Zelfs fc Utrecht gooit het zware vuurwerk vooralsnog niet in thuis/kindervakken. Dat is echt enkel weggelegd aan de echt stoere supporters groepen.quote:Op zaterdag 5 september 2026 23:22 schreef Caland het volgende:
Kamervragen, een algeheel verbod op thuissupporters en een inloopavond voor de slachtoffers neem ik aan
Wel een cobra op een meter afstand van een persoon, dat is in potentie wel iets schadelijker dan een verdwaald vuurpijltje.quote:Op zaterdag 5 september 2026 23:23 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Zelfs fc Utrecht gooit het zware vuurwerk vooralsnog niet in thuis/kindervakken. Dat is echt enkel weggelegd aan de echt stoere supporters groepen.
Ik hoorde 3 knallen, misschien wel een nitraat. (Dit hoorde ik op espn).quote:Op zaterdag 5 september 2026 23:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel een cobra op een meter afstand van een persoon, dat is in potentie wel iets schadelijker dan een verdwaald vuurpijltje.
Mwah, niet echt een nitraatjequote:Op zaterdag 5 september 2026 23:28 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik hoorde 3 knallen, misschien wel een nitraat. (Dit hoorde ik op espn).
Het is allemaal kansloos maar al dat vergelijken en het ene "goed" praten met het andere. Zelden een bizarder statement van een groep gehoord dan dat van die Feyenoord groep.
Was letterlijk een quote op Espn. Ben haar naam even kwijt, Jan-Joost zijn partner.quote:Op zaterdag 5 september 2026 23:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, niet echt een nitraatje
[ x ]
Mohammed.quote:Op zaterdag 5 september 2026 23:32 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Was letterlijk een quote op Espn. Ben haar naam even kwijt, Jan-Joost zijn partner.
Verder is dit ook allemaal bijzonder. Gezellige zaterdagavond met elkaar.
Die degraderen dan uit de kkd ;-)quote:Op zondag 6 september 2026 19:12 schreef TLC het volgende:
Volgend seizoen een echte derby tegen Jong FC Utrecht !![]()
Wel goed voor het zelfvertrouwen, maar de knvb had natuurlijk gewoon de 3-1 als uitslag moeten laten gelden.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |