Na een half jaar de productie kennen zit er echt geen addertje onderquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:22 schreef pingu66 het volgende:
Toch zit er een addertje onder het gras want waarom 45 minuten voor zo'n simpele opdracht.
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:23 schreef KinKiJan het volgende:
Er is pas 3x gezegd dat het Samen & Gert is.
Komt hij toch weer aan met z'n Samson en Bobby
Dan hang je dat beter ergens anders neer of gewoon even op tafelquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:21 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ja dat weten ze wel maar er ligt geen Kemper of de Munnik dus hebben ze 't maar zo opgehangen.
Sonja Barend.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:24 schreef utopia2.0 het volgende:
Barend en Witteman is sowieso al fout
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik blijf het niet herhalen hequote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:24 schreef utopia2.0 het volgende:
Barend en Witteman is sowieso al fout
Als je uitkomt bij Mirthe dan ben je sowieso het spoor bijsterquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Slechte manager, even de regie pakken en in groepjes het bord laten controleren of er fouten in zitten, andere groep moet blijven zoeken naar briefjes. Hoe moeilijk kan het zijn?
Rachel hangt bij rossquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:25 schreef utopia2.0 het volgende:
Hazes en Rachel zie ik en die hebben ze nog niet als duo
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:25 schreef Hoempah het volgende:
Zoë
En Mirthe die dan maar even ontbijt gaat maken.. om ~14:00SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
Okquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Rachel hangt bij ross
Van friends
Samson en Delayla moet je maar net op school hebben gehad toch? Mag wel een beetje "moeilijk", maar Bobbyquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:15 schreef Ebinas het volgende:
Laat JW het maar doen hoor.
Bobby en Samson
Of Gert, maar dat kreeg ik niet op schoolquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Samson en Delayla moet je maar net op school hebben gehad toch? Mag wel een beetje "moeilijk", maar Bobby
Als van dorp er had ingezetenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:28 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Nou met jullie moet je dus ook geen opdrachten hoeven doen.
Oh ik dacht dat dat Samsom wasquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:28 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Of Gert, maar dat kreeg ik niet op school
Samson shag en Jeffquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dat Samsom was
Kloptquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
1000 als ze geen minpunten hebben
Ze hadden denk ik geen zin meer, lunch was bijna klaarquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:31 schreef chufi het volgende:
Wat een fouten ... , maar ze hebben toch nog een kwartier
Er waren niet meer duo's dan de 10 die ze geraden hebben.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:31 schreef chufi het volgende:
Wat een fouten ... , maar ze hebben toch nog een kwartier
Ja zoiets denk ik ...quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze hadden denk ik geen zin meer, lunch was bijna klaar
Correct en teven juistquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:33 schreef utopia2.0 het volgende:
Bewust een makkelijke opdracht erin geslingerd, voor het feest
Misschien wel maar hebben ze niet alle briefjes met namen gevondenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er waren niet meer duo's dan de 10 die ze geraden hebben.
Grote stappen, snel thuisquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:33 schreef utopia2.0 het volgende:
Weet niet wat er nog is blijven hangen??quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien wel maar hebben ze niet alle briefjes met namen gevonden
Zoiets. Maar ze hebben wel een feestje en dat levert altijd leuke streamsquote:
Of jast Kenzi het er nog even snel doorheen.. met nog wat blote topjes voor haarzelf en dr vriendinnetjequote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:32 schreef freaky40 het volgende:
Nou Rupi kan doorpakken vanaf morgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
Loggerquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:35 schreef pingu66 het volgende:
Je zal maar oempa loempa als beroep hebben
En 88 management boekenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Of jast Kenzi het er nog even snel doorheen.. met nog wat blote topjes voor haarzelf en dr vriendinnetje
Yuppoquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:33 schreef utopia2.0 het volgende:
Ohja, maar dan knoop je ze niet aan elkaar, dat konden ze weten .. maar ¤1000 cadeau is al niet misquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:33 schreef Chanel5 het volgende:
er zitten natuurlijk kaartjes tussen die GEEN combi maken om ze in de war te brengen
Hebben ze wel 100 euro extra mee verdiend.. ze dachten dat Barend en Witteman ook geen combinatie was...quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohja, maar dan knoop je ze niet aan elkaar, dat konden ze weten .. maar ¤1000 cadeau is al niet mis
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:35 schreef KinKiJan het volgende:
Kenzy is niet meer de manager met de minste verdiensten voor de huishoud potIsaacSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IslechtWees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Als er geen Servet bij zat..quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hebben ze wel 100 euro extra mee verdiend.. ze dachten dat Barend en Witteman ook geen combinatie was...
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als er geen Servet bij zat..
Af en toe denk ik dat die Marciano half stoned isquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano : Waar moet je die soep halen?
Jasper : Binnen in de loods..
Marciano : In de loods?????
Hij zegt het alsof hij voor het eerst het woord loods hoort.
Zelf bruinende crèmequote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:39 schreef Yasmin__x het volgende:
Hoe komt het dat de benen van Zoë opeens zo bruin zijn?
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:35 schreef KinKiJan het volgende:
Kenzy is niet meer de manager met de minste verdiensten voor de huishoud potEn gecorrigeerd per gemiddeld aantal personen tijdens managementperiode (ongeveer, geschat) , en bijgesteld naar 4 weken voor alle managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Martin : 110 euro pp
Madeleine : 94 euro pp
Jeffrey : 159 euro pp
Isaac : 109 euro pp
Marciano : 141 euro pp
Kenzy : 144 euro pp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |