Je hebt groot gelijkquote:Op donderdag 23 maart 2023 07:05 schreef manny het volgende:
Ontzettend triest trouwens hoe die campagne mbt seksuele voorlichting gekaapt wordt door onderbuik tweets / reacties van, sorry voor de term, "domrechts". Beetje in de lijn van Monique Smit en de kinderboekenschrijver.
Waar in hemelsnaam loop ik me nou weer druk over te maken. Laat gaan, laat gaan.
Tot zover mijn ochtendtherapie.
Ik zat echt met schaamte naar dat debat te kijken dinsdag, was ook erg ongemakkelijkquote:Op donderdag 23 maart 2023 07:05 schreef manny het volgende:
Ontzettend triest trouwens hoe die campagne mbt seksuele voorlichting gekaapt wordt door onderbuik tweets / reacties van, sorry voor de term, "domrechts". Beetje in de lijn van Monique Smit en de kinderboekenschrijver.
Waar in hemelsnaam loop ik me nou weer druk over te maken. Laat gaan, laat gaan.
Tot zover mijn ochtendtherapie.
Kikkerbilletjes lijken mij wel lekker.quote:
Goeiemorgen.quote:Op maandag 27 maart 2023 08:05 schreef borisz het volgende:
Hartelijk Schoonenberg! 75 jaar geleden werd op het gemeentelijk Sportpark de eerste wedstrijd gespeeld tussen VSV en Stormvogels.
Schoonenberg was ooit een landgoed zoals we die zoveel hebben in de regio. Rijke Amsterdammers met een zomerhuisje. Later werd het een gekkenhuis, toen en hele tijd niets. De Duitsers hebben het gebruikt en nu al 75 jaar het gemeentelijke sportpark waar onder andere Telstar op voetbalt
Ik weet niet hoe en of Dubai dit verlies kan gaan verwerken. Verschrikkelijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |