Maar gewoon honger zoals altijd of honger honger omdat je niet hebt gegeten omdat het restaurant dicht was?quote:
Dat eerste.quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar gewoon honger zoals altijd of honger honger omdat je niet hebt gegeten omdat het restaurant dicht was?
Ah ok, nog niks aan de hand dusquote:
Gewoon nog een keer doen en weer juichen om je teruggave.quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:38 schreef LTVDK het volgende:
Heel de belastingaangifte opnieuw nagelopen omdat ik niet zeker wist of de boeterente voor de hypotheek er nu al in was verrekend, was dus wel het geval
Ja vond het al zo'n hoog bedragquote:Op woensdag 1 maart 2023 17:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon nog een keer doen en weer juichen om je teruggave.
Nou zo hoog is het ook weer nietquote:
New England in oktober graag, dank u.quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kort reisje. CL meenemen om kosten te delen.
Is het daar dan niet heel koudquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
New England in oktober graag, dank u.
Duizend kleuren aan bruinroodgeeloranje aan de bomen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
New England in oktober graag, dank u.
Officieel heten het Schtroumpfs.quote:
Los Pitufos klinkt ook wel een beetje alsof je je broodje döner uittuft omdat er een stukje bot in zitquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Officieel heten het Schtroumpfs.
Alsof je een dement omaatje zonder kunstgebit een watermeloen laat eten.
Schlümpfe klinkt dan weer net alsof een hoornaar je blote piel heeft gevonden tijdens het wildplassen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Los Pitufos klinkt ook wel een beetje alsof je je broodje döner uittuft omdat er een stukje bot in zit
Uranus?quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:03 schreef Wereldgozer het volgende:
Als ik nog een keer iemand over die planeten hoor word ik ziedend.
Precies ertegenover staat ook iets opvallend te fonkelen, Beta Persei is een heldere drievoudige ster in het sterrenbeeld Perseus. Omdat de sterren elkaar regelmatig bedekken varieert de helderheid met een periode van ongeveer 3 dagen. Het is een van de bekendste veranderlijke sterren en draagt daarom onheilspellende namen zoals Algol, Gorgona, Gorgonea Prima, Duivelsster en El Ghoul.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:03 schreef Wereldgozer het volgende:
Als ik nog een keer iemand over die planeten hoor word ik ziedend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |