten.
Ik snap het ook niet helemaal, ook die punten aan de zijkant niet.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk vooral gewoon figuur loos. Of vormloos.
Ookquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk vooral gewoon figuur loos. Of vormloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |