Natuurlijk mag ze dat, maar omdat ze nu zitten te foeteren (JW, Erik en Sasha) over Babette erger ik me er meer aan dat ze gisteren met een grote snater over Kim aan het stoken was bij Wanda en nu ineens haar naar de bek praatte.quote:
Vind dat hij wel gelijk heeft in dezequote:Op woensdag 1 maart 2023 11:31 schreef Chanel5 het volgende:
en slappe zak van een JW jij moet helemaal je mond houden
dat kan en is ook zo, maar gister na de stemming even tegen GJ zeggen dat je op een ander hebt gestemd...neee, een meeloper is het.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind dat hij wel gelijk heeft in deze
Ik weet ook niet wat ik erger vind, het verraad van Esther of deze actie van Babette (en meelopers Wendy en Zoe) wat net zo goed verraad is naar dat groepje.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oh maar daar heb ik geen 'probleem' mee, meer de manier waarop ze zonder te denken een onsamenhangende woordenzee prevelt voor ze uberhaupt een punt maakt (al dan niet een als voorzetje).quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:28 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat vind ik juist bij Babette horen. Voorzetjes geven maar nooit het achterste van haar tong laten zien.
Ze maakt nooit een punt, ze geeft voorzetjes en laat een ander een punt maken en leunt zelf achterover.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Oh maar daar heb ik geen 'probleem' mee, meer de manier waarop ze zonder te denken een onsamenhangende woordenzee prevelt voor ze uberhaupt een punt maakt (al dan niet een als voorzetje).
IK heb zijn uitleg gehoord en kon mij daar wel in vinden, hij wist dat GJ voldoende stemmen zou kkrijgenquote:Op woensdag 1 maart 2023 11:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
dat kan en is ook zo, maar gister na de stemming even tegen GJ zeggen dat je op een ander hebt gestemd...neee, een meeloper is het.
o hij weet het zo goed maar je moet het niet van hem hebben...
quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:39 schreef Silves het volgende:
Hoe durft Jw zo,n bek te hebben over kom bij mij niet huilen...Heeft GJ belooft om mee te gaan, maar niet op hem gestemd, maar op Moira..Esther vergeven, die mag wel huilie huilie doen.Het is toch duidelijk dat dit stemgebeuren van achter komt.De haat van Erik en Jw op de buitenlanders hun eigen woorden....dat Jw maar eens zich aan de afspraken houdt en snitch Erik ook maar eens de volle laag krijgt met zijn 2face.
Een dik verraad naar GJ een dikke vette trap na wat ze hem gegevenquote:Op woensdag 1 maart 2023 11:35 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat ik erger vind, het verraad van Esther of deze actie van Babette (en meelopers Wendy en Zoe) wat net zo goed verraad is naar dat groepje.
Hebben JW en Erik op GJ gestemd wat de afspraak was?quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
JW nietquote:Op woensdag 1 maart 2023 11:41 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hebben JW en Erik op GJ gestemd wat de afspraak was?
Niet dus..quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:41 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hebben JW en Erik op GJ gestemd wat de afspraak was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |