tis te hopenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vast wel iemand die hem daar op wijst.
Eensquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
zielig en toch ook niet zielig, wat iemand zichzelf kan aandoen
Dat zeker.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis te hopen
ik zie hem een roemloos vertrek krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
wat zou k5 tegen hem zeggen? 'joh misschien maak je toch een kans, ff volhouden' ik zie ze er voor aanquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap het ook niet
misschien als hij het zelf terug ziet
als hij weer helemaal alleen thuis is
zonder wanda
ziet hij wat wij zien
Een raadsel hoe iemand zichzelf zo kwijt kan raken voor een onbereikbare meid.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:03 schreef Kakadylo het volgende:
Jappie zit onder de plak bij een loeder die z'n loeder niet eens is
Of het levert mooie kijkcijfers en zwijgt of stimuleert men juistquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vast wel iemand die hem daar op wijst.
precies de babs hebben we gemistquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:06 schreef Silves het volgende:
Hehe Bep komt tot leven zonder haar broer met dat vies wijsvingertje..
Ivor zegt : " Goed bezig,ga zo door Jappie."quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
wat zou k5 tegen hem zeggen? 'joh misschien maak je toch een kans, ff volhouden' ik zie ze er voor aan
Ja dat ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
wat zou k5 tegen hem zeggen? 'joh misschien maak je toch een kans, ff volhouden' ik zie ze er voor aan
Doe maar even een SL waarna KimD Kenzy vol op d'r bek mag slaan om daarna te doen alsof er niets gebeurd isquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Suggereert Kenzy nu dat Kim verkeerd geteld heeft, omdat Kim haar niet mag? Wat is dat ook een vals loeder.![]()
Een voordeel, eerst volgde ik haar nog wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:06 schreef Chanel5 het volgende:
Die darm van een Esther is er te goed mee weg gekomen bah![]()
![]()
kijk haar weer lekker gaan
Ja je klikt er gelijk weer bij weg hè? ook bij die JW, genieppige griezel en niet te vergeten die Eric..quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Een voordeel, eerst volgde ik haar nog wel.
Nu scheelt ze me streamtijd als ze in beeld verschijnt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Als blikken konden doden toen Wanda aankwamquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Kim wordt aangerand door Jappie. mag dat wel van Wanda?
nee want wanda is nu pissedquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Kim wordt aangerand door Jappie. mag dat wel van Wanda?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |