Kim maakt een grapje, Sasha lacht, Wanda wordt boos om dat zelfde grapje, Sasha stookt dat nog even op.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:51 schreef D. het volgende:
Ik zie 2 reacties over Sas en gisteren, heb ik iets gemist?
JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #3quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:51 schreef D. het volgende:
Ik zie 2 reacties over Sas en gisteren, heb ik iets gemist?
Hij is helemaal niet eerlijk en ook niet naar zichzelfquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:52 schreef FreshFruit het volgende:
Eric heeft een voordeel als eerlijkste persoon.![]()
![]()
Ah, verkiezingsperikelenquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kim maakt een grapje, Sasha lacht, Wanda wordt boos om dat zelfde grapje, Sasha stookt dat nog even op.
Lang verhaal kort
dan daarna het gesprek met Bernquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kim maakt een grapje, Sasha lacht, Wanda wordt boos om dat zelfde grapje, Sasha stookt dat nog even op.
Lang verhaal kort
Echt hoor. Maar ik hoor het hem zeggen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij is helemaal niet eerlijk en ook niet naar zichzelf
Hij praat zichzelf goed
Naar meisje, maar Bern is dan ook een sukkel dat hij het allemaal pikt.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:53 schreef greysbones het volgende:
En
[..]
dan daarna het gesprek met Bern
Ging niet over de verkiezingenquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze denkt Kim al in haar zak te hebben?
Gesprek? Ze las hem de les.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:53 schreef greysbones het volgende:
En
[..]
dan daarna het gesprek met Bern
Weet ik, maar Sasha is wel bezig met zieltjes winnen.quote:
Exact dat.Heb haar dit nog nooit zien doen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet ik, maar Sasha is wel bezig met zieltjes winnen.
Ik dacht dat je bedoelde dat ze meelacht, en daarna met Wanda meeklaagt, met 2 winden meewaaien zeg maarquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze denkt Kim al in haar zak te hebben?
Ik hoop dat ze het niet wordtquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij is sowieso een sukkelquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Naar meisje, maar Bern is dan ook een sukkel dat hij het allemaal pikt.
heb je rupi gister en dinsdag bezig gehoort, was juist hetzelfdequote:Op woensdag 1 maart 2023 09:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil dat bij Rupie juistquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het niet wordt
Dan wil ik haar gezicht wel zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |