Volgens de Telegraaf was de dader " bekend bij de politie".quote:
Bijzonder dat hij er nog zo vanaf komt,dit soort afval moet je gewoon met een steen om de enkel de zee in mieteren.quote:
Toch nog een beetje westerse invloeden dus..quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:09 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Bijzonder dat hij er nog zo vanaf komt,dit soort afval moet je gewoon met een steen om de enkel de zee in mieteren.
quote:Nederlands meisje en oma neergestoken in Gothenburg
https://nos.nl/l/2465895
In het centrum van de Zweedse stad Gothenburg is vanmiddag een Nederlands meisje neergestoken. Ze is met ernstige verwondingen aan haar buik naar het ziekenhuis gebracht. Haar toestand is stabiel.
Volgens de politie is het slachtoffer een meisje van 10. Ze was op bezoek bij familie. Rond het middaguur ging ze lunchen met haar oma van 70. Kort daarna werd ze in haar buik gestoken.
Ook haar oma raakte gewond, ze is in het ziekenhuis behandeld aan haar arm. Zij mocht na korte tijd vertrekken.
quote:Police have called this a "random attack", a phrase that has become synonymous with migrant violence.
Aahhh, de Zweedse variant van de "verwarde man" of "jongeren".quote:Op vrijdag 3 maart 2023 04:25 schreef Bocaj het volgende:
Police have called this a "random attack", a phrase that has become synonymous with migrant violence.
Zweden krijgt wat het verdient voor het massaal importeren van culturen die nog in de Middeleeuwen zitten qua opvattingen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:25 schreef NaarMensje het volgende:
WAAR GAAT HET TOCH HEEN MET ZWEDEN???!!! Verder wel lullig voor dat meisje, ik hoop dat ze er snel van herstelt.
Als je zo op de achtergrond kijkt van het filmpje is mijn eerste indruk niet dat dit in Zweden zou kunnen zijn...quote:
Maar in Zweden zijn ze verrijkt en plukken ze de vruchten van diversiteit en inclusiviteit.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 07:48 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Als je zo op de achtergrond kijkt van het filmpje is mijn eerste indruk niet dat dit in Zweden zou kunnen zijn...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |