Misschien op het vliegtuig zetten naar Iran , hij zal zich waarschijnlijk niet meer herinneren dat hij in Zweden woondequote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:22 schreef Het_Bokje het volgende:
Je verwacht dit (ook) niet:
Man die Nederlands meisje neerstak in Göteborg kan zich dat niet herinneren
[..]
Ik had vanmiddag ook een driftbui toen ik bepaalde settings in Windows11 niet kon vinden, maar dan steek ik toch geen mensen neer?
Gezien zijn misdaadpalmares had hij een vermogen aan Airmiles kunnen sparen! Dan is ie niet meer zielug! Dat kan natuurlijk niet!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:27 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Misschien op het vliegtuig zetten naar Iran , hij zal zich waarschijnlijk niet meer herinneren dat hij in Zweden woonde
Overal in west- en noord-Europa gaan zo worden uiteindelijk, tot aan no-go areas waar de politie liever niet meer komt, en nul politieke wil om er daadwerkelijk iets aan te doen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 07:58 schreef Toine51 het volgende:
Ik heb een vriend in Zweden wonen. Hij zegt ook al dat het in die grotere steden een shithole aan het worden is, met ghettowijken..![]()
Ik speel WoW en in mijn gilde zitten er ook een aantal en die zeggen allemaal hetzelfde, zelf wonen ze allemaal in kleinere plaatsjes ver weg van steden als Malmo, Goteborg, en Stockholm, waar autochtone Zweden inmiddels een minderheid zijn. Zweden is het ultieme voorbeeld van hoe het niet moet.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 07:58 schreef Toine51 het volgende:
Ik heb een vriend in Zweden wonen. Hij zegt ook al dat het in die grotere steden een shithole aan het worden is, met ghettowijken..![]()
Die wijken zijn er al in Frankrijk, mindere mate Duitsland en Zweden volgt goed. De west europese steden zijn min of meer vergeven aan het midden-oosten en afrika.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:21 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Overal in west- en noord-Europa gaan zo worden uiteindelijk, tot aan no-go areas waar de politie liever niet meer komt, en nul politieke wil om er daadwerkelijk iets aan te doen.
We moeten oostbloklanden als Polen,Hongarije, Tsjechië etc. maar goed te vriend houden. Het zou zo maar kunnen dat toekomstige generaties een beroep moeten doen op die landen om naartoe te vluchten, als complete West-Europese landen onleefbaar geworden zijn voor autochtonen door de massale immigratie. Landen in Oost-Europa zijn nog homogeen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:54 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Die wijken zijn er al in Frankrijk, mindere mate Duitsland en Zweden volgt goed. De west europese steden zijn min of meer vergeven aan het midden-oosten en afrika.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |