abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208573171
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 22:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Roowbin was niet zo constant negatief toch? Die was meer van de uitspattingen.

Ik zie het niet zo zitten in Botic helaas, de mentaliteit gaat niet veranderen, en als hij er eens doorzakt qua ranking zal het me benieuwen. Griekspoor toch een stuk beter ventje, iets mindere wapens maar mentaliteit is veel belangrijker in het tennis.
Idd, Griekspoor op de lange termijn een veel stabielere speler. Als Botox er ooit uitvalt en terug moet naar de challengers dan doet hij een Haasetje.
U MAD?
  dinsdag 28 maart 2023 @ 23:17:32 #102
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_208573934
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 20:33 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Ja fantastisch :')
Was een goede jinx ja.
Rini dankjewel.
pi_208574247
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 20:38 schreef de_boswachter het volgende:
Heb het ook afgezet. Krijg echt jeuk als ik die zak hooi zie spelen…. Bah. Waardige opvolger van Haase qua idioterie.
Haase was tenminste nog vermakelijk met al zijn eigenaardigheden, Botic is de saaiheid zelve
pi_208574283
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2023 00:01 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]
Haase was tenminste nog vermakelijk met al zijn eigenaardigheden, Botic is de saaiheid zelve
"De tennissende registeraccountant" :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 29 maart 2023 @ 06:56:41 #105
466281 WismutVeilchen83
pi_208574852
Ik geloof dat Federer het ooit zei over slams, maar voor Miami en Indian Wells geldt helemaal dat de punten echt niet op gang komen. Nu zit je in de kwartfinales en heb je dus 3 of soms 4 wedstrijden gewonnen en heb je 180 punten gewonnen. Middels de laatste 3 wedstrijden kun je dan nog 820 punten winnen. Die verhouding is scheef. Dat zou best wat dichter bij elkaar kunnen liggen.
Rini dankjewel.
pi_208576533
Poeh poeh die Alcaraz. Wat is ie goed......

Maar met Fritz en Sinner mag ie nog wel even aan de bak. Sinner was ook echt fenomenaal tegen Rublev. De top 4 is nu wel echt Djoko/Alcaraz en Sinner/Medvedev. De rest komt niet eens in de buurt. Zou in ieder geval leuk voor het tennis zijn als Sinner nu wel van Alcaraz wint en dan hopelijk zijn eerste master titel. Dan zijn we echt aan een mooi tennis-era aan het werken.

Maar Carlos zal het wel allemaal zonder setverlies gaan winnen :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 29 maart 2023 @ 10:18:58 #107
466281 WismutVeilchen83
pi_208576563
quote:
7s.gif Op woensdag 29 maart 2023 10:17 schreef Norrage het volgende:
Poeh poeh die Alcaraz. Wat is ie goed......

Maar met Fritz en Sinner mag ie nog wel even aan de bak. Sinner was ook echt fenomenaal tegen Rublev. De top 4 is nu wel echt Djoko/Alcaraz en Sinner/Medvedev. De rest komt niet eens in de buurt. Zou in ieder geval leuk voor het tennis zijn als Sinner nu wel van Alcaraz wint en dan hopelijk zijn eerste master titel. Dan zijn we echt aan een mooi tennis-era aan het werken.

Maar Carlos zal het wel allemaal zonder setverlies gaan winnen :D
Ik vond Rune in het najaar wel ook echt heel erg sterk. Sinner laat het juist nog te weinig constant zien. Hij heeft ook nog nooit hoger gestaan dan 9e :o
Rini dankjewel.
pi_208576912
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2023 10:18 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Ik vond Rune in het najaar wel ook echt heel erg sterk. Sinner laat het juist nog te weinig constant zien. Hij heeft ook nog nooit hoger gestaan dan 9e :o
Ja, ben benieuwd of Rune zich tussen die luitjes kan metselen. Momenteel sukkelt ie een beetje met zijn vorm en fitness....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_208576944
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2023 06:56 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik geloof dat Federer het ooit zei over slams, maar voor Miami en Indian Wells geldt helemaal dat de punten echt niet op gang komen. Nu zit je in de kwartfinales en heb je dus 3 of soms 4 wedstrijden gewonnen en heb je 180 punten gewonnen. Middels de laatste 3 wedstrijden kun je dan nog 820 punten winnen. Die verhouding is scheef. Dat zou best wat dichter bij elkaar kunnen liggen.
Dat ligt er een beetje aan wil je allround goede spelers die veel spelen in de top van de wereldranglijst of winnaars en dat zijn toch vaak 2 verschillende dingen.
pi_208577123
Ruusuvori goede jongen
  woensdag 29 maart 2023 @ 11:42:17 #111
466281 WismutVeilchen83
pi_208577781
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2023 10:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Dat ligt er een beetje aan wil je allround goede spelers die veel spelen in de top van de wereldranglijst of winnaars en dat zijn toch vaak 2 verschillende dingen.
Ik snap dat je het verschil tussen een toernooi-win en een niet win groot wilt laten zijn juist om die reden. Maar ik vind het verschil nu wat groot. Federer betoogde toen ook dat je in een Slam tot diep in de 2e week kunt gaan terwijl je dat op de wereldranglijst nauwelijks terug ziet. Als je dat doet als nummer 70 ofzo voor een Slam dan zie je het uiteraard wel, maar als top 10 speler nauwelijks.

Een verdeling op een Masters waar je als nummer 2 bijvoorbeeld 750 punten pakt en als halve finalist 500 hoeft toch niet heel verkeerd te zijn? Dan beloon je een winst nog steeds vrij fors, maar komt het wel iets dichter bij elkaar.
Rini dankjewel.
pi_208578749
quote:
7s.gif Op woensdag 29 maart 2023 10:40 schreef Norrage het volgende:

[..]
Ja, ben benieuwd of Rune zich tussen die luitjes kan metselen. Momenteel sukkelt ie een beetje met zijn vorm en fitness....
Rune blijf ik een enorme kleuter vinden, dat walgelijke gedrag op de baan blijft een doorn in het oog. Hoop eigenlijk dat ie qua prestaties enorm in elkaar dondert...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_208579168
Ik vind Rune de coolste van alle jonkies, hou wel van iemand die gewoon durft te zeggen wat hij denkt in plaats van al die sissies. Djokovic v2 _O_
pi_208581126
quote:
7s.gif Op woensdag 29 maart 2023 13:25 schreef Norrage het volgende:
Ik vind Rune de coolste van alle jonkies, hou wel van iemand die gewoon durft te zeggen wat hij denkt in plaats van al die sissies. Djokovic v2 _O_
Uh, oké.
pi_208582499
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2023 15:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Uh, oké.
Tsja, ik ben voor de underdogs. Iedereen haatte Hewitt, dus ik was fan van Hewitt. Iedereen haat Djokovic, dus hij is een held. Murray was ook niet de meest geliefde, dus ook een koning. Rune is de nieuwe in het rijtje. En altijd is het op basis van ongegronde haat :Y :Y Vaak (en toevallig?) zijn het precies esthetisch niet de meest aantrekkelijke spelers, en hebben ze een een rauwe kant, maar die spelen wel het efficientste en slimste tennis. Medvedev valt ook in dat rijtje; ken ook weinig Medvedev fans. Maar ook zo'n leuke speler en karakter. Slimme lui.
pi_208586839
quote:
7s.gif Op woensdag 29 maart 2023 16:49 schreef Norrage het volgende:

[..]
Tsja, ik ben voor de underdogs. Iedereen haatte Hewitt, dus ik was fan van Hewitt. Iedereen haat Djokovic, dus hij is een held. Murray was ook niet de meest geliefde, dus ook een koning. Rune is de nieuwe in het rijtje. En altijd is het op basis van ongegronde haat :Y :Y Vaak (en toevallig?) zijn het precies esthetisch niet de meest aantrekkelijke spelers, en hebben ze een een rauwe kant, maar die spelen wel het efficientste en slimste tennis. Medvedev valt ook in dat rijtje; ken ook weinig Medvedev fans. Maar ook zo'n leuke speler en karakter. Slimme lui.
Don’t do drugs
U MAD?
pi_208612514
Mooie wedstrijd wel tussen Alcaraz en Sinner _O_
  zaterdag 1 april 2023 @ 10:39:47 #118
466281 WismutVeilchen83
pi_208612708
quote:
7s.gif Op woensdag 29 maart 2023 16:49 schreef Norrage het volgende:

[..]
Wat te denken van Kyrgios? _O_ Ik vind het ongemak dat een beetje rondom Medvedev hangt ook wel leuk overigens.
Rini dankjewel.
pi_208615050
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 10:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Wat te denken van Kyrgios? _O_ Ik vind het ongemak dat een beetje rondom Medvedev hangt ook wel leuk overigens.
Ook ja. :)
pi_208615055
En Sinner _O_
pi_208615346
twitter

_O_
pi_208616276
twitter
pi_208638345
Meddy wint Miami. Sinner was op, maar Meddy speelde ook wel weer heel erg sterk. Sinner is een soort net iets harder slaande Djokovic, en Meddy is dan gewoon een slechte matchup :( Sinner had het natuurlijk verdiend te winnen na Alcaraz te hebben gepakt, maar Meddy heeft een onwaarschijnlijke 7 weken gehad en staat gewoon #1 in de race.

Bring on clay, en Djokovic. Nu gaat het echte gevecht om #1 beginnen.
  maandag 3 april 2023 @ 16:07:09 #124
466281 WismutVeilchen83
pi_208642700
quote:
7s.gif Op maandag 3 april 2023 09:23 schreef Norrage het volgende:
Meddy wint Miami. Sinner was op, maar Meddy speelde ook wel weer heel erg sterk. Sinner is een soort net iets harder slaande Djokovic, en Meddy is dan gewoon een slechte matchup :( Sinner had het natuurlijk verdiend te winnen na Alcaraz te hebben gepakt, maar Meddy heeft een onwaarschijnlijke 7 weken gehad en staat gewoon #1 in de race.

Bring on clay, en Djokovic. Nu gaat het echte gevecht om #1 beginnen.
Tenzij Medvedev zich daarin extreem verbeterd heeft zal het gevecht snel weer vervliegen tot in het najaar :p Op gras heb ik Medvedev ook nog weinig bijzonders zien doen. En dan te bedenken dat Wimbledon nu wel punten op gaat leveren..
Rini dankjewel.
pi_208642725
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 16:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Tenzij Medvedev zich daarin extreem verbeterd heeft zal het gevecht snel weer vervliegen tot in het najaar :p Op gras heb ik Medvedev ook nog weinig bijzonders zien doen. En dan te bedenken dat Wimbledon nu wel punten op gaat leveren..
Naja het gevecht tussen Djoko en Alcaraz bedoel ik natuurlijk . Meddy lijkt me een non-entiteit op gravel ook dit jaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')