rupie wel hoor mss stiekem en met zijn steken onder waterquote:Op woensdag 1 maart 2023 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Rupie gaat er niet vanuit dat hij wint
Sasha wel
Rupie waant zich al manager hoorquote:Op woensdag 1 maart 2023 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Rupie gaat er niet vanuit dat hij wint
Sasha wel
Ik hoop het echt.Rupie heeft echt zijn best gedaan.quote:
yep zijn slijmspoor ging door heel de loodsquote:Op woensdag 1 maart 2023 10:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hoop het echt.Rupie heeft echt zijn best gedaan.
Dat is zo.. we gaan het zien strakjes... ik denk dat Sasha het sowieso gaat worden, Rupie krijgt te weinig stemmen denk ik...quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan nog wel eens vuurwerk gaan geven denk ik.
Ze rust ook veel, en moet als Manager wel op komen draven als men haar nodig heeft
Ik zit met verbazing naar dit toneelstukje te kijken.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:14 schreef greysbones het volgende:
9 van de 10 keer is Sas Smorgens chagi
Maar nu helemaal vrolijk
zoe , babel en wendy zijn voor mee niet meer dan vuile kazakkendraaiers , wendy en babel zijn rokersquote:Op woensdag 1 maart 2023 10:14 schreef Harry het volgende:
Over de stemming voor de manager; is de verhouding geen 12 - 7 meer, of zelfs sterk veranderd (door Babette, Wendy en Zoe) dan gaat het de rest van de dag vast en zeker daarover.
Die kunnen ze ook mooi gebruiken om elkaar boodschappen door te brievenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Wendy is een schatje, staat voor iedereen klaar... dat zijn dinnetjes hé... die zoeken elkaar op.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:24 schreef cinsan het volgende:
[..]
vind wendy zeker leuk doet veel , maar is meeloper van vooral babel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |