abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208216764
twitter
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_208216968
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 11:31 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Religie, vermoed ik, als het echt waar is dat hij "allahu akbar,"riep. ( terwijl hij het kind neerstak)
Big Mo zal trots zijn. Het kutte van religie is dat er voor gekkies altijd wel iets idioots in de boekjes te vinden is dat hun gedrag legitimeert. Het extra jammere van Islam is dat de stichter een groot deel van zijn leven heeft gewijd aan plunderingen, pedofilie en oorlogvoering. Met voorspelbaar gedrag bij de wappies. Ik heb het zwaard van Mohammed mogen aanschouwen. Dat gaat je niet lukken bij Jezus.
  vrijdag 3 maart 2023 @ 12:04:57 #53
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_208216982
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 09:38 schreef PluggieOD het volgende:
Göteborg en Malmö hebben letterlijk no go areas waar de politie amper durft te komen.

Hebben ze toch maar mooi in 10 jaar voor elkaar gekregen daar in Zweden.
Het speelt al langer. De moord op Elin Krantz is alweer 13 jaar geleden.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_208217028
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 09:38 schreef PluggieOD het volgende:
Göteborg en Malmö hebben letterlijk no go areas waar de politie amper durft te komen.
Oja joh. Interessant. Welke wijken zijn dat dan? :o
pi_208217103
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 12:08 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Oja joh. Interessant. Welke wijken zijn dat dan? :o
Nou ja, als er overdag een meisje van 9 wordt neergestoken, zijn het inderdaad misschien geen "zones"meer nee. Of "wijken"of "areas" of hoe je het ook noemen wilt.
pi_208217133
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 12:15 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Nou ja, als er overdag een meisje van 9 wordt neergestoken, zijn het inderdaad misschien geen "zones"meer nee.
Dan is het hele land een no go area? Of meteen het hele continent?
  Miss 200.000.000! vrijdag 3 maart 2023 @ 12:19:48 #57
367000 roos94
pi_208217152
Ik luister weleens Abba, komt nu wel heel dichtbij
pi_208217161
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 12:18 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Dan is het hele land een no go area? Of meteen het hele continent?
Nou het klinkt in mijn oren in iedere geval niet als "daar hangt een goede vibe."
  vrijdag 3 maart 2023 @ 12:32:50 #59
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_208217331
Wordt onderhand wel tijd dat we hier ook weer eens aan de bhak gaan.
  vrijdag 3 maart 2023 @ 12:36:37 #60
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_208217391
Die Zweden springen er tenminste nog boven op. Zoiets heb ik hier in Nederland nog niet gezien geloof ik; in zo'n geval wordt er eerder geprobeerd een filmpje te maken.

[ Bericht 30% gewijzigd door Tengano op 03-03-2023 15:01:55 ]
pi_208220986
Wat een kankergezwellen zijn het ook he.
  vrijdag 3 maart 2023 @ 17:32:33 #62
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_208221071
Importeer ellende , krijg ellende
Ik ben inmiddels overleden
pi_208221841
Wat de NOS 'diefstal' noemt blijkt bij de Zweden een zware overval met automatisch geweer.

NOS:
Volgens de Zweedse omroep SVT is de man eerder veroordeeld voor diefstal en mishandeling en heeft hij een gevangenisstraf van drie jaar uitgezeten.

SVT:
De man is veroordeeld voor een aantal misdaden. In 2015 beroofde hij een horlogewinkel. Hij haalde een automatisch geweerachtig voorwerp tevoorschijn en dreigde horloges ter waarde van SEK 2 miljoen af ​​te nemen. Hij werd veroordeeld tot drie jaar gevangenisstraf wegens zware overval.
Tijdens het uitzitten van zijn straf in de gevangenis mishandelde hij een andere gevangene. Volgens het vonnis lanceerde de man een niet-uitgelokte aanval op zijn medegevangene.
  vrijdag 3 maart 2023 @ 18:30:36 #64
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_208221850
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 18:29 schreef Jemoederniet het volgende:
Wat de NOS 'diefstal' noemt blijkt bij de Zweden een zware overval met automatisch geweer.

NOS:
Volgens de Zweedse omroep SVT is de man eerder veroordeeld voor diefstal en mishandeling en heeft hij een gevangenisstraf van drie jaar uitgezeten.

SVT:
De man is veroordeeld voor een aantal misdaden. In 2015 beroofde hij een horlogewinkel. Hij haalde een automatisch geweerachtig voorwerp tevoorschijn en dreigde horloges ter waarde van SEK 2 miljoen af ​​te nemen. Hij werd veroordeeld tot drie jaar gevangenisstraf wegens zware overval.
Tijdens het uitzitten van zijn straf in de gevangenis mishandelde hij een andere gevangene. Volgens het vonnis lanceerde de man een niet-uitgelokte aanval op zijn medegevangene.
Lol.
Je verwacht het niet
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_208226642
Je verwacht dit (ook) niet: :')

Man die Nederlands meisje neerstak in Göteborg kan zich dat niet herinneren
quote:
03 mrt 2023 om 21:39

De man die donderdag een tienjarig Nederlands meisje en haar oma neerstak in de Zweedse stad Göteborg, zegt zich daarvan niets meer te kunnen herinneren. Dat zegt het Zweedse Openbaar Ministerie vrijdag tegen verschillende media in het land. De man heeft een lang strafblad en psychiatrische klachten.

Volgens Zweedse media is de man drugsverslaafd en heeft hij eerder verschillende criminele delicten gepleegd waarvoor hij veroordeeld is. Volgens Aftonbladet gaat het onder meer om diefstal, drugsgerelateerde delicten en een veroordeling wegens misbruik. Het zou in totaal om ongeveer twintig zaken gaan.

Over het motief van de man bestaat nog steeds onduidelijkheid. Expressen schreef vrijdagmiddag dat de man bij een verhoor op het politiebureau een driftbui kreeg. Hij zou geschreeuwd hebben over "engelen en demonen". Officier van justitie Moa Widjer zegt tegen Aftonbladet dat de man zegt dat hij zich niks meer kan herinneren.

Na het incident zijn twee messen gevonden. Die zijn door de politie in beslag genomen.
Ik had vanmiddag ook een driftbui toen ik bepaalde settings in Windows11 niet kon vinden, maar dan steek ik toch geen mensen neer?
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  vrijdag 3 maart 2023 @ 22:43:21 #66
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_208227200
Dit soort figuren moet je opbergen en nooit meer in de samenleving laten.
pi_208227426
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 18:29 schreef Jemoederniet het volgende:

NOS:

SVT:
Typisch weer de NOS.
pi_208230123
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 22:22 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Ik had vanmiddag ook een driftbui toen ik bepaalde settings in Windows11 niet kon vinden, maar dan steek ik toch geen mensen neer?
Hoe was zijn suikerspiegel?
pi_208230127
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 22:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit soort figuren moet je opbergen en nooit meer in de samenleving laten.
Kogel.
pi_208230137
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 01:04 schreef SootSprite het volgende:

[..]
Hoe was zijn suikerspiegel?
Dat is toch alleen van belang bij een aanslag met een voertuig? (als smoesje)
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_208230139
quote:

[..]
Maar hij had een trauma dus thee aanbieden en aai over de bol.
pi_208230323
quote:

[..]
Hoe groot acht jij de kans dat een volledig gezond en vitaal iemand even besluit om geen koffie te pakken maar even iemand neer te steken en niet zomaar iemand maar zelfs een totaal onbekend willekeurig meisje van negen?
pi_208230347
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 02:12 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Hoe groot acht jij de kans dat een volledig gezond en vitaal iemand even besluit om geen koffie te pakken maar even iemand neer te steken en niet zomaar iemand maar zelfs een totaal onbekend willekeurig meisje van negen?
Die kans is niet groot inderdaad. Maar hij was dan ook niet gezond en vitaal. (ben ik ook niet, dus je vergelijking gaat sowieso niet op). Kortom: schuld van Zweden zelf, want geen hulp etc. Tuurlijk joh, vermoord maar iedereen, zeg AllahKnalbar, wees zielug en aggressief. Gewoon omdat het kan. Allemaal prima joh.
pi_208230369
Ik ben benieuwd of er überhaupt iemand op deze planeet te vinden is waarvan zijn/haar/hem mening enigszins daar op lijkt. Zelfs de grootste aanstellende Nederlanders denken dat waarschijnlijk niet
pi_208230878
Ik heb een vriend in Zweden wonen. Hij zegt ook al dat het in die grotere steden een shithole aan het worden is, met ghettowijken..

:') :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')