de pleuris breekt uit na de party met al die drankquote:Op woensdag 1 maart 2023 10:39 schreef KinKiJan het volgende:
Kenzy: "We hebben dan 4 kratten bier, 3 wit van 3 Liters, dus 3 wit en 3 rood, Malibu, Flügel, witte wijn voor Janetje, Disaronno, Smirnoff, Bacardi en Tequila. Dan kan ik eindelijk Tequila appelsap, wat Tequila appelsap dat is mijn favoriete drankje!"
Zoe: "Oooooh lekker!!"Party!
Dat wordt weer knalluhhhhhhquote:Op woensdag 1 maart 2023 10:39 schreef KinKiJan het volgende:
Kenzy: "We hebben dan 4 kratten bier, 3 wit van 3 Liters, dus 3 wit en 3 rood, Malibu, Flügel, witte wijn voor Janetje, Disaronno, Smirnoff, Bacardi en Tequila. Dan kan ik eindelijk Tequila appelsap, wat Tequila appelsap dat is mijn favoriete drankje!"
Vandaagquote:Op woensdag 1 maart 2023 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat wordt weer knalluhhhhhh
Wanneer is de verkeizing dan? Had wel verwacht dat die er door zou zijn
Ja kan bijna ook niet anders.quote:
Ik kan niet wachten...quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:39 schreef KinKiJan het volgende:
rond de middag verkiezingquote:Op woensdag 1 maart 2023 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat wordt weer knalluhhhhhh
Wanneer is de verkeizing dan? Had wel verwacht dat die er door zou zijn
Feestje? Lekker al het geld opmaken..?quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:39 schreef KinKiJan het volgende:
Halfjaarsfeest hing af van of ze nog een verdienopdracht zouden krijgen. Die hebben ze gisteren gehad dus feestje gaat doorquote:Op woensdag 1 maart 2023 10:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Feestje? Lekker al het geld opmaken..?
Ik geef haar geen ongelijkquote:Op woensdag 1 maart 2023 10:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten...![]()
Ze zorgt wel dat haar favo drankje in huis is, dat is nou typisch Kenzy.
Dus 1700¤ versiermeukquote:Op woensdag 1 maart 2023 10:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Halfjaarsfeest hing af van of ze nog een verdienopdracht zouden krijgen. Die hebben ze gisteren gehad dus feestje gaat door
Ik ook niet maar doe dat ook voor een ander dan..quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik geef haar geen ongelijk![]()
Maar wel weer veel drank
Oh oh tequila daar flippen/ (worden compleet para) de meeste mensen van als ze dat teveel drinken.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten...![]()
Ze zorgt wel dat haar favo drankje in huis is, dat is nou typisch Kenzy.
Ik heb alleen gehoord dat Esther aan Babette vertelde dat ze door Rupert bedreigd is.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:48 schreef KinKiJan het volgende:
Is dat dreigement van Rupert aan Esther nou echt waar (gezien door cossers) of iets wat Esther verzonnen (of zo opgevat heeft)?
quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:50 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Oh oh tequila daar flippen/ (worden compleet para) de meeste mensen van als ze dat teveel drinken.
Ooh echt, nog nooit gedronken...quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:50 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Oh oh tequila daar flippen/ (worden compleet para) de meeste mensen van als ze dat teveel drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |