volgens hem wordt het wel gebruikt als het mooier weer wordt...... nou slimpie had het dan een paar maanden later gevraagd!quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:51 schreef greysbones het volgende:
Waar zijn de uren op het klimrek van Isaak dan ?
Het is een prima wasrek bij mooi weer.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:59 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
volgens hem wordt het wel gebruikt als het mooier weer wordt...... nou slimpie had het dan een paar maanden later gevraagd!
De zon schijntquote:Op woensdag 1 maart 2023 11:59 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
volgens hem wordt het wel gebruikt als het mooier weer wordt...... nou slimpie had het dan een paar maanden later gevraagd!
We hebben verplicht NLP uurtje van Isaakquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:00 schreef Frummelie het volgende:
Ik ben nog op tijd.....let the games begin...
Als het warm wordt er hoeslakens of wat dan ook overheen en je hebt een schaduwplekje om te chillenquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:00 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Het is een prima wasrek bij mooi weer.
Heb hemgisteren ook eens goed aangehoord, hij had wel vele punten hoe en wat er gebeurt, en toegeeft dat hij een bommendropper is, omdat niemand anders dan hij en Jef dit doet..ect..en hoopt dat iemand anders eens opstaat om tegengas te geven..quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ice is gewoon bezig met zijn dagelijkse meelul praktijk
Hij kan ook fatsoenlijke gesprekken hebbenquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:03 schreef Silves het volgende:
[..]
Heb hemgisteren ook eens goed aangehoord, hij had wel vele punten hoe en wat er gebeurt, en toegeeft dat hij een bommendropper is, omdat niemand anders dan hij en Jef dit doet..ect..en hoopt dat iemand anders eens opstaat om tegengas te geven..
quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:02 schreef utopia2.0 het volgende:
JW is ook een slappe lul. Grootste muil steeds over Isaac, maar zo gauw Isaac voor hem staat is het ja en amen. Slappe hap
quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:31 schreef greysbones het volgende:
Gevonden
Het was niet kutsnol of pitbull
Maar kuthoer
Mea culpa
Rond de 5 minuten
Voor iedereen die er aan twijfelt
maar wel recht voor de camera, niet wetende dat hij van achter gefilmd isquote:
Febo is nog in conclaaf wie ze hem deze maand gunnen...quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:08 schreef D. het volgende:
Hoe laat begint de verkiezing?
Had ‘m al verwacht
Ik hoor niet het woord K, wel kuthoer. Filmpje had ik trouwens al gezien.quote:
Ja, daar gaat het ook om,wil de oudjes eruit, en met echte spelers over te blijven, die wel meedoen met het spel.en niet achterover leunen, het gesprek met Jap gisteren, dat hij zich ook verschuilt nu en niet opkomt , en 3 maanden boven heeft gelegen met wanda, en niks durft te zeggen..in die dingen ben ik echt voor Ice.maar tuurlijk ook niet echt een favoriet van me..quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij kan ook fatsoenlijke gesprekken hebben
Maar met JW/Erik slaat het vaak nergens op
knipquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik hoor niet het woord K, wel kuthoer. Filmpje had ik trouwens al gezien.
Babette weer aan het fluisteren. Mens is bijna niet te verstaan.
Vooral Babette is er goed in. Wendy is nog wel te verstaanquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:09 schreef xsaskiax het volgende:
ik erger me verloren aan dat godvergeten gefluister de hele tijd!!!!
quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vooral Babette is er goed in. Wendy is nog wel te verstaan
-knipquote:
knipquote:
knipquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:11 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat alleen Wanda een grote mond heeft in de loods anders kregen we van anderen ook nog 300 posten over hetzelfde te lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |