Bijwerking van Droomsap.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:53 schreef pingu66 het volgende:
Wat zit Esther nou weer dom mee te knikken en te gillen " in deze gekke familie"
Ja, dat zei ze, was slecht te verstaan ....quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:55 schreef greysbones het volgende:
Aangezien ik terecht niet meer mijn 24 uur mag indienen ooit
nouja ooit niet in deze maand in ieder geval
wat is dat nu voor een raars???
Ivor is nog niet klaar met verhuizen en een andere identiteit.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:55 schreef greysbones het volgende:
Aangezien ik terecht niet meer mijn 24 uur mag indienen ooit
nouja ooit niet in deze maand in ieder geval
wat is dat nu voor een raars???
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ivor is nog niet klaar met verhuizen en een andere identiteit.
hij had Jeff een laag cijfer moeten gevenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:56 schreef Charmian het volgende:
jasper heeft ook iets verkeerd gedaan volgens wanda
ja daarom zeg je niet wie je er uit wilquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:52 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Punt is wel dat Febo alles hoort en ziet
Dat denkt ze, ze weet het niet eens. Vals kreng is hetquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:55 schreef Charmian het volgende:
ow puntenfraude gepleegd door kim omdat ze kenzy niet mag
tis wel kleuterschool niveau hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:57 schreef Silves het volgende:
Wanda pissed omdat hij een goed punt heeft gegeven aan Jef..nu staat hij in de fucking top 3...belachelijk wat een zuur wijf.
waarschijnlijk in haar decolletéquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:58 schreef Clasientje het volgende:
Waarom krijgt Wanda geen oproep dat ze haar zender niet om heeft
wanda vroeg al of de kaartjes er nog waren...hertelling incomingquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat denkt ze, ze weet het niet eens. Vals kreng is het![]()
Deze maand is ook niet heul lang meer natuurlijk.quote:
Nou Wanda ook. Altijd ruzie maken met Jasper en boos worden op hem als hij een keer zijn eigen mening heeft.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis wel kleuterschool niveau hoor
en jappie heeft hem al weer hangen
ik heb meer het idee dat ze maart bedoeldequote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Deze maand is ook niet heul lang meer natuurlijk.
Dat in combi met haar daden nooit zelf bij woord voegen,
Maakt dat ik denk dat ze haar dreigen met vertrek zo recht heeft getrokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |