abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208647620
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2023 18:32 schreef silliegirl het volgende:
Ik zag per toeval dat mijn verzamelinkomen zoals uit de ib komt al in mijn overheid hangt.
Ha, grappig. Ik zie dat het bij mij er ook al staat. Wel op 1 maart gelijk aangifte gedaan.
  maandag 3 april 2023 @ 21:57:05 #102
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208647755
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2023 18:32 schreef silliegirl het volgende:
Ik zag per toeval dat mijn verzamelinkomen zoals uit de ib komt al in mijn overheid hangt.
Oeh, hier ook al.... ben benieuwd.

En waar ik anders nooit inzage had in wanneer het mogelijk terug zou kunnen komen, heb ik dat nu wel, want we hebben de HRA volledig bij mij gelegd, want omdat de bijtelling dan ook bij mijn inkomen komt was dat veel voordeliger dan de HRA bij mijn man te leggen.

Dat is, als die registratie verzamelinkomen wat zegt over de uitbetaling.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 3 april 2023 @ 23:02:31 #103
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208648687
Meldtopic aangemaakt zodat we dit topic niet hoeven te vervuilen met opmerkingen daarover.

WGR / [Meldtopic IB 2022] Wie heeft al een dagtekening van de BD?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_208728772
Aangifte gedaan. Frappant is dat van mijn Open Bank (OB) rekeningen, de bedragen niet vooraf ingevuld zijn, sterker nog er is een OB bankrekeningnr. vooraf ingevuld dat ik niet heb.

Krijg ¤3651 terug (plm. bedrag voorlopige aangifte), partner ¤282,-

Iets van Hypotheekrente (na EWF bijtelling) ¤1020 en de al ingehouden dividend- en bronbelastingen.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_208750200
Als je van je werkgever een vergoeding per dag krijgt dat je in het buitenland bent, deze staat onbelast op de loonstrook, valt het dan onder inkomen?
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  woensdag 12 april 2023 @ 17:25:29 #106
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_208750279
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2023 17:17 schreef spierbal het volgende:
Als je van je werkgever een vergoeding per dag krijgt dat je in het buitenland bent, deze staat onbelast op de loonstrook, valt het dan onder inkomen?
Nee, dit mag onbelast gegeven worden en valt daarom niet onder het heffingsloon dat je in de IB moet opgeven.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_208752680
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2023 17:25 schreef laziness het volgende:

[..]
Nee, dit mag onbelast gegeven worden en valt daarom niet onder het heffingsloon dat je in de IB moet opgeven.
Pak van mn hart :D thnx
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_209063646
Zaterdag de definitieve aanslag ontvangen, zal deze week wel ergens binnenkomen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')