abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 maart 2023 @ 16:54:30 #81
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_208237318
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 14:21 schreef Fleischmeister het volgende:

[..]
Overal in west- en noord-Europa gaan zo worden uiteindelijk, tot aan no-go areas waar de politie liever niet meer komt, en nul politieke wil om er daadwerkelijk iets aan te doen.
Die wijken zijn er al in Frankrijk, mindere mate Duitsland en Zweden volgt goed. De west europese steden zijn min of meer vergeven aan het midden-oosten en afrika.
pi_208237402
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 16:54 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Die wijken zijn er al in Frankrijk, mindere mate Duitsland en Zweden volgt goed. De west europese steden zijn min of meer vergeven aan het midden-oosten en afrika.
We moeten oostbloklanden als Polen,Hongarije, Tsjechië etc. maar goed te vriend houden. Het zou zo maar kunnen dat toekomstige generaties een beroep moeten doen op die landen om naartoe te vluchten, als complete West-Europese landen onleefbaar geworden zijn voor autochtonen door de massale immigratie. Landen in Oost-Europa zijn nog homogeen.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_208239093
De vluchteling die het land dat hem heeft opgevangen zo erg haat. Maar tegelijkertijd niet terug gaat naar het midden oosten.

Helaas een welbekend verhaal.
  zondag 5 maart 2023 @ 08:41:52 #84
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_208247033
Deze moeten ze gewoon midden in de winter ergens in noord Zweden in zijn onderbroek in een bos droppen. Het land lost het wel op.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')