abonnement Unibet Coolblue
pi_208223052
Ik vond deze te mooi om niet te delen
pi_208224866
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 19:36 schreef Nashipeer het volgende:
Ik vond deze te mooi om niet te delen
[ afbeelding ]
Wauw O+
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Moderator vrijdag 3 maart 2023 @ 21:06:53 #55
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_208239283

Sorry dat ik op de nacht (en na lat dienst) na bekend worden van het nummer scheel gekeken had op dit forum en ook een 'Buitenlandse reacties" topic had geopend terwijl deze er al was. :D
Ik vind zin en waarden in mijn leven en ik wens niet genezen te worden van mijzelf.
Schenk mij de waardigheid om me te ontmoeten zoals ik ben.
Erken dat wij beiden even vreemd voor elkaar zijn.
Dat mijn bestaansrecht niet zomaar een beschadigde versie is van die van jou.
  zaterdag 4 maart 2023 @ 20:24:49 #57
2681 Dave
Aardig op drave
pi_208244104

Alesia Michelle is niet negatief, maar ook wel wat bezorgd.
pi_208244235


[ Bericht 100% gewijzigd door Aadrianus op 05-03-2023 01:26:45 ]
pi_208256412
Uit de (Un)Official Eurovision Betting Podcast van Patrick (SMarkets), Dan (Tellystats) en Rob (Entertainmentodds).

Listen to this episode from The Unofficial Eurovision Betting Podcast on Spotify. The group discusses Sweden's status as the new odds leader and speculates on whether Loreen could achieve a second Eurovision win. 18+
(Nederland na ongeveer 15.40 minuten)

Een vertaalde samenvatting:

Rob: Ik denk dat het een respectabele inzending is. Maar over drie minuten wel wat underwhelming. Ik hou van man-vrouw duetten, omdat dat een speciale magie kan creλren op het ESF. Maar mijn voornaamste zorg met dit is dat ze niet zo telegeniek zijn als eerdere duo’s als Ell & Nikki en de Common Linnets. Ik vrees dat zij niet zo gaan aanspreken.

Dan: Het ESF is inderdaad een visuele wedstrijd, ik had daar nog niet zo over gedacht. Toen ik het lied hoorde, moest ik het gelijk nog eens luisteren, omdat ik het weer was vergeten. Ik verloor mijn aandacht, en ging andere dingen doen. Nederland weet hoe ze een ‘sad song’ goed kunnen doen, want vorig jaar ging dat met De Diepte uitstekend. Het is een matig jaar, en als het de finale haalt, waar ik wel vanuit ga, dan verwacht ik het met een goede staging aan de bovenkant van de middenmoot.

Patrick: Ik denk er ongeveer hetzelfde over. Een paar minuten na het luisteren was ik het lied weer vergeten. Het is een behoorlijke inzending, niet echt mijn smaak, het geeft me zo’n writers camp-gevoel, met een Amerikaanse invloed, waarschijnlijk doordat Duncan vanuit LA werkt. Het is een vrij generieke inzending. Ik voel ook nog geen chemie tussen de twee. Ik weet dat de Common Linnets dat ook niet van nature hadden, en die wisten dat op te lossen en de schijn van chemie op het podium goed over te laten komen. Ik verwacht dat de staging heel belangrijk gaat zijn. Het is de kunst dit rustige lied niet verloren te laten gaan tussen veel luidere inzendingen in deze semi. Ik verwacht dit waarschijnlijk wel gaat kwalificeren, maar er is wel een risico.

Dan: Dit is meer een jury-liedje, en dat maakt het lastig in een televoter-only semi. Het zou ook per ongeluk 11e kunnen worden.

Patrick: Ik verwacht dat de EBU zo’n kwaliteitsinzending wel graag in de finale wil hebben, dus Nederland zal wellicht geholpen worden met de voorlaatste of twee-na-laatste startpositie. De laatste is voor zo’n liedje onwaarschijnlijk. De Common Linnets kregen immers ook vergelijkbare hulp.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  ESF Reporter zondag 5 maart 2023 @ 19:32:36 #63
87554 Cee
Welluk?
pi_208256445
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2023 19:30 schreef Fred_B het volgende:
zo telegeniek zijn als eerdere duo’s als Ell & Nikki
[…]

Het is een matig jaar

Hier stopte ik met lezen.

(Nee hoor ik lees netjes door)
pi_208256590
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2023 19:32 schreef Cee het volgende:

[..]
Hier stopte ik met lezen.

(Nee hoor ik lees netjes door)
Ik denk niet dat wij beter gaan scoren dan dat illustere tweetal hoor :P
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_208257812
Deze mevrouw is emotioneel geraakt door de message omdat zij zich erin herkent. Het is in haar top 10.
pi_208272422
Ze is terug
Na 2:00 minuut doet ze raar (als in naar een kastdeur staren) maar het is een van haar favorieten dit jaar
pi_208273181
Ik vind zin en waarden in mijn leven en ik wens niet genezen te worden van mijzelf.
Schenk mij de waardigheid om me te ontmoeten zoals ik ben.
Erken dat wij beiden even vreemd voor elkaar zijn.
Dat mijn bestaansrecht niet zomaar een beschadigde versie is van die van jou.
pi_208279711
Deze Britse (?) man kreeg van alle liedjes dit jaar voor het eerst shivers bij BD
pi_208316138
Reactie Jan Bors, former Czech Republic Head of Delegation.
pi_208316680
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 18:11 schreef summer52 het volgende:
Reactie Jan Bors, former Czech Republic Head of Delegation.
Toch niet de minste. Top 10 volgens hem. Hij snapt niks van de lage odds. Overall Quality.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')