Wie is Eva?quote:
Ja Jappiewijn....quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:52 schreef Dotteke het volgende:
Als je wilt genieten gaat dat het makkelijkste met Sascha zegt Jasper
Ja zoiets begreep ik ook. Zwakke JW trapt er weer met een volle bak tandenstokers in, maar hij doet maar, maakt mij verder niks uit hoor!quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb alleen gehoord dat Esther aan Babette vertelde dat ze door Rupert bedreigd is.
Een user zei dat het anders gegaan is
De alter ego van Esther.quote:
Oh ik dacht met Wandaquote:Op woensdag 1 maart 2023 10:52 schreef Dotteke het volgende:
Als je wilt genieten gaat dat het makkelijkste met Sascha zegt Jasper
Nee die kuur was duidelijk een scam. Ik zie geen verbetering.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:58 schreef Dotteke het volgende:
De huid van Kim gaat er ondanks de medicatie er niet echt beter uitzien
Wanda is toch niet verkiesbaar als Manager? Dacht alleen Rupert en Saschaquote:
Het lijkt erger dan voorheenquote:Op woensdag 1 maart 2023 10:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee die kuur was duidelijk een scam. Ik zie geen verbetering.
ddie twijfelt en wendy ookquote:Op woensdag 1 maart 2023 10:55 schreef Dotteke het volgende:
Jammer zegt JW dat mensen met bedreigingen dingen voor elkaar krijgen
Proef ik nu dat Babette toch op Rupert graag en de belofte die ze aan GJ heeft gedaan in de wind slaat
Die is zich keihard aan het inlikken bij de andere ploeg en neemt Wendy en Zoe aan het handje mee.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:55 schreef Dotteke het volgende:
Jammer zegt JW dat mensen met bedreigingen dingen voor elkaar krijgen
Proef ik nu dat Babette toch op Rupert graag en de belofte die ze aan GJ heeft gedaan in de wind slaat
knipquote:Op woensdag 1 maart 2023 10:58 schreef Dotteke het volgende:
De huid van Kim gaat er ondanks de medicatie er niet echt beter uitzien
Het wisselt erg, dan weer wat vuriger rood dan weer wat minder vuriger maar echt weg gaat het dus niet.quote:
JW met al zijn vrienden.......quote:
Hoe kunnen ze twijfelen als ze het hun beste vriend beloofd hebben?quote:
Dat deed ze gelijk al toen GJ nog aan het pakken wasquote:Op woensdag 1 maart 2023 11:01 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Die is zich keihard aan het inlikken bij de andere ploeg en neemt Wendy en Zoe aan het handje mee.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wanda is toch niet verkiesbaar als Manager? Dacht alleen Rupert en Sascha
die 3 noem ik kazakkendraaiersquote:Op woensdag 1 maart 2023 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze twijfelen als ze het hun beste vriend beloofd hebben?
Je zou eens achter hem kunnen blijven staan. Hij heeft ook zijn nek voor hun uitgestoken
Ik denk dat Babette niemand als vriend ziet als je hoort dat ze Wendy buiten hooguit nog een appje gaat sturen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze twijfelen als ze het hun beste vriend beloofd hebben?
Je zou eens achter hem kunnen blijven staan. Hij heeft ook zijn nek voor hun uitgestoken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |