Het is natuurlijk ook raar dat iemand die eruit is nog gaat bepalen hoe ze blijvers het spel moeten spelen. Ieder zit er voor zich zelf,voor het geld.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een dik verraad naar GJ een dikke vette trap na wat ze hem gegeven
Ja zo waar, zie hem nooit drummen of lesgeven..met moeite de bank afkomen om zogenaamd ff te kaarten.en weer terug naar de bank.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:49 schreef greysbones het volgende:
Kim zit nooit achter die dj booth
Aldus JW
Misschien moet hij wat vaker van die bank afkomen
Dan ziet hij het wel
PSV...quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:50 schreef greysbones het volgende:
Ice noemt zijn neefje die bij psv jeugd werkt
Als groot voorbeeld
Ik denk toch dat Wanda helaas een stuk gehaaider is waardoor uiteindelijk niet zij maar Kim door een eventueel voorval tussen die 2 een kaart zal pakken.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:45 schreef freaky40 het volgende:
Isaac vergeet Wanda te noemen bij potentiële gele kaarten pakkers. Die zie ik daar meer toe in staat dan een KimD om maar een voorbeeld te noemen. Dat bleek gisterenavond maar eens, en daar is nóg geen bericht over gekomen...
Ze vergeten dat Bep altijd een goed contact heeft gehad met Jef, Martin en ice, Marcia..alleen GJ probeerde dit te stoppen met zijn haat naar de mannen..quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:47 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook raar dat iemand die eruit is nog gaat bepalen hoe ze blijvers het spel moeten spelen. Ieder zit er voor zich zelf,voor het geld.
GJ zou ook van alles tegen Jeff gaan zeggen in centraal maar heeft het nooit gedaan.en meerdere zijn als een blad omgedraaid. JW die zich dood ergert dat Ima nog nooit een stem heeft gehad omdat ZE stemvee zijn. (en zelf ook nog nooit op Ima heeft gestemd) De lamme tak.
Ik denk dat Wanda er heeeel dichtbij was gisterenquote:Op woensdag 1 maart 2023 11:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik denk toch dat Wanda helaas een stuk gehaaider is waardoor uiteindelijk niet zij maar Kim door een eventueel voorval tussen die 2 een kaart zal pakken.
Maar goed, das fantasie ..
---
JW over de DJ booth, Ima en Martin zitten vaak achter dat ding, maar Kim schreeuwde het hardste en die zit er niet op. Sasha neemt het voor haar op en zegt dat hij wel vaak bezet is maar dan zou ze moeten vragen hoe lang ze nog bezig waren zodat ze er sneller op kan. Isaac geeft haar gelijk, je moet wel aangeven dat je er ook op wil.
Erik denkt dat Martin er over 2 weken weer op uitgekeken is. 100% zegt Isaac. JW toch weer terug op z'n punt: "ik wilde vroeger drummen, als ik uit school kwam moest ik achter dat ding. Als je dat niet hebt, wordt je het niet".
Durft JW nietquote:Op woensdag 1 maart 2023 11:53 schreef KinKiJan het volgende:
Hij zou nu Isaac er toch staat eens moeten vragen waarom ie niet aan z'n klimrekje hangt, die staat ook vrij, en dat wist hij ook al van te voren..
Ice is gewoon bezig met zijn dagelijkse meelul praktijkquote:Op woensdag 1 maart 2023 11:57 schreef Silves het volgende:
En hoop ook dat Ice zegt ..sta eens op in het centraal, jullie oudjes die alleen via de bank achterover leunen en iedereen alles laat opknappen..en stiekum lachen achteraf..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |