ja eerst huis den haag regelenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou er wel werk van gaan maken.
meh bierquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:00 schreef Ama het volgende:
Wow Dirk heeft een krat bier voor standaard 8 euro. Dat klinkt echt cheap voor bier.
Hoorde gisteren dan je 20.000 euro boete kunt krijgen als je teveel huur vraagt. Zullen wel weer wat bedrijfjes opgericht worden om bezwaar te maken.quote:
Ik drink geen bier dus mij boeit het niet maar ik zat even te kijken wat ze allemaal hadden.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
meh bier
wel dik wc papier gescoord bij AH gister
4 laags in de bonus
Wat.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:02 schreef FranticDJ het volgende:
komt echt met bakken sneeuw uit de lucht nu
nou ja simpel toch. voldoe je aan de punten dan kan je hoge huur vragen en anders niet. En dat kan je gewoon feitelijk vaststellen of iemand aan de punten voldoet of nietquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoorde gisteren dan je 20.000 euro boete kunt krijgen als je teveel huur vraagt. Zullen wel weer wat bedrijfjes opgericht worden om bezwaar te maken.
oh gaat weer slecht met muis?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:02 schreef CherryLips het volgende:
Om tien uur een afspraak bij de dierenarts. Is ze er niet. Deur zit op slot.
hmm okequote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee nog hetzelfde zo'n beetje. Antibiotica is op dus komt ze op controle.
Gewoon de huur met 1000 per maand verhogen zodat je het er binnen 2 jaar weer uit hebtquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoorde gisteren dan je 20.000 euro boete kunt krijgen als je teveel huur vraagt. Zullen wel weer wat bedrijfjes opgericht worden om bezwaar te maken.
Misschien spoedgeval?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:06 schreef CherryLips het volgende:
De screens zijn omlaag dus kan ook niet naar binnen kijken.
Is ze je aan het ghosten?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:06 schreef CherryLips het volgende:
De screens zijn omlaag dus kan ook niet naar binnen kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |