Ze leeft alleen in haar campertje en hoeft met niemand rekening te houden, dat zie je hier soms terug. Vind haar steeds minder leuk, vergeleken met het begin.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:30 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Denk wel dat het zo is.
Eunice probeerde haar vandaag aan te spreken over samenwerken.
Maar daar ging ze ook niet op in.
Ze had wat ja maar'en en vervolgens reageerde ze alleen nog door de vaatdoek te pakken en door te gaan in de keuken.
Ik heb meer moeite met geloven dat hij 47 isquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:25 schreef Ebinas het volgende:
Krijg de gedachte van Buschauffeur Erik niet uit mijn hoofd als ik hem zie in die bloes
Weet niet meer wie het hier tikte.
Maar ik schiet steeds weer in de lach
Meer 97 bedoel jequote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb meer moeite met geloven dat hij 47 is
Zoe is meestal niet de handigstequote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:31 schreef Silves het volgende:
De gene die zich nu opwerpen om op de stip te staan, trekken zich terug zegt zooi..en dat tegen Bern, die dit heeft geopperd met jap..![]()
IK vind hem er een stuk ouder uitzien dan mijn leeftijdsgenoten en die zijn ouder dan hij is. Ziet er eerder uit als begin 60quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
Ik schat hem rond de 65, echt serieus in het begin toen hij een keer zei ben in de 40 heb ik mijn broek geplast van het lachen..quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is in dit half jaar toch wel duidelijk geworden hoe de hazen lopen...quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:33 schreef Ebinas het volgende:
Raar ook wel dat Ice dus bezig is met achter over vrijdag.
Ja, eik wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is in dit half jaar toch wel duidelijk geworden hoe de hazen lopen...
Ongelofelijk en dan vindt hij zichzelf jonger lijken dan tianoquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:33 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik schat hem rond de 65, echt serieus in het begin toen hij een keer zei ben in de 40 heb ik mijn broek geplast van het lachen..
Hij is mede met Bep en kensi de organisator van dit evenement.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:33 schreef Ebinas het volgende:
Mede organisator met Babs en kenziquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:33 schreef Ebinas het volgende:
Tiano had ik wel jonger geschatquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ongelofelijk en dan vindt hij zichzelf jonger lijken dan tiano![]()
Lang dun en lekker.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
En als 3 inwoners zeggen je bent kaal, ook nog pissed worden, omdat dit niet waar is.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:35 schreef Silves het volgende:
[..]
Hij is mede met Bep en kensi de organisator van dit evenement.
Owkee, das dan weer logischquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mede organisator met Babs en kenzi
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:36 schreef Silves het volgende:
[..]
En als 3 inwoners zeggen je bent kaal, ook nog pissed worden, omdat dit niet waar is.
nee klopt je heb mooi kaal en onverzorgd kaal, zo,n plukje haar erover heen proberen te plakken en net doen of je een bos haar heb..Ice versus Erik..zoiets,quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar kaal hoeft niet altijd ouder te lijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |